Zara
Vzdala som sa.
Vrhne sa mi ja pery a vášnivo ich spojí. Netuším ako, ani prečo, ale nebránim sa. Naopak, nechcem aby sme sa niekedy od seba odtiahli.
V mojom bruchu pocítim príjemné mravčenie. Zo všadiaľ na mňa útočia iskry, ktoré sú čoraz lákavejšie. A ja ten bozk, čo už ani nie je bozkom, opätujem.
Útočíme tomu druhému na pery a unášame sa v našich dotykoch. Moje pery sú príjemne boľavé, každou sekundou ich cítim viac a viac. On je však hladný, nedokáže sa odtiahnuť. Dokonca mi zubami prejde po spodnej pere.
To je ten moment, keď zavzdychám a on využije príležitosť. Doslova mi do úst vtrhne svojim jazykom a začne sa medzi nami vojna. Medzi nami je minimum medzery.
Pritiahnem si ho k sebe za vlasy, za ktoré ho jemne poťahám. Tentoraz je to on, kto vzdychá. Zopakujem ťahanie, pretože chcem z jeho úst počúvať vzdychy, ktoré spôsobujem práve ja.
Zavrčí mi do bozku. Očividne pochopil hru. ,,Zara..." zašepká.
V tom okamihu sa prebudím. Po chrbte ma obleje studený pot a rýchlo sa odtiahnem. ,,Bože," zašepkám si pre seba.
,,Zara, ja-" začne, ale o to viac od neho odstúpim. Vidím, ako ku mne kráča.
,,Zara, prosím, vypočuj si ma... Iba jedn-"
,,Nie. To ty počúvaj mňa!" zakričím naňho. Stále cítim jeho pery na mojich. Dýcham jeho mentolovú vôňu. Cítim jeho jazyk v mojich ústach. Čo sa to so mnou deje?
,,Nemôžeš ma uraziť, ja takmer zomrieť. Nemalo by to tak byť! Ale stalo sa a ja ti nemôžem, nebudem podliehať a ani sa spolu nebudeme bozkávať, pretože by som ťa mala nenávidieť! Si obyčajný bastard, ktorému ide o sex! Ublížil si mi! Doslova som kvôli tebe takmer zomrela... Nemôžeš si iba tak prísť a pobozkať ma, keď ani nie pred minútou si sa bozkával s tou štetkou na rohu..." Môj hlas sa začne lámať. Nie teraz, nie pred ním.
,,Proste ustúp. Idem... Preč."
Pozriem sa mu do očí, v ktorých sa lesknú slzy. Chápavo prikývne a uvoľní mi cestu. Vzdáva sa? Zhlboka sa nadýchnem a prejdem okolo neho. Prvých päť krokov.
,,Zara?" Otočím sa. Nechápem, prečo.
Ignoruj ho! zakričí moje podvedomie.
,,Prepáč, ale nemôžem ťa nechať odísť," povie naliehavo. Skôr, než mi dôjde význam jeho slov, ku mne priskočí, zoberie si moju tvár do dlaní a pobozká ma.
Stuhnem.
,,Nemôžem ťa prestať bozkávať," odtiahne sa, ,,nie, keď som ťa nevidel vyše mesiaca..." Jeho hlas je chrapľavý, cítim v ňom podtón strachu?
,,Prestaň..." začnem. Nemôžem. Nesmiem...
,,Neprestanem, ak sa mi nepozrieš do očí a nepovieš: Nenávidím ťa." Mala by som.
Zavriem viečka a keď ich otvorím, sledujem jeho zelené oči. Vidím, ako jeho zrenička na mňa zaostruje a jeho dúhovka je sfarbená do čiernej. Tak to bolo vždy, keď sa chystal večer. Jeho oči náhle sčernejú.
,,N-Nenávidím..." Nie je to tak ťažké. ,,Ťa."
Pokrúti hlavou. ,,Ešte raz. Presvedčivo."
Nedokážem to? ,,Nenávidím ť-"
Opäť sa mi prilepí na pery. ,,Miluješ ma, ja to viem." Pootvorím pery v nemom úžase z jeho veľkého ega.
