Siedma

16.6K 831 8
                                    


Odporúčam si prejsť pár úsekov z časti pred touto. Amen.


Zara

,,Toto ti nedarujem," zasyčí. Nadvihnem obočie. Mám nutkanie - také silné -, aby som sa otočila.

Ale namiesto toho pokračujem vo svojej ceste ďalej.

,,Počuješ!" zakričí za mnou ešte Glenn.

Prečo ma pobozkal?

Prečo odchádzam?

Chodíš s Harrym, je oveľa... Čo oveľa? Proste to vypusti z hlavy. Harry dnes a aj zajtra. Bodka.

Jednoducho prejdem schodmi a vtrhnem do izby, kde na mňa Pattie čaká. Hodím na stolík pečivo.

,,Čo sa stalo?" spýta sa. Myknem plecami.

,,Glenn. On... On ma pobozkal."

Vypúli svoje oči. Začervenám sa. ,,Teda - ja som odišla. Nemohla by som to Harrymu urobiť."

Pokrúti hlavou. ,,Ty si poriadne hlboko vo svojom svete, čo?"

,,Prečo?"

,,Lebo inak by ti došlo, že okrem rajcovného bozkávania s Barbienami sa s nikým nebozkáva. A ak aj áno, rozhodne nikdy dotyčná neodišla."

Kusnem sa do pery.

,,Tak, už je načase, že niekto zmenil históriu, nie?"

○●○

,,Ahoj, Ryanie," zasmejem sa do telefónu o piatej večer.

Dnes bol namáhavý deň. Z šiestich hodín tri písomky, ak si zoberieme, že tá šiesta hodina je telesná... No des. Stihla som sa akurát najesť v meste (školské obedy stoja za nič) a dostať sa na izbu. Ihneď som volala Ryanovi.

Pretože mi bolo jasné, že do dvanástej večer nevydržím. Proste som príliš vyčerpaná.

Na druhej strane, okrem učenia to bol pokojný deň. Nastali iba tri hororové momenty. Z toho dva krát som sa stretla s Harrym. Prehovoril ma na večeru o siedmej v miestnej pizzerii. A iba raz som natrafila na Glenna. Bola pri mne Pattie a bolo to divné.

Usmievala sa. Úplne zabudla na fakt, že ešte stále chodím s Harrym. Iba raz sa nám s Glennom stretli pohľady. V tom jeho bola pre mňa nevyčitateľná emócia. A v mojom bolo určite pobavenie.

Ale dosť o dvoch ľuďoch. Teda, o troch. V podstate na nich všetkých môžem kašľať. Mám tu Ryana a ten je tu navždy - v rámci možností.

,,Ahoj, Zar. Myslel som, že budeš volať o siedmej."

,,Hej, no. Ale bohužiaľ by som dovtedy nevydržala. Takže som to trochu posunula."

,,V poriadku," zamrmle.

,,Ako je doma?" nadhodím. Počujem, ako sa uchechtne.

Úplne ho pred sebou vidím. Pohľad uprený niekam do neznáma a pery skrivené v úškrne. Asi má na sebe jednu zo svojich sivých mikín. A určite má na sebe obuté ošúchané čierne conversy.

,,Doma rozhodne nie je ako doma. Tvoja mama naďalej pracuje. Počas večera, keď sme tam boli naposledy s otcom, sa rozprávala iba o klesajúcich cenách na burze. A tvoj otec preberal futbalový zápas. Rubie sa ma iba spýtala, či si sa mi ozvala. Keď som povedal, že nie, tak sa usmiala a jedla ďalej. Myslím, že máš blbú rodinu. Čo je to za matku, keď ťa nerieši?" povie rozčúlene.

Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓Where stories live. Discover now