Venované @Wazowski545 (Snáď som to dobre napísala :D Som v tom ľavá)
Glenn
Jej ruky mi prechádzajú po chrbte. Jej dych sa jej trasie a vôbec nevie, čo s rukami. Namiesto toho, aby som zavrčal a stratil trpezlivosť, sa zasmejem. Je sexy, keď je nevinná a neskúsená.
Oblizne si pery (wtf?). Natiahnem sa po kondóm v šuflíku.
Zrazu na malý okamih ucukne.
,,Čo je?" spýtam sa neisto. Zaklipká mihalnicami.
Veľká hrča v mojich nohaviciach ešte viac stvrdne.
,,J-ja... Ešte nikdy som nemala sex," zašepká s pohľadom upretým do neznáma. Vydýchnem.
,,A chceš-"
,,Ja neviem, proste neviem," zafňuká, ,,Harry mi sľúbil, že... A teraz... A proste..."
Odstrčím ju. Woah. ,,Ja nie som žiadna chodiaca odpaňovacia mašina, zlatko. Ak sa chceš nechať ošukať od Harryho, budiš. Ale za mnou potom proste nechoď," myknem plecami.
Bože, prečo musí vyzerať tak sexy? Bože, prečo musí byť skurvená panna?!
Toto všetko komplikuje. Pôvodný opar mi z mozgu zmizne. Ona má svojho Harryho, dnes si s ňou užijem a zajtra už bude pravdepodobne fajčiť toho kokota. To nie.
,,Ale... Prosím?"
,,Prečo tá otázka?" Nadvihnem obočie. ,,V každom prípade, ako to bude pokračovať s Harrym, drahá?"
Uprie na mňa svoje rozšírené zreničky. ,,Ja s ním chodím a aj budem chodiť, Glenn."
Nahne sa a pokúsi sa mi vlepiť bozk. Kebyže nepovie tú vetu, tak ju nechám. Ale rozhodne si nemienim nechať rozbiť hubu za pojebaný sex s ňou - ktorý aj tak bude stáť za hovno, ako tak pozerám...
Alebo možno nie, ale na to seriem.
,,Ty žiarliš?"
Čo to-
,,Žiarliš, čo?" Oči jej zažiaria vzrušením.
,,Nie. Kurva, jasne, že nežiarlim. Len nebudem dnes šukať iba kvôli tomu, aby som dostal na držku od tvojho priateľa."
Chvíľu zazerá na svoju nahú hruď - ehm, to aj ja - a potom sa na mňa pozrie. Líca jej ružovejú od hnevu.
Mení nálady rýchlejšie ako Londýnske počasie.
,,Ty hajzel! Bože, ty si kokot. Ja teda idem za Harrym, pretože ty očividne nevieš, ako správne-" Je mi jasné, že by to nikdy pred ním nevypustila zo svojich úst.
Zasuniem jej jazyk až do hrdla.
Je mi jasné, že už stihla vytriezvieť... Aj keď to nie je ono.
,,Harry by to mal ľahké. Rozrobil som mu prácu," zasyčím nad tou predstavou a potom ju hodím na moju posteľ.
A úprimne? Je mi to jedno.
Užije si to a ja tiež - a čo bude zajtra, na tom nezáleží. Zasmeje sa do bozku.
,,Chcem ťa," zašepká.
Rýchlo sa vyzlečiem.
Prikývnem. Posadím sa a opatrne si natiahnem kondóm. Pozriem sa na ňu; vypliešťa oči.
YOU ARE READING
Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓
Teen FictionIba jeden nenapraviteľný sukničkár. Iba jeden neporaziteľný sexy šprt. A dievča žijúce na internáte. {Warning} Scény gramatických chýb, nadávok, sexu. 《2016》 Best rating - #1 in Teen Fiction. ♥