Pustite si Stephena ↑
Zara
,,Zara? Zara!" Hrdelný výkrik môjho mena.
,,Harry pomôž mi, prosím..." Naliehavé vzlyky.
,,Vráť sa." Tichý šepot.
Z neznámeho dôvodu si nemôžem spomenúť, čo sa stalo. Alebo čo sa práve teraz deje?
Nič nevidím. Iba tmu, ktorá ma obklopuje. Doslova ma oslepuje. Niečo mi šepká, že je to zlé. Že by som sa mala zdvihnúť a bojovať proti všetkému. Lenže ako mám bojovať, keď ani netuším, o čo?
Nič necítim. Vlastne som ľahká, myslím, že ak budem chcieť lietať, dokážem to. Ale zreteľne počujem tie znepokojivé hlasy, ktoré sú pri mne.
Pripomínajú mi niekoho známeho, no sú takí vzdialení a zároveň tak blízko, že ich nespoznávam.
,,Prosím, aspoň tu ostaň do príchodu sanitky," niekto ma pohladí po vlasoch. Je to ženský hlas, ktorý sa trasie. Znamená pre mňa tá žena veľa?
Nech je to ktokoľvek, chce, aby som vydržala. Lenže ja som príliš unavená a vyčerpaná.
Možno som čakala pridlho.
Opatrne sa nadýchnem. Cítim, že pľúca si žiadajú viacej kyslíku. Ale mám strach, že ak sa moja hruď nadvihne ešte viac, nebudem vládať.
Z neznámych dôvodov poslúcham tú ženu.
,,Prosím, prosím, prosím..." Z diaľky započujem veľký krik a škrkot. Zrazu sa niečo - tuším dvere -, otvorí.
,,Sú tu."
Trhane sa nadýchnem. Nevládzem. Ničomu nerozumiem. Moje pery opustí môj posledný výdych. Niekto ku mne priskočí. Takmer cítim, ako pátra po dychu.
,,Ona nedýcha! Harry, prosím..."
Zakrúti sa mi hlava. Teraz sa rozhodne necítim taká ľahká ako by som chcela.
Stratím vedomie.
●○●
Prebúdzam sa na nemocničnej izbe. Okolo mojej hlavy je milión prístrojov, do žíl mi tečie priesvitná tekutina. Morfium?
Zmätene prejdem očami po izbe. Zažmurkám; do očí sa mi tlačia slzy. Poviem prvé meno, ktoré mi vojde na jazyk.
,,Glenn?"
A v tom si to všimnem. Ryana sediaceho na kresle pri mojej posteli. Spí tam, aj napriek tomu, že je to určite nepohodlné. Všetko kvôli mne?
Rozovzlykám sa.
,,Glenn...." Je to ako puzzle. Zložia sa do dokonalého obrazu. A zrazu je to tu. Jeho nadávky. Jeho naliehanie. Jeho urážky.
Moja bolesť. Jeho odchod. Črepiny z lampy, do ktorých som spadla. Pohľad mi spadne na moje obviazané ruky. Tie črepiny sa mi zarezali do rúk.
YOU ARE READING
Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓
Teen FictionIba jeden nenapraviteľný sukničkár. Iba jeden neporaziteľný sexy šprt. A dievča žijúce na internáte. {Warning} Scény gramatických chýb, nadávok, sexu. 《2016》 Best rating - #1 in Teen Fiction. ♥