Zara
Prejdem mu prstami po pere a následne ho opäť pobozkám. Pomaličky sa odo mňa odtisne. ,,Nerob, lebo inak si ťa zoberiem v aute," zamrmle mi do ucha. Jemne sa obtrie o môj ušný lalôčik, na čo sa ja zachvejem.
Neviem, čo ma vzrušuje viac - či jeho bozky, jeho dotyky, alebo slová vychádzajúce z jeho pier. Hladno sa na neho pozriem. ,,A prečo nie práve teraz?"
Nechápavo na mňa zazrie. ,,Je deň. A táto ulička je síce prázdna, ale nie vždy... Pôjdeme ku mne?" Venuje mi úsmev. Prikývnem.
Kebyže ma nezastaví, bola by som schopná sa s ním vyspať v jeho aute. Desí ma, čo so mnou robí.
Ani si neuvedomím a rýchlo vycúva z uličky. Keď sa zaradí do premávky, takmer prekračuje rýchlosť. Pozriem sa na neho. Pohľad mi skĺzne na jeho nohavice, kde sa týči stan. Hrdelne sa zasmejem.
,,Čo?" Zamračí sa. Stále sa však usmieva, takže je to skôr rozkošné.
,,Ty... Sa nevieš... Dočkať, čo?" Uškrniem sa. Pozrie sa nižšie a keď uvidí tú hrču, dupne na plyn ešte viac.
O chvíľku stojíme pred internátom. Všade je plno študentov. Pripomínajú mi mravce. Presne - malé, bezvýznamné a otravné. Niekde medzi nimi je však Pattie.
,,Dúfam, že neuvidíme niekoho známeho," zamumlem.
Pokrúti hlavou. ,,Mám skratku."
Nechcem premýšľať počas akých príležitostí ju používal. Tie myšlienky prosto zahodím za hlavu a rýchlo vyjdem z auta. On už zamyká auto a prejde ku mne.
,,Nasleduj ma," povie mi. Pohne sa na úplne opačnú stranu, ako je brána. Aj tak za ním poslušne idem.
Zrazu prudko zabočí ku kríkom. ,,Je to bezpečné?" Nadhodím. Tie kríky sú totižto veľmi divoké, husté a... Zrazu to uvidím. Sme blízko. Je tam malá diera, ktorá vedie práve k jeho budove internátu. To veľké B je nepriehľadnuteľné.
Keď vstupujeme dnu, chytí ma za ruku. Pozriem sa na jeho prsty na mojej dlani a nadvihnem obočie.
,,Aby si mi neutiekla," vysvetlí mi pri mojom výraze.
Neboj sa, mňa máš pevne pripútanú.
Vytiahne kľúče. Zamierime k zadnému vchodu, keď odomkne a ocitneme sa v budove. Zamierime ku schodom.
Naraz stojíme pred jeho dverami. Ešte jedno potiahnutie kľúčom a sme na jeho izbe. Tam už si servítku pred ústa nedáva a keď zabuchne dvere, vrhne sa na mňa.
Som ako korisť lapená do jeho pasce. Nevadí mi to. Viem, že keby urobil čokoľvek, nevadilo by mi to.
Pritlačí sa na mňa a ja zacúvam, až môj chrbát narazí na ostrovček. Ako som spomínala, Glenn má luxusnejšiu izbu, ktorá má vo svojej výbave aj kuchyňu.
Vysadí ma na ostrovček a ihneď mi vyzlieka tričko. Pomedzi tým ma bozkáva od pier, až prejde ku krku a začne mi sať pokožku. Zamručím.
Následne nato sa odtiahne a prezrie si svoje dielo. ,,Perfektné. Si už len moja." A s tými slovami mi vyzlečie aj jeansy. Ja mu rozopnem košeľu. Keď predo mnou stojí bez košele a ja mám výhľad na jeho vypracované brucho, nedokážem sa prestať pozerať.
Vážne som s ním spala, keď som bola opitá? Ako to, že si nepamätám jeho telo, dočerta!
,,Obdivovať budeš potom," zoberie si ma na ruky ako princeznú. Uškrniem sa nad jeho detinskosťou. Hodí ma na posteľ.
Nahne sa a skúseným hmatom mi rozopne podprsenku. Celý hrudník sa mi trasie od očakávania.
Chvíľu ma aj on obdivuje s ústami do veľkého o. Hodím po ňom najbližší vankúš. ,,To si nemala robiť," zavrčí a vrhne sa perami na moje prsia.
Na nahých nohách cítim, že on má na sebe rifle. ,,To nie je fér," vyčítam mu.
