Pohľad niekoho neočakávaného. Alexa. ↑↓
Fotka hore. ♥ [Yep. Som jeho fanúšik. :D]Alex
Odmietam tomu veriť. Nedokážem to.
Leží celá dochrámaná na áre a hoci lekári tvrdia, že sa nejedná o nič vážne, ja poznám pravdu. Zistil som si to.
Silný otras mozgu, veľká strata krvi, podchladenie a následná resuscitácia, pri ktorej jej zlomili jedno rebro. Tak veľa pre niekoho, kto zato nestojí. Vôbec.
Podľa toho, čo viem, to ešte nevie. Bude si myslieť, že sa jej niečo stalo, ak nedôjde do školy?
Povzdychnem si a prejdem si prstami po spánkoch. Sedím tu už niečo vyše dvoch hodín a čakám na telefonáty od nich alebo nato, že sa Zara zobudí.
Za ten čas, čo ju poznám, som si ju obľúbil. Zara nebola človek, ktorého sa dalo nemať rád. Lenže teraz som tu stál, z časti preto, že ma poprosil Ryan - a ja som mu za veľa dlžný, toto je iba maličkosť -, a z časti preto, že sa o ňu bojím.
Presne viem, s kým sa to zaplietla. Glenn. Lámač ženských sŕdc. Ona a on?
Iba v najhoršom sne.
,,Pane, nemôžete tu byť," zamrmle sestrička, ktorá sedí na recepcii.
Nesúhlasne pokývam hlavou. ,,Ja tu budem." Až dokým sa neprebudí a nevšimne si, že som tu práve JA.
Chcem tak veľa? Prístroje v niektorej z izieb hlasno zapípajú. Vydýchnem úľavou, keď zistím, že je to iná izba, než je Zaryna. Privriem oči.
Nemocničný smrad mi dráždi čuchové bunky. Zakloním hlavu a snažím s pravidelne dýchať.
,,Kde je?" ozve sa odrazu chodbou chrapľavý, mužský hlas plný pohŕdania. Och nie.
Prekvapene zažmurkám, keď sa moje predtuchy naplnia. Predo mnou stojí sám Glenn. Práve ten, ktorý to zapôsobil.
,,Koho to tu máme," poviem sarkasticky. Prevráti oči a ukáže mi prostredník.
,,Spýtam sa ti naposledy. Kde. Kurva. Je?!"
Niečo vo mne sa úplne vzbúri. Do mojej krvi začne prúdiť adrenalín od hnevu, ktorý vo mne rozprúdi. Mám chuť doňho kopať, búchať a nadávať mu. Nemal jej ublížiť.
,,Hou - Hou. Kamarát, byť tebou, držím hubu. Ona nebude mať návštevu niekoho ako si ty. Nedovolím to," poviem rozhodne.
Zasmeje sa. Pohodí hlavou dopredu. ,,A kto ma zastaví? Nebodaj ty?"
,,Ja." Prečo mu došlaka jednu nevrazím?
Slušná výchova. Ale pomaly mi dochádza moja neobmedzená trpezlivosť. Glenn totiž nepozná hranice.
,,Uhni a vyhneš sa problémom," prevráti oči. Trochu ma potiahne za rameno a doslova ma odstrčí z cesty. Prečo musí byť vyšší?
Rýchlo mu skočím do cesty. ,,Nepôjdeš tam. Dokonca ani netušíš, kde je..."
,,Ak bude nutné, prejdem každú jednu izbu v tejto posranej nemocnici. Ale keďže si tu ty, stačí mi iba toto oddelenie. Takže, maličký, uhni a nerob problémy."
YOU ARE READING
Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓
Teen FictionIba jeden nenapraviteľný sukničkár. Iba jeden neporaziteľný sexy šprt. A dievča žijúce na internáte. {Warning} Scény gramatických chýb, nadávok, sexu. 《2016》 Best rating - #1 in Teen Fiction. ♥