ZaraOpatrne sa postavím. Glenn vedľa mňa sa napne a zažmurká. Momentálne vystupujeme z auta. Presnejšie - on vystupuje. Jasne mi totiž povedal, nech za akúkoľvek cenu nevychádzam von.
,,Prečo?" zamumlem. Dobre viem, že pár plechov nič nespraví.
Vrhne na mňa pohľad v spätnom zrkadle. ,,Pretože toto je pre teba príliš nebezpečné a ja nerád riskujem."
Ani neviem prečo, ale jeho prítomnosť na mňa pôsobí upokojujúco. Mala by ma iritovať, snažím si nahovoriť. ,,Kvôli Grace?"
Ostane ticho. Zhlboka sa nadýchne a opatrne vydýchne. ,,Aj."
Zahľadím sa na cestu pred nami. ,,Vysvetlíš mi aspoň, prečo sme pred klubom? Vieš - je deň, tak náhodou je tu tvoje strieborné autíčko na oko a ja v ňom mám sedieť. Čisto náhodou pôjde niekto naokolo; pri mojom šťastí nejaký pasák a pomýli si ma s nejakou štetkou. Pretože predpokladám, že za tými bránami," bradou kývnem na tú budovu s oranžovým nápisom California beach, ,,nejde len o litre alkoholu, že? Takže by som nerada skončila pri nejakej tyči len kvôli pravidlu Za žiadnu cenu nevychádzaj von."
,,A práve preto ostaneš v aute," snaží sa zachovať neutrálny výraz tváre a aj hlasu.
,,Čože?" vypísknem.
Venujem mu jeden z najnaštvanejších pohľadov vôbec. Zamračí sa na mňa a zrazu sa zasmeje, keď si uvedomí, ako to vyznelo.
,,Nie, Zara. Ja... Agrh. Tak som to nemyslel," zasmeje sa. Chvíľu obdivujem jeho pery zvlnené do úsmevu. Ani si neuvedomuješ, čo mi tým smiechom robíš.
Po ruke mi prejdú zimomriavky. Rýchlo ich stiahnem, aby si to nevšimol a v duchu sa zahriaknem.
Zakázaná zóna, Zara. (3x Z! :D)
Svoj pohľad zapichnem na palubovú dosku. Opäť sa nadýchne. Keď sa na neho pozerám, on očami sleduje mňa. Zdá sa mi to, alebo ma chce pobozkať?... Nakláňa ku mne hlavu. Nereagujem, iba čakám na jeho ďalšie kroky.
Zrazu mi vdýchne do tváre. Zacítim vôňu mentolov.
Pohľad mu padne k rádiu, ktoré je uprostred auta. Je na ňom aj čas. To zapríčiní to, že sa ostro nadýchne a v priebehu pár sekúnd sa rýchlo odtiahne. ,,Proste... Nevychádzaj z auta. Aj deň je príliš nebezpečný."
Otvorí dvere a zabuchne ich. ,,Kurva!" zakričí a zamieri k dverám.
Sledujem, ako ich otvorí a potom rýchlo a silno zabuchne. V hlave mám jeden veľký výkričník.
Chcela som ho pobozkať. Ja by som to vážne urobila, kebyže sa neodtiahne. Som tak hlúpa, alebo nie? Doriti, Zara, jasné, že si hlúpa!
Mimochodom, včera, keď ťa zrazilo auto, ťa chcel pretiahnuť na verande domu Alexa a tvojho bratranca!
Nehovorí to o inteligencii?
Len má na mňa slabosť.
Prečo ho obraňuješ?
Lebo... Ja ho neobraňujem, sakra! Iba...
Máš naňho slabosť.
Zamračím sa, na čo si moje podvedomie iba spokojne mľaskne jazykom. Venujem mu ešte jeden zamračený pohľad, keď si uvedomím, že sa rozprávam sama so sebou.
Rýchlo sa poobzerám, ale nikde nikoho. Fajn.
Keď som rýchlo utekala za Glennom, niekde som si nechala mobil. Nemám čo robiť. Prevrátim oči nad mojimi myšlienkovými pochodmi.
YOU ARE READING
Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓
Teen FictionIba jeden nenapraviteľný sukničkár. Iba jeden neporaziteľný sexy šprt. A dievča žijúce na internáte. {Warning} Scény gramatických chýb, nadávok, sexu. 《2016》 Best rating - #1 in Teen Fiction. ♥