,,A čo?" Studenými dlaňami mi prejde po rozpálenej pokožke. Takmer nedýcham. Bruškami prstov sa obtrie o lem nohavičiek. Tentoraz zadržiavam dych.
,,Že... uhm. Si stále oblečený," naprázdno preglgnem, pretože mi nohavičky pomaly sťahuje dolu.
Pozriem sa na bledý strop. Po lícach mi začína prúdiť nadmerné množstvo krvi. Spôsobuje to to, že som cela červená.
Odrazu prestane. Je niečo zle? Rýchlo sa na neho pozriem. Sleduje ma spopod mihalníc. ,,Tak s tým niečo sprav," vyzve ma.
Trasľavou rukou mu uvoľním opasok. Keď však sťahujem dolu aj rifľovú látku, zastaví ma. ,,Odtiaľto to prevezmem ja."
Za pár sekúnd za vyzlečie z rifieľ a aj boxeriek. Zreničky sa mi rozšíria, keď ho uvidím nahého. Rýchlo svoj pohľad presuniem na niečo iné.
,,Pozeraj sa. Pozeraj sa, Zara."
Pozriem sa mu do tváre. Je totálne uvoľnený - ako to robí? Prejde ku mne. Takmer sa ku mne rozbehne. Obidvaja sme nahí.
Cítim, ako ma dolu niečo tlačí. Dolu putuje jeho ruka, keď sa o mňa obtrie a vnikne do mňa. Zahryznem si do pery.
Svoju hlavu nakloním nabok a zhlboka sa nadýchnem. Neprejde ani minúta a už cítim menší tlak v podbrušku.
Zavzdychám. ,,To je ono, chcem ťa počuť," pochváli ma. Takmer mi to vdýchne do úst, ako je blízko.
Začne zvyšovať tempo. Nechápem, ako vedel, že to chcem. Zrazu je to až neúnosné a tesne pred tým, než moje ústa opustí ďalší vzdych, vykríknem Glennovo meno. Všetko naokolo vybuchne.
Prehnem sa a potom svoje ťažké telo celou váhou zapriem do postele.
Nado mnou sa ozve šušťanie balíčka - Glenn ústami trhá sáčok od kondómu. Keď sa nám stretnú pohľady, pohltia ma dva lačné smaragdy.
,,Prepáč, ale ja to nevydržím," ospravedlní sa. Zaklipkám mihalnicami. Okamžite zakričím, keď je zrazu vo mne.
Párkrát sa vo mne rozpohybuje. Dostanem nápad. Prevrátim sa a som nad ním. Je celkom divné vidieť jeho prekvapený výraz, nad ktorým sa smejem.
Prevráti nás naspäť. ,,Ja som hore, Zara. Vždy. Takže sa o to nepokúšaj," prestane sa pohybovať. Zakňučím.
,,Dobre?" Stále nič nerobí.
,,Fajn," vyhŕknem bez premýšľania. Venuje mi úsmev a nasadí rýchle tempo. Cítim, ako sa všetko stupňuje.
,,Kurva, Zara," zavzdychá. Stisnem ho v sebe. Rukami sa vedľa mojej hlavy zaprie o posteľ. ,,Si tak tesná."
Jedným očkom sa na neho pozriem. Moje telo je v plameňoch. Cítim, že som iba krôčik od orgazmu... ,,Zara!" vykríkne.
Cítim tlak, ako sa urobí do kondómu. To ma sotí do tej priepasti a ja v záchvate príjemnej agónie zakričím: ,,Glenn!"
Vyjde zo mňa a o chvíľu si vedľa mňa ľahne. Ja si zatiaľ k sebe pritiahnem perinu. Uhladím si svoje lepkavé vlasy na čele.
Obidvaja lapáme po dychu.
,,Wow," zamrmlem.
,,Bolo to úžasné," podotkne Glenn a chrbtom ruky mi prejde po sánke.
Súhlasne prikývnem a zavriem oči. Je to veľmi príjemné, dokonca sa pristihnem, ako potichu pradiem ako mačka.
,,Nemáš chuť na druhé kolo?" spýta sa zrazu.
Hello,
ja sa hanbím! :D
Táto scéna bola vrcholne trápna, ale je to za mnou... Čo dodať? Teraz mi začína opäť škola, takže časti sa tak skoro nedočkáte... Ale snáď to do troch dní vyjde. :/
♥,
- Lolik.
YOU ARE READING
Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓
Teen FictionIba jeden nenapraviteľný sukničkár. Iba jeden neporaziteľný sexy šprt. A dievča žijúce na internáte. {Warning} Scény gramatických chýb, nadávok, sexu. 《2016》 Best rating - #1 in Teen Fiction. ♥