,,Nenávidím ťa, Glenn. Každý jeden nádych, každé jedno bitie tvojho srdca," poviem mu úprimne. Vidím, ako zalapá po dychu. Vidím, ako ho moje slová zasahujú.
Ale zasahuje ho to tak, ako mňa? Pretože on do mňa nezabodol dýku, ale otrávene ihly, ktoré ma zabíjali. Možno by bolo lepšie, kebyže to Harry a Pattie nestihnú.
,,Niečo ku mne ale cítiš. A ja tu budem vždy, dokým to nezmizne. Takže mi povedz jedno: chceš, aby som naozaj odišiel?"
,,Prečo so mnou hráš hry? Prečo chceš áno alebo nie? Prečo chceš priame odpovede?" spýtam sa ho. Naše tváre sú od seba vzdialené päť centimetrov, viac to určite nie je.
,,Prečo neodpovedáš na otázky?" vráti mi.
,,Mala by som chcieť, aby si zmizol," poviem nevedomky. Usmeje sa na mňa. Očami prejdem po jeho perách, ktoré rysujú ten dokonalý úsmev.
,,Ale ty to nechceš."
,,Odhalená." Vo svojom vlastnom hlase počujem trpkosť a istú chtivosť. Čaká ťa Ryan. A Alex.
,,Mám chuť ošukať ťa," prezradí mi. Vypúlim naňho svoje oči a zacúvam späť.
Ja mu čiastočne odpustím a on povie toto?
,,Vravel... Vravel si, že sex so mnou je príšerný. Ja som otravná a hrozná. Tak ako to, že si zmenil názor?"
,,Pretože si perfektná."
Niečo vo mne mu neverí. Možno ani nechce. Je to predsa Glenn, ten Glenn, ktorý ma pred mesiacom nechal v izbe. Kvôli ktorému som dva týždne ležala v nemocnici. Ublížil mi.
,,Mám na teba jednu otázku. Miluješ ma?"
Vidím, ako sa v jeho očiach niečo zablýska. ,,Ja- Uhm, mám ťa rád... Ja..."
Opäť to urobil. Zradil ma. Cítim, ako mi jedna slza vypadne z oka. Vidím, ako ju hypnotizuje pohľadom. ,,Tak sa nemáme o čom baviť."
Otočím sa na odchod.
,,Čo? Nie, to nie! Ja len-"
,,Ak ma nemiluješ, nestojíš mi zato!" zakričím mu. Prečo tá blbá nádej? Mám pocit, že je moje srdce rozbité, zlomené a rozbité ešte viac.
Iba tam tak stojí.
,,Nemôžem ti povedať, že ťa milujem, pretože ťa stratím..." začne. Neotočím sa. Tvárim sa, že som to nepočula.
Pretože v skutočnosti tam nič nebolo.
Iba jedna stupídna veta od stupídneho človeka, ktorý za to nestojí. Môžem ho milovať. Ale čo z toho? Zraní ma raz, spraví to opäť.
Je to začarovaný kruh.
Navyše si myslím, že mu nedokážem tak ľahko odpustiť. A to ma zaráža najviac. Som naivný človek, ktorý odpúšťa, ale takisto som človek, ktorý nenávidí.
Nenávidím ho. A viem, že mu nejako odpustím.
Myslí si, že ma miluje?
Tak nech to dokáže.
Pretože Alex ma už čaká. A ak môže Glenn bozkávať iné dievčatá, môžem to urobiť aj ja.
Hello,
ja tej Zare vôbec nerozumiem. :D Raz ho miluje, raz nenávidí,raz odpúšťa a zároveň opúšťa... xD Lenže, teraz sa nám aj ona naštvala a prichádza na scénu žiarlivá Zara ochotná urobiť všeličo, aby Glenna naštvala... :D
Chudák Alex si ale bude myslieť, že je v tom niečo viac...
A ktovie, ako to všetko dopadne... :D Btw, mal by iekto záujem o wattpad akciu 2016? Cez leto? ^.^
♥,
- Lolik.
YOU ARE READING
Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓
Teen FictionIba jeden nenapraviteľný sukničkár. Iba jeden neporaziteľný sexy šprt. A dievča žijúce na internáte. {Warning} Scény gramatických chýb, nadávok, sexu. 《2016》 Best rating - #1 in Teen Fiction. ♥