Zara
Vidím, ako netrpezlivo podupkáva nohou.
,,Čože si?" vyštekne. Povzdychnem si.
No, vieš, ja som iba utekala kvôli problémom - ktoré sa väčšinou týkajú teba - a narazila do auta. Bolo to iba tiché ťuk, ale odpadla som a našiel ma Alex. A... Vieš, tak trochu ma bolí, že si sa vyspal s tým dievčaťom.
Ale inak...
Je všetko v poriadku, až nato, že tu teraz stojíš a dožaduješ sa vysvetlenia, ktoré ti nedokážem povedať. No - a tak trochu si sa pobil s mojim bratrancom, ktorý ti rozbil peru, ak správne vidím.
Zamračím sa. Toto mu nemôžem povedať. A vôbec, prečo ho to zaujíma?
,,Povedz mi to," precedí pomedzi zuby.
Myknem plecami. ,,A načo-"
,,Kurva, Zara. Prosím, povedz mi to!" vykríkne. Jeho hlas je podfarbený smútkom a niečím zvláštnym.
Žeby mu na mne záležalo?
,,Ja... Proste ma zrazilo auto, keď som utekala."
,,Čo?"
Mám pocit, že nemá všetkých päť pokope. Kto by nechápal vysvetleniu a potom dookola ako idiot opakoval tupé "čo"?
,,No proste, také to niečo čo má štyri kolesá, motor a vydáva to zvuky vrčania. V podstate tvoja plechová verzia," objasním mu.
Privrie oči.
,,Teba. Zrazilo. Auto?" Ignoruje moje sarkastické ja. Agrh.
Čo hovorím? ,,Tebe niekto odstrihol logické vysvetlenie, alebo čo?" rypnem si doňho.
Jeho oči potemnejú. Začnem cúvať.
,,Pozri, bolo to iba malé. A-A ja som naozaj nechcela. Len som utekala kvôli tomu, že si bol s tým dievčaťom. Oh, užil si si to?" zavrčím. Pochytí ma žiarlivosť.
Schmatne ma a chrbtom ma tresne do steny. Pritisne sa na mňa a povzdychne si. Hypnotizuje mi pery.
Zamračím sa. Cítim z neho sladkastý parfum, ktorý určite patril tomu dievčaťu. Pokúsim sa odtiahnuť, ale som ako vtáčik lapený v pasci.
Prilepí sa mi na pery. Znemožní mi akýkoľvek pohyb. Nemôžem namietať, nedokážem sa metať. Proste som prišpendlená o stenu a on sa mi dobýva do pier.
,,Spolupracuj," zamrmle.
Namiesto jeho vytúženej spolupráce ho kusnem do pery. ,,Daj mi pokoj," zasyčím.
,,Čo som urobil, že ma odmietaš?" spýta sa nechápavo. Odstrčím ho od seba.
,,Existuješ, Glenn." Obrátim sa a odkráčam preč. No - aspoň to plánujem, ale opäť ma schmatne a tentoraz mu dovolím pobozkať ma.
Prejde mi jazykom po spodnej pere. Zavrním mu do ucha a prejdem mu dlaňou po bruchu smerom dole. Na citlivom mieste sa ho dotknem.
,,Nerob," v zuboch mi jemne stlačí ušný lalôčik.
,,A čo za to?" Baví ma hrať sa s ním. Baví ma... Ale nemalo by. Len pred pár minútami sa váľal v posteli s nejakou ženskou. Možno ju bozkával rovnako náruživo ako mňa.
Teoreticky... Ma nepodviedol. Ja s ním totiž nechodím. Ale prakticky trpím rovnako, ako keby to tak bolo. Ako keby som s ním bola vo vzťahu, čo vôbec nemá zmysel.
DU LIEST GERADE
Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓
JugendliteraturIba jeden nenapraviteľný sukničkár. Iba jeden neporaziteľný sexy šprt. A dievča žijúce na internáte. {Warning} Scény gramatických chýb, nadávok, sexu. 《2016》 Best rating - #1 in Teen Fiction. ♥