Zara
Odopnem si pás.
Pozriem sa na Ryana, ktorý v rukách zviera volant a usmejem sa. ,,Tak ja už pôjdem," zamrmlem.
,,Maj sa," popraje mi. Prikývnem a vystúpim z auta.
Včerajšok (alebo dnešok?) s Glennom mi úplne stačil. Hneď ráno som sa rozhodla vrátiť sa späť. Jednoducho som už nemohla riskovať, že by tam vtrhol a v záchvate žiarlivosti by Alexa prizabil. Ako som vydedukovala, že to bola žiarlivosť?
Jednoducho. Videla som na ňom tú žiarlivosť. Aj keď som síce nechápala, prečo. Nič preňho neznamenám.
Vojdem na izbu. Opäť sála prázdnotou.
Čo je dnes? Piatok. Pozriem sa na hodiny - 10:44. Fajn, dnešné vyučovanie už nestíham.
Preto sa rozhodnem zájsť pod sprchu a dať sa do poriadku.
Ihneď, ako sa na mňa vyleje spŕška teplej vody, začnem premýšľať o všetkom, čo sa za posledných pár hodín stalo. Zrazilo ma auto; ale to nestojí za reč. Mám iba pár nepekných modrín na stehnách. Potom je tu Glenn. A jeho žiarlivosť.
Prečo musí byť tak komplikovaný? Oh a navyše to nič nemení na fakte, že som sa s ním vyspala.
A potom je tu Harry. Mám nechutné výčitky svedomia, ktoré ma napádajú. Razom vypnem sprchu.
Stojím tam a hlavu mám opretú o kachličky. Mokré vlasy mám zlepené na chrbte.
Začína mi byť zima, čomu svedčia aj zimomriavky na mojom tele. Zrazu sebou však trhnem.
Niekto otvoril dvere a napochodoval si to sem. Mám vyjsť a ukázať sa? napadne ma. Už-už to plánujem urobiť, keď sa ten niekto rozhovorí.
,,To dievča je taká suka," precedí pomedzi zuby nahnevaný hlas.
O kom sa to rozprávajú? Nemám odvahu posunúť dvere. Rozhodne si ma však nevšimli.
,,Grace, nie je to nikto iný, než len ďalšia Glennova hračka. To ty si preňho najdôležitejšia," zamrmle pošepky niekto druhý.
Prikryjem si ústa dlaňou. Glenn? Hračka? Kto je doriti Grace?! Ani neviem prečo, ale lomcuje mnou žiarlivosť.
Ale no tak, Zara, vzchop sa!
,,Tá mrcha mi ho však preberá, Barbara! Musíme sa jej zbaviť..." Ozvú sa nervózne kroky smerujúce k sprchám. Ani nedýcham.
,,Volá sa Zara, Grace," ohlási ten ďalší hlas. Zakrúti sa mi hlava. O čom to dočerta-
,,Pozri, máš nejaký nápad? Čo ja viem... Nie. To je príliš slabé. Vystrašiť ju sms-kami? Vyrobiť pre ňu pascu?... Alebo..." zamumle Grace. Šepkajú si.
,,Nemyslím si... Nič jej nemusíš robiť."
,,Vážne?" zasyčí.
Srdce mi búši niekde v hrdle. Oh, Bože. Čo mi chcú urobiť?
Nejako to nezvládnem a trochu nahlas sa nadýchnem. Odrazu sú ticho. Začnem si nadávať. V duchu.
Dunivé kroky smerujúce k sprchám a potom zvuky otvárajúcich sa dverí. Začnem sa preklínať. Toto bude tvoj koniec.
,,Čo robíš?" Krik. Žiadne otvárajúce sa dvere.
,,Nepočula si to?" Grace. Syčí. Hryziem sa do pery. Potichu sa chvejem, zima prechádza celým mojim telom.
YOU ARE READING
Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓
Teen FictionIba jeden nenapraviteľný sukničkár. Iba jeden neporaziteľný sexy šprt. A dievča žijúce na internáte. {Warning} Scény gramatických chýb, nadávok, sexu. 《2016》 Best rating - #1 in Teen Fiction. ♥