Prvá okrúhla kapitolka.Príjemné čtení! :D
Zara
Vyjdem z internátu a pri parkovisku rapídne spomalím. Celou cestou sem som bežala. Zahnem za nekonečný rad áut - predsa len, je piatok - a usmejem sa, keď zbadám Harryho stáť pri jeho aute.
,,Ahoj, ako si sa dnes mala?" spýta sa. V rukách drží kľúčiky. Ukazovákom si napraví okuliare.
,,Ahoj, fajn. Ty?" Nechcem nudnú konverzáciu, ale pokračujem v nej. Typy viet ako Ako si sa mal/a? nie sú môj favorit.
,,Bože, sadni si. Vidím tvoj kyslý výraz," zasmeje sa na mne a ja naňho vyplazím jazyk.
Prebehne celé auto a otvorí mi dvere. ,,Pán je gentleman," otvorím ústa do veľkého O.
,,A čo si čakala?" spýta sa ma, keď si sadne za volant. Myknem plecami.
,,Všeličo. Ale rozhodne som nečakala, že mi otvoríš dvere a už rozhodne-"
,,Oh, takže ty máš o mne nízku mienku," preruší ma.
Pokrútim hlavou, hoci je to pravda. Zrazu atmosféra v aute pohustne. Povzdychnem si.
,,Ak nechceš ísť, nemusíš," oznámi mi. Šepká. Sklopím pohľad.
Dnes sme mali ísť v poradí na druhé rande. Ale čo z toho, keď... Keď sa niečo...
Oh.
Rada by som si namýšľala, že sa nič nezmenilo. Mohla mi jedna cigareta zmeniť pohľad na Harryho?
Možno to bolo tou hádkou.
Tou hádkou, ktorú riešil s Glennom. O Hanne.
,,Nič, len ja... Stále si mi to nevysvetlil. Kto je Hanna?" Môj hlas je tvrdý a vyrovnaný. Akoby mi vôbec nevadilo, že by Hanna mohla mať niečo s Harrym.
Čo to... Nie, na Harrym mi predsa záleží! Som jeho priateľka!
Stisne volant v rukách. ,,Minulosť."
,,Neverím ti," vybafnem bez zaváhania.
Venuje mi nahnevaný pohľad. ,,Hanna bola moja frajerka pred tebou. Rozišiel som sa s ňou. Ale stále je v našej partii," odvrkne.
Zamrznem. Prečo mi to nevadí? Malo by. ,,Okej. Ja teda idem späť na internát. Nemá to zmysel, ak klameš." Úprimne? Ani som netušila, či klame alebo nie. Chodím na veľmi krehkom ľade.
Môžem sa prepadnúť.
,,Vyspal som sa s ňou týždeň pred tvojim príchodom. Chcela viac, ale ja nechcem. Chcem teba. Spokojná?"
Nasajem do seba kyslík. ,,T-Ty-"
Mykne plecami. ,,Je to jedno. Iba zasraný pán Howard to videl."
Howard? Myslí určite Glenna.
Zmôžem sa iba na úbohé: ,,Fajn. Takže je naozaj minulosť?"
Opatrne prikývne. ,,Ale ako hovorím, je stále v našej partii-"
Pobozkám ho. Nečakane vzdychne a pritiahne si ma bližšie k sebe. Je to trochu divné - predsa len, sedíme na svojich sedadlách.
,,Má zmysel chodiť na to rande?" spýta sa ma.
,,Kam si ma chcel zobrať?" vzdychnem mu do úst. Nežne sa mi obtrie o pery.
,,Na jednu z párty. S Glennom... To je jedno." Pritiahne si ma ešte bližšie, moje rebrá sa dotýkajú volantu. Nie je to príjemné, ale nie práve bolestivé.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓
Ficção AdolescenteIba jeden nenapraviteľný sukničkár. Iba jeden neporaziteľný sexy šprt. A dievča žijúce na internáte. {Warning} Scény gramatických chýb, nadávok, sexu. 《2016》 Best rating - #1 in Teen Fiction. ♥