Btw, fotka Zary. :D Yep, otvorila sa mi new funkcia ♥:
Zara
Srdce sa mi divoko rozpumpuje v hrudi. Udiera mi na rebrá a ja strácam možnosť zhlboka sa nadýchnuť, zatiaľ čo Ryan sa ako blázon vrhá do ulíc so stovkou na tachometri.
Musím privrieť oči, hoci vďaka adrenalínu takmer nevnímam rýchlosť a silu vetra. Viem totižto, že je nahnevaný.
Neodvážim sa ani ceknúť, zatiaľ čo smeruje ďaleko od centra, až zastaví v celkom pokojnej štvrti. Stojíme pred bledo oranžovým domom.
Ani jeden však z auta nevystúpi.
Stisne radiacu páku a zacvaká zubami. Snaží sa byť pokojný... ,,Zara, tak vysvetlíš mi to?"
V prstoch drtím látku môjho trička. ,,Nie je čo," myknem plecami, ale hlas sa mi mierne zakolísa pri poslednom slove.
Glenn. Prečo to všetko komplikuješ?
Pretože chce.
,,Ako to, že nevieš?" Vypúli oči.
,,G-Glenn... On... To je ten, čo ma chytil pred tebou. O-on. Ach. Ja som sa s ním vyspala. Ale ja vlastne chodím s Harrym... Je to také komplikované. Oni sú komplikovaní," zamračím sa.
Pokrúti hlavou. ,,Ty si podviedla svojho priateľa?"
Nie, by mala byť moja automatická reakcia. Ale moje reakcie ma odjakživa týrali, tak prečo nie dnes, prečo nie teraz?
,,Áno. V podstate..."
V aute zavládne ticho.
,,Zara," vydýchne Ryan. Jeho hlas pripomína roztrieštené sklo. Čakám na vetu typu Sklamal som sa v tebe, Zara.
Prečo nič také neprichádza?
,,Vysvetlíš mi to od začiatku?" Spýta sa priškrtene.
Opatrne prikývnem. Už aj ja sama sa v tom motám.
,,Prišla som sem. Moja spolubývajúca, Pattie, ma vytiahla na párty. Nejako sa do toho zamotal alkohol a... No, začala som s niekým bozkávať. Ten niekto bol samozrejme Harry. Ale vyrušil nás Glenn... On. Bola to jeho párty. Prišlo mi zle, Pattie ma vytiahla a vysvetlila mi, že sa o mne začalo hovoriť. Vraj som si získala pozornosť dvoch princoch," pri tej spomienke sa zapýrim.
,,Začala som sa viac a viac stretávať s Harrym. Je milý, je inteligentný, je zábavný. Je vlastne úplný opak Glenna."
,,A ďalej?" ozve sa nádejne Ryan.
,,Ďalej? Glenn sa pohádal s Harrym. A potom som raz odišla z hodiny a-" zaseknem sa. Niečo mi bráni v tom, pokračovať.
Akoby moje prvé hodiny fajčenia s Glennom mali ostať medzi nami.
Rozhodnem sa poslúchať svoje podvedomie. ,,Odišla si a?"
,,A nič. Stretla som sa s Glennom. Rozprávali sme sa," fajčili, ,,preberali Harryho," snažil sa ma pobozkať?, ,,a ja som mu povedala, že ho nenávidím..." V skutočnosti sa vo mne niečo zlomilo.
,,A potom prišlo druhé rande s Harrym. Prehovorila som ho, aby sme zašli ku Glennovi na párty, chcela som, aby sa spolu udobrili... A potom zase alkohol. A ja som sa s ním vyspala... V jeho izbe, zatiaľ čo ani nie meter ďalej ma Harry hľadal," už mám v očiach slzy.
Šľapka!
,,Zaklopal Glennovi na dvere. On mu ich otvoril a klamal mu, že tam nie som. Prišlo mi to ľúto. Ľutujem to. Plánovala som ísť za Harrym, ale nejako sme sa zase s Glennom pochytili-"
,,Dúfam, že tým pochytili si nemyslela druhé kolo," zašepká. Rýchlo zavrtím hlavou.
