Trinásta

15.1K 691 18
                                    


Glenn - yeah, je na obrázku. Tak rozmýšľam, že asi začnem postovať fotky jeho a možno aj Zary a ostatných postáv. No nič. :D

Zara

Zamrkám a zaostrím na človeka predo mnou. Nie, len o nie.

On sa ani nepohne a mlčky na mňa zazerá. Opäť sa mi v hlave vybavia všetky spomienky na včerajší večer. Je to strach, že sa mi to páčilo, čo mi zatieňuje myseľ...?

,,Zara," uškrnie sa. Jeho zelené dúhovky sa pobavene zalesknú. Zhlboka sa nadýchnem, aby som upokojila moje srdce. Fakt nechcem dostať infarkt.

,,Môžeš uhnúť?" zasyčím.

Snažím sa znieť vyrovnane a odhodlane, ale jeho výraz mi napovie, že ma prekukol. Povzdychnem si. ,,Tak mi aspoň daj pokoj."

,,Glenn! Poď už sem!" piskľavo zakričí malá brunetka.

Obidvaja sa na ňu pozrieme. ,,Vidíš. Už aj tvoja kamarátka ťa zháňa," myknem plecami.

Prečo stále neprehovoril?

,,Nie, ona je moja priateľka," zamrmle a potom sa na mňa otočí. Už po druhýkrát musím zamrkať.

,,Takže si ju so mnou podviedol. Milé. A ja už musím ísť..." Vyšmyknem sa mu zo zovretia. Ani sa nesnaží sa ma zastaviť.

Keď prejdem cez mohutnú bránu, opäť ma zaštípu oči. Mám chuť vrieskať. Bože, ja som hlúpa - presne toto si opakujem až prídem na izbu.

Tentoraz je Pattie v izbe; sedí za stolom a niečo si píše do zošitu. Keďže má v ušiach slúchadlá, ani ma nezaregistrovala.

Prejdem na svoju posteľ a tašku plnú kníh položím na zem.

Doslova sa zrútim na posteľ. Plánujem si nerušene pospať, keď mi mobil zavibruje.

Ryan: Zar, som v meste. Niekde u kamoša. Chcel by som ťa vidieť.

Vypleštím oči. Že by bol Boh milosrdný a poslal mi niekoho na pomoc? Samozrejme. Je tu predsa Ryan. Jediný človek, ktorý ma pozná najlepšie. Rýchlo sa postavím.

Ja: Ryan!! Kde si? Dočerta, píš a ja prídem...

Ryan: Sesternička, pekne krásne si prídem ja pre teba. Môže ísť aj tvoj priateľ.

Z tváre sa mi vytratí všetka farba.

Ja: Ehm... Harry nie je v meste. Je na konferencii.

Ryan: Tak preto chce ísť tak rýchlo von, že?

Ja: Prestaň. Iba mi chýba človek, ktorý tu pre mňa vždy bol.

Ryan: To doslova človeka chytí za srdce. Bae (čo je teoreticky aj babe) ja umieram na vytrhnutie srdca!

Ja: Hrozný si.

Ryan: Vidíš! Aj milý a aj pekný.

Ja: Okay, princ Krasoň. Vzdávam sa hold tvojej práce. Kde si?

Ryan: Pred bránou. A je tu pár ľudí, kričia po sebe a smejú sa.

Takže ešte stále je tam Glenn. Pokrútim hlavou a rýchlo cez seba prevlečiem jeansovú bundu. Ešte raz si prejdem kefou po vlasoch a odpíšem mu, že som na ceste.

Rýchlo zmiznem. Prechádzka naprieč parkom internátu trvá dve minúty, pretože takmer utekám. Moje nohy však automaticky spomalia, keď som pri bráne a opäť počujem ich hlasy.

Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓Where stories live. Discover now