Tridsiata ôsma

11.8K 587 28
                                    


Zara

Zobúdzam sa v Glennovom náručí.

Je to príjemné, vlastne si neviem predstaviť lepšie prebudenie. Očividne to cíti rovnako aj on, pretože sa na mňa pousmeje a pritiahne si ma k sebe, aby mi venoval bozk do vlasov. Spokojne zapradiem, ako mačka.

,,Dobré ráno," zašepká mi. Jeho hlas je z rána mierne chrapľavý, z čoho mi po chrbte prejdú zimomriavky.

,,Dobré ráno," odvetím mu s úsmevom. Zasmeje sa a ja s ním; má roztomilý smiech.

Chvíľu sa mu chúlim v náručí, ale potom sa pohnem - potrebujem ísť na záchod a, no, dať sa do poriadku. ,,Kam ideš?" spýta sa, keď sa odtiahnem a postavím sa na dlážku. Mierne sa začervenám, som totižto úplne nahá a tak siahnem po jeho tričku, čo sa váľa pri posteli.

,,A kto ti dovolil si ho zobrať?" Načiahne za mnou ruku a stiahne ma späť do perín. Svoje pery priloží na môj krk a začne zasiahnuté miesto sať. Viem, čo na mňa vyskočí pri zrkadle - cucflek. (Ja neviem ako vy, ale to slovko nie je pekné. :D Nepáči sa mi...)

,,Pusti, musím ísť," poviem so smiechom. Zakrúti hlavou.

,,Chcem, aby si bola už navždy v tejto posteli, vyzlečená, ja s tebou, v tebe, na tebe..." Začne mi sťahovať to tričko dolu, takže jeho hlas hrubne.

Priložím mu prst na pery. ,,Teraz..." Stratím slov, pretože mi siahne rulou na rozkrok. Teraz chcem ísť do kúpeľne, kde je?

,,Pokračuj," vyzvem ho. Zbadám jeho prekvapenú tvár, až kým sa nezohne a nepobozká ma.

,,Kým si to nerozmyslíš..."

Všetko sa odohrá rýchlo. Jediná pauza je pri kondóme,keď si ho na seba navlieka. V jednu chvíľu je nado mnou, bozkáva ma na krku a zanecháva za sebou mokrú cestičku. V ďalšej je vo mne a vzdychá mi pri uchu.

Privieram oči, pod tým tlakom. O pár minút spolu naraz vyvrcholíme a zrútime sa na posteľ.

Silno sa nadýchnem a vydýchnem, sajem do seba vzduch. ,,Ja pôjdem už na ten záchod," uškrniem sa a rovno nahá zbehnem z jeho izby do kúpeľne. Je mi jedno, že si ma môže prezerať, už ma totiž videl milión krát nahú.

Strácam zábrany.

Keď vykonám svoju potrebu, poviem si, že nie je na škodu osprchovať sa. Preto vkĺznem do sprchového kútu. Púšťam na seba horúcu vodu a nechám po sebe kvapkať malé kvapky. Telo si pretriem sprchovým gélom Glenna a vlasy, keďže ani nie sú mastné, iba opláchnem.

Vyleziem, usuším sa a zabalím sa do ročníku. Pred zrkadlom si rukami prečešiem vlasy a usmejem sa na seba. Cítim zmenu, len ešte neviem, akú. Ale vidím to na sebe - v určitých častiach tela. Moje oči žiaria, líca mám červené, moje pery zdobí úsmev a zároveň sú opuchnuté od toľkého bozkávania a na krku mám drobné modrinky.

Zamračím sa, tento spôsob "označkovania" si teritória sa mi vôbec nepáči. Nie je pekný ani na koži a vôbec, nie je to ani príjemné.

Všetko toto len kvôli tomu, že osoba, ktorú milujem, ma miluje tiež.

Posledný krát sa na seba usmejem, zdvihnem plecia a vojdem na chodbu. Odtiaľ prejdem do spálne, ale tam nikto nie je. Posteľ je pokrčená a celá izba prázdna.

Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓Where stories live. Discover now