Dvadsiata

13.7K 698 43
                                    


Druhé desatiny poviedky. Jay! :D ♥♥

Inak, tie vulgarizmy a tak... Je to iný level ľudí, takže čo iné očakávať? :D

Zara

V mojom mozgu sa teraz odohráva obrovský chaos, zatiaľ čo telom mi prebehávajú impulzy.

Glenn neváha ani chvíľu a schmatne ma. Svoje pery náruživo obtrie o tie moje, čo ma prinúti sa zachvieť. Jeho ruka mi putuje po chrbte až nadol, až dokým mi silno nestisne zadok.

Zavzdychám mu do pier.

Svoje dlane presuniem na jeho krk. V tom sa však odtiahne a pozrie sa mi do očí. On má celé čierne zreničky. Očividne je z toho bozku rovnako mimo ako ja. Pozriem sa mu na rozcuchané vlasy.

Uškrniem sa.

,,Verím ti. Ale neverím jemu," povie, keď sa silno nadýchne. Tiež sa nadýchnem a prikývnem, zatiaľ čo pohľad sklopím k topánkam.

Ja som ho pobozkala pred jeho kamarátmi, ktorý to všetko sledovali. Navyše, toto nebol iba taký detský bozk. Toto bol bozk tesne pred vybuchnutím. Ešte teraz mi z toho brnia pery.

,,Ďakujeme za divadlo," uškrnie sa Tobias. Vyslúži si zavrčanie od Glenna.

Očervenejú mi líca. Moje oči sa stretnú s tými Mikeovými. Neskrýva pobavenie. Rýchlo odvrátim pohľad niekam na stôl. Až vtedy mi dôjde, prečo tu vlastne sme.

Grace.

,,Fajn, takže... Grace," začne Glenn, akoby mi čítal myšlienky.

,,Ako to, že je živá?" spýta sa Mike. Všetci sa pozrieme na Tobiasa, ktorý mykne plecami.

,,Jej smrť bola očividne hraná. Lenže to by znamenalo, že s tým súhlasila, čo nedáva zmysel. Glenn, ja viem, že pre teba znamenala veľa..."

Znamenala preňho veľa. Čo to znamená? Znamená to, že ju miloval? To preto sa z neho stal chladný sukničkár?

Mlčky stojím za Glennom a čakám na odpovede. Všimnem si, že pri zmienke toho, že pre Glenna znamenala očividne viacej, Glenn sa napne.

Položím mu dlaň na chrbát, aby vedel, že som tu. Kreslím mu bruškami prstov geometrické tvary.

Postupne svoj postoj uvoľňuje. ,,Ďakujem," zašepká mi.

Usmejem sa.

,,Takže smrť hrala," vysvetlí si sám Glenn.

,,Musela. Iná cesta nevedie," vybafne Tobias.

Mike sa pozrie z Tobiasa na Glenna. Mňa totálne ignoruje, aj keď ma určite periférnym videním zbadal. ,,To znamená, že je to nechutná kurva. A niekto jej pomohol dostať sa od Glenna - čo urobila celkom presvedčivo. Kto to mohol byť? Myslím, že na tri pojebané roky nemohla zmiznúť z povrchu zemského..." začne uvažovať nahlas.

,,Prečo sa vrátila?" pípnem.

,,To nevieme," zamrmle Glenn. Potom sa otočí na Tobiasa. ,,Ako to, že bola na internátoch? Akú má totožnosť, vieš to zistiť?"

,,Hej. Ale nebude to ľahké. Je pod niekým, kto si dá záležať na drobnostiach. Bude veľmi ťažké nájsť trhlinu."

,,Prejdite školskú databázu," poradím ich.

,,Stalo sa. Museli ju prijať niekedy v minulých dvadsiatich štyroch hodinách. Nie je tam," odpovie mi Mike.

Dopekla.

Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓Where stories live. Discover now