Zara
Hlasná hudba, krátke sukne, litre alkoholu, cigarety a ja neviem čo ešte - to všetko si stihnem všimnúť v priebehu troch sekúnd.
Potom ma niekto stiahne dovnútra a prilepí sa na mňa.
Je to chalan so zelenými vlasmi.
Pattie sa zasmeje a potľapká ho po pleci. ,,Marcel, aj ja ťa rada vidím, ale túto moju kamarátku nechaj chvíľku na pokoji," povie.
Marcel sa odtiahne a objíme najprv Pattie a potom mňa. Nechápem.
,,Marcel - Zara. Zara - Marcel. Marcel je môj kamarát už od prvého momentu, ako sme sem prišli. Pomohol mi usadiť sa tu," vysvetlí mi to.
,,Aha."
,,A čo ty, Zara? Aký je tvoj príbeh?"
,,Pred pár hodinami som prišla," odpoviem.
,,... A našla som ju na izbe, ako tam spí. Toto sa muselo ihneď zrušiť," povie rozhorčene Pattie.
Nechápem - čo som, preboha, urobila zle?
,,Hej, máš pravdu. Nikdy nemôžeš mrhať potenciálom."
,,Potenciálom?"
Obidvaja sa na seba pozrú a naraz prikývnu. Patt sa zrazu vytratí a Marcel ma chytí za lakeť.
,,Zlatko, sociológia nie je nič pre mňa, ale sociolovať sa do spoločnosti - to nemôžeš zmeškať."
Vstrebávam jeho slová.
Pribehne so mnou k prvej skupinke, na ktorú narazíme. Traja chalani, jedno dievča. Začne mi vymenovávať ich mená, ale ja to vôbec nevnímam.
A Marcel si to asi všimne, pretože sa s nimi rozlúči a zamieri so mnou k pultu s kelímkami.
,,Nie," je moja prvá reakcia.
,,Pozri," začne, ,,musíš sa uvoľniť. Alebo to chceš dosiahnuť drogami?"
Vypúlim oči. Schytím do ruky kelímok a na ex ho vypijem. Potom ešte jeden a pomaly začnem cítiť ten hrejivý pocit.
,,Spokojný?"
,,No, vzhľadom na to, že toto bolo ešte niečo slabšie, tak-"
Bum! Ďalší kelímok vo mne.
,,Fajn, teraz je to tak akurát."
Usmejem sa.
,,A teraz?"
Zasmeje sa na mne. ,,Ako tak vidím, pri gauči hrajú fľašu. A Greg na mňa kýva - nepridáš sa?"
Prikývnem. Prečo nie?
Pocit tepla je v každom kúsku môjho tela.
Až teraz si uvedomujem, že budova B má oveľa, oveľa väčšie izby ako budova C a tuto dotyčný asi spí sám na izbe.
Prisadneme si do kruhu.
Hráme to šiesti.
,,A kto je toto?" spýta sa blondínka. Je umelá - umelé nechty, mihalnice, možno aj veľké prsia skrývajú svoje tajomstvá...
Už zo mňa opadávajú posledné zbytky racionálneho uvažovania.
,,Toto je Zara, ľudia a je to Party Women."
Klamstvo.
,,A kedy začneme? Oh, aj ja vás zdravím," zasmejem sa.
Každý mi povie svoje meno. Do rána si ich určite pamätať nechcem a ani nebudem.
Jeden chlapec s okuliarmi to pootočí. Padne to na blondínku a na Marcela.
,,Pusa," zažiaria oči všetkým. ,,A francúzska."
A takto to ide stále dookola, až sa na jednom konci ocitnem ja.
,,Komu... daj bozk tuto Harrymu."
To je ten s okuliarmi. Myknem plecami - veď prečo nie?
Chytím ho za košeľu a pobozkám ho. Najprv iba nežne, opatrne a potom mi on až do hrdla strčí svoj jazyk. Je to vojna.
Obidvaja sme víťazi aj porazení.
Nepreruší nás ani piskot a tlieskanie. Proste pokračujeme. Zájdem mu pod košeľu. On ma chytí za zadok a jemne ho stisne.
Zrazu nás od seba niekto odtrhne.
,,Okay, ľudia, chceli sme bozk a nie sex. Nabudúce však..."
,,Žiadne nabudúce nebude, Charlie," ozve sa spoza môjho chrbta.
Až teraz si uvedomím, že na nás pozerala celá miestnosť. Tuším je medzi nimi aj Pattie. Marcel sa tvári ohromene a pobavene. Keď sa však pozrie za mňa, smiech ho prejde.
,,Jej, Glenn. Ty nechceš hrať fľašu?"
,,Hah, vieš, keď ti tu takto robia svoje mini porno, mám pocit, že hneď teraz si niekoho zoberiem a poriadne dotyčnú ošukám. Takže, až neskôr. Keď poviem ja. Moja párty, moja hra. Fľašu si teda zahráme neskôr."
Otočím sa.
Tento zorganizoval párty? Buď je to cvok, alebo... Oh. Jeho oči. Sivé oči.
Venuje mi jeden pohľad a uškrnie sa. Nie je to ten pobavený úškrn, ale totálne provokatérsky.
A ja zrazu vypustím z úst tú blbú vetu. ,,Závidíš?"
Nikdy.
Nikdy som to nemala povedať.
,,To si tak sprostá alebo tak nadržaná?" spýta sa odrazu.
Potom sa mi pozrie do očí a oblizne si pery. Blbá alebo nadržaná?
Asi aj aj.
A zrazu odíde.
Neveriacky zízam na jeho zadok a potom sa pozriem na Marcela. Otvára ústa.
Možno som Party Women.
Zrazu ma však schmatnú čiesi ruky. Pattie.
Nechápem.
Až kým ma nevytiahne z izby a nedotiahne ma na čerstvý vzduch.
,,Doriti, Zara. Ty si s ním vážne flirtovala?"
,,Nie. S takým idiotom vážne nie. Teda... Možno hej."
,,A čo bolo to s Harrym? Teraz ti bude každý závidieť. Schytala si dnes pozornosť dvoch princov na škole."
Keď zbadá môj prekvapený pohľad, povie: ,,Ehm... No, Harry. Sexy šprt. Je dobrý vo všetkom, na čo si spomenieš. A potom tuto Glenn. Obidvaja o teba zakopli."
,,A znamená to niečo?"
,,Možno."
,,Čo je možno, Pattie?"
,,Budú súperiť, kto ťa skôr dostane do postele."
Hell0,
aká veľká chuť je zabiť ma? Hra sa začala.
Kto je váš princ?
Love,
- Lolik.
YOU ARE READING
Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓
Teen FictionIba jeden nenapraviteľný sukničkár. Iba jeden neporaziteľný sexy šprt. A dievča žijúce na internáte. {Warning} Scény gramatických chýb, nadávok, sexu. 《2016》 Best rating - #1 in Teen Fiction. ♥