Zara,,Grace? Čo tu robíš?"
,,Musím ti povedať pár vecí ešte predtým, ako mu povieš, že si tehotná," predstúpi predo mňa. Zamračím sa.
Dlaňou si prejdem po plochom bruchu. Akoby som tomu malému dodávala energiu. ,,Ako to vieš?"
Mykne plecami. ,,Vlastné zdroje." Pristúpi ku mne krok a ja sa odtiahnem.
,,Nikdy by som neublížila tehotnej žene. Som sviňa, no toto by som nikdy neurobila. Narozdiel od tvojho Glenna," zamumle.
Znechutene sa na ňu pozriem. ,,Čo mi chceš povedať?"
,,Pár špinavostí pred tým, než si ho spoznala. Ktoré stále robí. Vieš, keď mu raz povieš, že bude otcom, sú dve možnosti. Buď ťa pošle na potrat, alebo ti niečo dá k potratu. Deti nechce. Utiecť od neho nemôžeš, nie po tom. Našiel by si ťa."
,,Toto by nikdy neurobil," protirečím jej.
,,Vážne? Tak sa ho spýtaj, kto zabil napríklad takého Alexovho otca. Glenn vlastne zabil aj svojho otca. Päsťou, prstami, ktorými prechádzal po tvojom tele... Spýtaj sa ho, kto predával drogy. Kto v tom stále ide."
,,On by nikdy nikomu neublížil..."
Posadí sa na mojej posteli, vedľa mňa. Ruku položí na moje brucho a prejde mi po ňom. Odtiahla by som sa, ale nechám ju tak.
Snažím sa veriť, že môjmu dieťaťu neublíži.
Grace mi ešte raz prejde cez brucho rukou a pozrie sa neprítomne dopredu. Usmeje sa. ,,Aj ja som bola tehotná."
Neveriacky sa na ňu pozriem. Uvoľnene sa na mňa usmeje.
,,Danny ho zabil. Bolo to jeho dieťa."
Nadýchnem sa a šokovane vydýchnem. ,,A-Ako..."
,,Dal mi do jedla prášky. Keď som to zistila, bolo neskoro... Ale..." povzdychne si, ,,Danny ma sem poslal, aby som ti povedala pravdu o Glennovi. Ja len, chcem, aby si vedela, že ti neublížim. Aj keď by som ťa najradšej našla mŕtvu a spálila ťa, máš v sebe jeho dieťa."
,,Vyznieva to ako ochrana." Pozriem sa na ňu. Zrazu tam nevidím len bezcitnú mrchu, ale aj matku, ktorá prišla o svoje dieťa.
,,To dieťa odteraz bude chránené viacej ako ja, ty a Danny dokopy. Zara, to dieťa je cennejšie ako naše životy. A práve preto sa o ňom Glenn nesmie dozvedieť."
Pozriem sa na brucho. ,,Prečo je také cenné?"
,,Pretože Glenn je jeho otcom. Otcom, ktorý o tom otcovstve nevie. A tak to musí zostať... Nepoviem ti prečo je práve Glennovo dieťa tak cenné. Stálo by ma to život. Ale dôležité je, že ak sa rozhodneš odísť, financie nebudú problém."
,,Grace..."
,,Neveríš mi. Ale... Iba počúvaj. Glenn je horší, než ja. On si nezaslúži teba a už vôbec nie to dieťa. V živote toho urobil toľko, že..."
YOU ARE READING
Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓
Teen FictionIba jeden nenapraviteľný sukničkár. Iba jeden neporaziteľný sexy šprt. A dievča žijúce na internáte. {Warning} Scény gramatických chýb, nadávok, sexu. 《2016》 Best rating - #1 in Teen Fiction. ♥