Dvadsiata druhá

13.4K 658 29
                                    


Vy mrchy. :D Tá ľadová sprcha komentárov typu ":(" ma prinútila napísať totok. :D

Takže užívajte!

♥.

Glenn

Pozerám sa, ako jej telo spokojne oddychuje pod prikrývkami. Usmejem sa, keď sa prevráti na chrbát a zašepká moje meno: ,,Glenn."

V hrudi ma pichne niečo, čomu neviem prísť na meno. Takmer sa mi to derie na jazyk, ale úspešne to slovo prehltnem. Láska? Nie, tá predsa neexistuje... Rozhodne nie potom, čo spravila Grace.

Už predtým som na lásku neveril, ale teraz... Teraz to beriem už len ako mýtus. Je to iba pobláznenie. Zara je sexy, má sexy zadok a vypracované telo, ktoré je akurát pevné. Navyše, má pekné oči, v ktorých by som vedel nájsť všeličo. Ale najkrajšia je aj tak, keď sa podo mnou zvíja (alebo zvýja? ľudia... help me!) a kričí moje meno. No, a hlavne keď má po sexe rozcuchané vlasy a celá žiari.

A môžeš zato ty.

Hej, iba ja. A dlho iba ja. A vôbec... dúfam, že sa jej ten sprostý Harry ani nedotkne, inak za seba neručím.

Teraz sa nad svojim automatickým správaním pre istotu mračím a ako by to Zara vycítila, začne sa metať. Pribehnem k nej.

,,Nie, nie, nie," zašepká. Sníva sa jej niečo zlé?

Nebuď ako ženská. No a čo, keď má nočné mory a no a čo, keď si ju ošukal už druhý krát. Podstatné je, že si spravil svoju potrebu. Nie si nežný!

Moje podvedomie má pravdu. Takmer od nej odskočím. Nutne musím ísť na vzduch. Rýchlo sa oblečiem a do bundy si ešte strčím cigarety a mobil. Kebyže sa náhodou zobudí... Dúfam, že pri sebe má svoj mobil...

Strachuješ sa. Nebuď padavka, kurva!

Rýchlo vypadnem.

Niekedy na schodoch zavrčím a kopnem do zábradlia. Kurva, nie, ona pre mňa nič neznamená. Nie. Je to iba ďalšia v poradí. Neexistuje, že by som k nej niečo cítil.

Zaštípu ma oči.

Čo to kurv... Spomienky na moju rodinu sú späť. To kvôli nim. Všetko kvôli nim. O i ma do tohto života zatiahli a keď som bol v sračkách, osrali ma aj oni. Potom prišla Grace, po určitej chvíľke si zo mňa urobila dobrý deň a Zara? Bude to len ďalšia. Je to len ďalšia, ktorá čaká na príležitosť zlomiť ma.

Toto je hlavné pravidlo: nikdy pri nich nemyslieť na city. Človeku potom prepne.

A chovajú sa romanticky, ako herci z filmov. Červené ruže, elegancia, rande v luxusnej reštaurácii... Srať nato.

Ja toto všetko pekne krásne obchádzam a v najbližšej dobe aj budem. Budem to robiť dovtedy, dokým sa bude dať.

Zazvoní mi mobil.

Tobias.

Ako vážne teraz? pomyslím si. Chvíľu zvažujem prímnutie hovoru, ale nakoniec ho prijmem. ,,Áno?" môj otrávený tón ho musel zabíjať aj cez diktafón a slúchadlá.

,,Kámo, neuveríš mi..." zapiští jeho maxi detským hlasom, na čo vybuchnem.

,,Ježiš, čo je také zaujímavé, že ma otravuješ?" vyšteknem.

,,Eh... Asi to, že ťa nechcem vyriešiť v spoločnosti," zakašle a ja by som prisahal a zároveň vraždil, pretože určite teraz maskuje smiech, ,,ale ak áno, odíď," navrhne mi.

Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓Where stories live. Discover now