Ôsma

15.4K 779 11
                                    

*Za vulgarizmy sa neospravedlňujem. Pretože je to Glenn. :D*

Glenn

Kráčam po zamrznutej zemi. Všetko - od trávy po najvyššie konáre stromov je zamrznuté.

Ani sa nečudujem. Je niečo okolo druhej v noci.

,,Pozrime sa!" zakričí Will a ukáže na zasvietené svetlo.

Prevrátim oči. ,,Ty kokot, to je lampa," zasmejem sa.

Otočím sa k nemu a uvidím Claire stáť popri mne. Niečo mi šepká do ucha. Usmejem sa.

,,Ja už idem," oznámim im. Zasmejú sa a idú svojou cestou. Ja zamierim na izbu.

Keď sok pri vchode, nalepí sa na mňa zozadu a prejde mi rukou po mojom najcitlivejšom mieste. Claire.

,,Tak poď," zavrčím jej do ucha. Usmeje sa.

Potiahnem ju a vediem ju ku mne na izbu. Keď sme tam, ako náhle zavriem za sebou dvere, ocitnem sa na pokraji priepasti.

Pretiahnuť ju tu?

Alebo na kuchynskej linke?

,,Tu," povie rozvášnene. Akoby mi čítala myšlienky.

Rozopnem jej šortky. ,,Tvrdo," siahne mi na opasok, ,,a rýchlo."

Rozhodnem sa jej to splniť. Nadvihnem ju a strhnem jej nohavičky. Vzdychne.

V rýchlosti si rozopnem nohavice a stiahnem si boxerky. Podá mi kondóm a ja roztrhnem jeho obal. Sama mi ho nasadí.

Vniknem do nej. Zavzdychá.

Je to naozaj rýchle. A tvrdé - až híka. Zrazu zadrží dych.

,,Áno," vydýchne. Ešte chvíľu a spravím sa aj ja.

Pustím ju na zem. ,,Aj nabudúce," mrkne a odíde.

Ostanem sám. Civím na dvere a rozmýšľam, čo sa tam pred pár minútami stalo. Vydýchnem.

,,Nebude nabudúce," zasmejem sa.

Nestála by zato. Žiadna za to nestojí.

Zara

Ráno sa zobudím s úsmevom na perách.

Mali sme spolu rande. Mala som s Harrym rande!

Pattie na mňa čudne zazerá. ,,S kým si sa preboha vyspala, že žiariš ako vianočný stromček?" zasmeje sa. Pokrútim hlavou.

,,Iba... Som bola s Harrym na... Rande," vydýchnem. A opäť sa zasmejem.

Chvíľku sedí na posteli a pozerá na mňa ako na blázna.

,,Ó môj Bože!" zavesí sa mi na krk, ,,takže ste spolu?"

,,Logicky," priznám.

Pozriem sa na seba do zrkadla. Oči mi žiaria. Ja žiarim. Bože, to je tak hlúpe.

Chcem to oznámiť hrdo každému. Ale namiesto toho zavrtím hlavou a usmejem sa na seba do zrkadla.

,,Ešte dnes a je koniec."

Zdvihnem hlavu.

,,Predsa piatok, nie?" zasmeje sa.

Uznám, že má pravdu. Zdvihnem sa a zoberiem si batoh. Iba počkám, kým si Pattie upraví make-up a vyrazíme.

Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓Where stories live. Discover now