Užívaje si odpovede! ♡
Zara
@Borovy_zidan: Miluješ Glenna?
Odpoveď: Ja? Milovať Glenna? Ublížil mi... A hoci to bolí, milujem ho. Je to hlúpe?
@KatarinaBuchova: Cítiš niečo viac k Harrymu alebo ku Glennovi?
Odpoveď: S Harrym som si myslela, že to bolo reálne, ale bolo to čisto kamarátske. A Glenn? Musím vážne odpovedať? Tak fajn. Je to bezcitný magor. Ale cítim viac ku Glennovi...
@blondelejdy: Mala si sex ešte s niekým iným než s Glennom? Vedela by si ho podviesť? Plánuješ opustiť Glenna? Čo sa stane ak uvidíš Glenna v nemocnici? Vedela si o tom, že bola medzi Alexom a Glennom bitka?
Odpoveď: Mala som sex iba s ním. A pochybujem o tom, že som spravila niečo dobré... On sám ma však nazval... Agrhh. Nechám to tak. Či by som ho vedela podviesť? Pokiaľ viem, ani spolu nie sme. Bodka. Opustiť ho, áno, najlepšia možnosť je zabudnúť. Už som ho videla. Netuším, čo ho rozplakalo, ale asi to bola silná dezinfekcia. Aj mňa z toho štípu oči. Bitka? Bože, prečo som si s ním začala? Chudák Alex...
@blondelejdy: Dokážeš odpustiť G.? Miluješ ho? Zapletieš sa s ním ešte niekedy? Páči sa ti Harry? A Alex? Ak bude treba budeš robiť žiarlivosti Glennovi? Vadí ti, že je Harry s Pattie? Si si istá, že keď si spadla a mala si otras mozgu, že ťa nikto nesotil?
Odpoveď: Ani netuším, prečo ešte dýcham. Ani nad tým neuvažujem. Milujem ho, bohužiaľ. Kebyže sa mi nepáči ani Alex alebo Harry, myslela by som si, že som lesba. Takže áno, páčia sa mi. Ako každej, či každému. *smiech*
Žiarlivosti Glennovi? Ehm... Pevne dúfam, že sa s ním nestretnem, ale o tom pochybujem. Ale netuším...
Harry s Pattie? Nie, som rada. Aspoň neikto z nás bude šťastný. A ja si takmer nespomínam na tú noc. Iba na tie slová. Vlastne to (pls don't kill me, za nadávky :P) skurvene bolí.
Que3n_: Vedela by si odpustiť Glennovi?
Odpoveď: Netuším. Ale práve teraz nie.
@-Night_Mare-: Milovala si Harryho?
Odpoveď: Nie naozaj.
Glenn
@Borovy_zidan: Miluješ Zaru? Prečo stále tvrdíš, že je tvoja?
Odpoveď: Zdá sa, že sa mi tá mrcha dostala pod kožu. A veď je len moja, nie? Alebo... Kto to bol?!
@ImMrsHood: Prečo si taký komplikovaný? Raz sa o Zaru staráš a raz na ňu kašleš...
Odpoveď: Ja nie som komplikovaný. TO VY STE JEDNODUCHÍ. A Zara a ja? Ja neviem... Z jednej časti ju mám rád, z tej druhej by som ju najradšej zavraždil. Vždy ale vyhrá: Mám ťa rád. Som blbý mäkkýš.
@blondelejdy: Bude ti vadiť, že sa ti Alex snaží prebrať Zaru? Prečo stále tvrdíš,že je Zara iba tvoja? Myslíš si, že mala sex iba s tebou?
ESTÁS LEYENDO
Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓
Novela JuvenilIba jeden nenapraviteľný sukničkár. Iba jeden neporaziteľný sexy šprt. A dievča žijúce na internáte. {Warning} Scény gramatických chýb, nadávok, sexu. 《2016》 Best rating - #1 in Teen Fiction. ♥