Tridsiata tretia

11.5K 606 47
                                    

Zara

Už je to týždeň.

Týždeň, čo som doma... Teda, na internáte. Po dvoch dňoch presviedčania ma nakoniec pustili. Pod prísnym dohľadom.

Nikto sa odo mňa ani nepohne. Je to akoby som bola malé dieťa, ktoré potrebuje 24 hodinovú starostlivosť. Nikoho nechápem.

Do školy mám začať chodiť od zajtra. Myslím, že to zvládnem. Som viac než pripravená.

Všetky povrchové škrabance a jazvy sú ako-tak zahojené. No nie tie vnútri.

Poďalšie, po Glennovi sa akoby zľahla zem. Na internáte sa nezdržiava, nikto o ňom nehovorí. Akoby neexistoval, lenže ja sama dobre viem, že musí. Ja sama som dôkaz.

Teraz som na ďalšej prehliadke. Alex je tu so mnou. Ryan nemohol prísť, vraj kvôli obchodom. Asi desať krát sa mi ospravedlňoval, ale ja ho chápem.

Nie som tu len ja.

,,Bude to v poriadku," usmeje sa Alex a stisne mi dlaň. Pozriem sa na ten nevinný pohyb. Zamračím sa. Z neznámych dôvodov sa musím sama seba pýtať: Ako by na toto reagoval Glenn?

Zamilovaná. Nešťastne. To tá časť...

Prikývnem. Nepatrne si svoju ruku vyberiem z tých jeho a strčím si ju do vačku. ,,Len sa zohrievam," zaklamem mu. Bez emócií prikývne.

Alex mi už dáva nejaké náznaky, že má o mňa záujem. Trvá to... Dlho. Prehnaná starostlivosť, nenápadné dotyky, narážky.

A potom sú tu jeho úsmevy.

Chcem zabudnúť na Glenna, ale nechcem, aby bol Alex náhrada. Nie som bezcitná sviňa bez chrbtovej kosti. Možno robím chybu...

Možno? Určite.

Otvoria sa dvere. ,,Ďalší!" zakričí doktor. Na rade som ja. Usmejem sa na Alexa a vkročím do ambulancie.

○●○

Zazvoní mi budík.

Preľakane nadskočím a rýchlym pohybom ho vypnem, zatiaľ čo Pattie na druhej strane izby nesúhlasne zamručí.

Myknem plecami a zoberiem si veci, nech sa čo najskôr osprchujem. O takomto čase tam nikto nie je; maximálne dvaja až traja ľudia, ktorí sa, rovnako ako ja, radi osprchujú osamote.

Keď som osprchovaná, osušená a oblečená, ostáva mi len zobrať si tašku s učebnicami. Čaká ma prednáška z psychológie. Túto hodinu máme spolu s Pattie spoločnú.

Netrpezlivo čakám nato, kým si vyberie oblečenie. Po piatich minútach čakania pred izbou tam vtrhnem.

,,Neviem, čo si mám obliecť," zamumle zúfalo. Hodím na ňu nechápavý pohľad.

,,Vieš, ideš po pár týždňoch do školy... Chcem niečo sexy, slávnostné a pohodlné," zamyslí sa.

,,Nie. Obleč sa proste normálne," poviem jej. Pokrúti hlavou. ,,Tak prosím? Pre mňa," skúsim šťastie.

,,Aspoň takto máličko slávnostné," oddiali od seba palec a ukazovák a vytvorí medzi nimi centimetrovú medzeru.

,,Fajn," vykročím k jej skrinke a niečo jej odtiaľ vytiahnem. Celá natešená si to v rýchlosti oblečie, niečo si spraví s vlasmi a s úsmevom so mnou vyjde z izby.

,,Máme polhodinu," oznámim jej. Neviem, čo to pre mňa znamená; ide tu o to, že netuším, kam všade chce Pattie ísť a čo chce stihnúť.

,,Stíhame ísť do Starbucksu?" spýta sa ma.

Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓Where stories live. Discover now