,,Ja viem, že tvoja mienka o mne klesla veľmi hlboko, možno pod stupeň. Ale nie, rozplakala som sa pred internátom a potom išla na izbu. A takto to chodilo; ignorovala som Harryho a aj Glenna... Až dodnes. Harry je niekde na medzinárodnej vedeckej konferencii a mňa Glenn odchytí pri bráne školy. Irónia, že?" V mojich očiach sa ligocú slzy.
Mlčí.
Je to desivé. Desím sa toho, že ma zavrhne, že mnou bude opovrhovať jediný človek, ktorého poznám odmalička a ktorý ma prakticky vychoval.
To, čo vzápätí urobí, mi však vyrazí dych.
Privinie si ma do objatia a pohladí ma po vlasoch. ,,Si komplikovaná, Zara. Ale ja ťa poznám. Jediná otázka znie - či naozaj ľutuješ to, čo sa stalo s Glennom. Pretože moja malá Zar by si s nikým nezačínala iba tak, zo zábavy."
Či naozaj všetko s Glennom ľutujem?
Ja ani neviem, čo si myslieť sama o sebe!
,,Komplikované. Môj život je komplikovaný, že?" zamrmlem.
,,Áno. Ale ja som tu a pomôžem ti."
Presne to potrebujem počuť. Drtím ho v objatí, dokým sa sám neodtiahne. Presne v tom momente sa vzduchom rozoznie zvuk správy.
Ryan sa nahne a prezrie si svoj mobil. ,,No, vyzerá to tak, že nás zháňajú. Chceš ísť, alebo..." začne starostlivo, ale zastavím ho.
,,Som v pohode."
,,Tak je na čase spoznať toho blázna," usmeje sa a stisne mi ruku. Potom ihneď vystúpi.
Čo by som ja bez neho robila? Omyl, zlá otázka. Tá lepšia znie: Čo by som ja bez neho bola? Odpoveď je mrazivá a temná.
Nasledujem ho.
Zamkne auto a prejde k bránke. Rýchlo sa zvrtnem a prezriem si okolie. Je tu pekne. Takmer pred každým domom je malá predzáhradka plná kvetov, trávy a stromov.
Vytiahne kľúč a odomkne. Asi sa tu zabýval natoľko, že dostal aj kľúče... No, asi.
,,Bude mať perverzné narážky," upozorní ma.
,,To máš aj ty," vrátim mu so smiechom.
Zasmeje sa. ,,Niečo na tom bude."
Otvorí vchodové dvere. Zamrkám, aby som si zvykla na náhle svetlo a teplo a vstúpim dnu.
Tam na nás už čaká. Usmieva sa a má rozostreté ruky. ,,Koho objať ako prvého?" Zvolá. V očiach sa mu zablysnú iskričky a skôr, než stihnem povedať "o", stiahne ma do objatia.
Jediná vec, čo si v tej rýchlosti stihnem všimnúť, je to, že voní po ostrom korení. Nie je to žiadne kýchajúco vyvolávacie korenie, je to skôr také príjemné. Vyvoláva to vo mne pokoj a spomienky na domov.
Nie sú práve najsvetlejšie, ale rada spomínam v dobrom.
,,Hej!" zabručí aj Ryan, keď skončí v medveďom objatí.
Musím sa smiať.
,,Bacha, kámo," odstrčí ten chalan od seba Ryana.
,,Ja? To ty sa správaš ako buzna," obviní ho Ryan žartovne.
Potom sa obaja otočia na mňa. Ryan kývne zo mňa na chalana a z chalana na mňa. ,,Zara - Alex. Alex - Zara. Alex, ale ja ťa varujem. Je to moja sesternica, takže-"
Alex dá ruky do vzduchu. ,,Kapitán, ja sa o nič nepokúšam!" zvolá. Potom na mňa zaostrí a nahne sa ku mne.
,,Aspoň nie zatiaľ," nadhodí tak, aby som to počula iba ja.
Hello,
komu sa páči nová postava, Alex? :D
I know, kým sa Zara dovysvetľuje... Ale za Alexa snáď odpustíme, nie? :D
Well, I see... You!
And new chapter. Ale až niekedy v priebehu týždňa.
♥,
- Lolik.
YOU ARE READING
Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓
Teen FictionIba jeden nenapraviteľný sukničkár. Iba jeden neporaziteľný sexy šprt. A dievča žijúce na internáte. {Warning} Scény gramatických chýb, nadávok, sexu. 《2016》 Best rating - #1 in Teen Fiction. ♥