Štyridsiata štvrtá

10.2K 551 63
                                    

Zara

Zobudím sa na izbe, v prázdnej posteli a o to prázdnejšej miestnosti. Prstami si prejdem cez unavené viečka a povzdychnem si.

V mysli mám stále včerajšiu hádku. Nepáči sa mi, keď sa s ním hádam. O to viac, keď to prerastie to takýchto rozmerov.

Ale aká budúcnosť nás čaká?

Pretočím sa na ďalšiu stranu postele, keď pod sebou zacítim papier. Zvedavo sa otočím a bruškami prstov nahmatám okraje papieru a vytiahnem ho.

Išiel som si iba prevetrať hlavu na pláž, pravdepodobne niečo nakúpim. Nevolaj mi, mobil pri sebe nemám. Vrátim sa čo najskôr. - Glenn.

Pousmejem sa. Nezabudol na mňa, nechal pre mňa aspoň odkaz. Viem, že je to málo, ale nezabudol. Predsa len, nie je to stratené.

Šuchtavo vstanem.

Začnem sa vŕtať v kufroch, aby som odtiaľ niečo vytiahla. Keď mám v rukách letné šaty siahajúce tak desať centimetrov pod zadkom pastelovofialovej farby, hygienickú taštičku a spodné prádlo, vstanem s úmyslom pobrať sa do kúpeľne.

Zrazu sa mi však zamotá hlava. Oblečenie a taštička mi spadnú z rúk. Môj žalúdok sa vzprieči a napne ma. S rukou pred ústami pobežím na záchod a tam zo seba dostanem všetko jedlo, čo som konzumovala za včerajšok.

Keď skončím, s nechuťou sa nahnem a spláchnem. Chvíľu iba tak sedím na dlážke a premýšľam nad tým, prečo som sakra tak rýchlo vstávala.

,,Lebo rozmýšľaš nad hlúposťami," povzdychnem si, už opatrnejšie vstanem a dostanem sa aj do kúpeľne. Zoberiem si zubnú kefku, dám si na ňu pastu a vypláchnem si ústa.

Následne skočím pod sprchu. Pustím na seba horúcu vodu a rozotieram si po tele telový krém.

So zatvorenými očami sa nahnem za uterákom, ale narazím do tela. Zvriesknem. Umlčí ma až Glennova dlaň na ústach a jeho pobavená tvár.

,,Je milé vedieť, že ma čakáš," uchechtne sa. Pozriem sa na jeho nahé telo a sčerveniem. Prstami mi prejde po líciach.

,,Stále hanblivá."

,,Stále arogantný. A zase sa snažíš o sex," podotknem podobným tónom. V očiach mu potemnie. Pristúpi ku mne jedným krokom, ja odstúpim. Takto to pokračuje, až narazím na stenu za nami.

Vzdychnem. V tom si spomeniem nato, že som pred pár minútami vracala.

,,Kam ideš?" zachrapčí, keď sa snažím vymaniť z jeho zovretia.

,,Nikam... Len, prišlo mi zle a pri prudkom pohybe ma naplo. A ani nie pred pár minútami som-"

,,Chápem," prikývne. Zabiják romantiky, gratulujem, Zara!

,,Aspoň sa umyjeme, nie?" Venuje mi Hollywoodský úsmev s bielymi perličkami. Vrátim mu ho.

Zatvorím za nami dvere od sprchového kútu.

●○●

,,Vážne ma to mrzí," zašepká.

,,A čo?" zvedavo nadvihnem obočie. Celý deň až do poobedia sme spolu ležali v posteli a smiali sa. Rozprávali sme sa... A hlavne vyvarovali tým témam.

Aj keď raz prídu.

Práve teraz ležíme na súkromnej pláži, kde sme len my dvaja. Netuším, ako to vybavil a odkiaľ má tie peniaze, ale neriešim to. Aj keď, niečo zo mňa tvrdí, že to môže súvisieť s tým telefonátom...

Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓Where stories live. Discover now