Tridsiata šiesta

10.8K 621 43
                                    


Len tak pomimo, mal by tu niekto záujem o wattpad akciu na SK? :D Spolu s jednou autorkou by sme sa do toho pustili... (@WattconsSK), len máte záujem? ^.^

Na začiatok všetko, užívajte kapitolu! ♥

Zara

Pobozkal ma.

Cítim, ako sa jeho pery opatrne dotýkajú mojich. A zároveň cítim, ako sa moje srdce divoko rozbúši. Necítim sa správne. Dokonca ani vtedy, keď váhavo svoje pery obtriem o tie jeho a vzdychnem mu do úst.

Naprázdno prehltne a bruškami prstov mi začne vyhŕňať tielko. Celé telo mi horí, stavím sa, že sa červenám viac ako paradajka.

,,Ja-" začnem, ale som prerušená bozkom. Je naliehavý a nebojácny. Hľadám v ňom spojitosť, hoci len malú, k tomu Glennovu. Kedy naňho prestanem myslieť?

Nesprávne! Nie je...

,,Glenn," vydýchnem do bozku.

A vtedy sa to celé pokazí. Alex zamrzne a rýchlo sa odtiahne.

,,Č-Čo si to povedala?" zalapá po dychu. Očividne si to viac než užíval. A ja som mu dávala slepé nádeje...

,,Ja... Nemôžem," poviem po chvíli. Keď si uvedomím, čo som vypustila z úst, čo moje podvedomie urobilo.

,,Prepáč, asi pôjdem..." Rýchlo vstanem pri pohľade na jeho ovisnuté plecia. Vidím, ako sa mu v očiach hromadia slzy.

Obídem ho a takmer letím do kúpeľne. Vtrhnem tam ako veľká voda, siahnem do sušičky a zoberiem si odtiaľ už moje suché oblečenie. To, čo mám na sebe, hodím do práčky a dám prať.

Vrátim sa späť do obývačky. Raní ma Alexov smutný výraz, lenže ja viem, že by som ho zranila viac, kebyže nevie pravdu. A aká je pravda?

Stále Glenna milujem.

A nenávidím.

,,Alex..." nadýchnem sa v ospravedlní, ale preruší ma.

,,Kurva, nehovor mi, že sa mám upokojiť! Pobozkal som ťa v nádeji, že nie si ako ostatné a tá tvoja naivita a viera v Glenna vypršala... Ale nie. Ty radšej niekoho, kto ťa dostal až do nemocnice, že? Ja túto pojebanú rovnicu nechápem! Prečo on a prečo nie ja? Čím je on kurva lepší než ja? Povedz mi!" zakričí mi naliehavo do tváre. Už aj ja cítim, ako mi vyschne hrdlo a je mi na plakanie. (Zanechali ste dobrého kamaráta vo friendzone? Tak presne tak. )

,,To isté sa ma spýtal aj Harry, Alex, ale ja nedokážem odpovedať. Aj ja sama ho nenávidím, čo to nechápeš? Ale on... Ma niečím ťahá, ja netuším čím, ale... Milujem ho! A nedokážem to ovládať!" Som na pokraji útesu, cítim, ako sa zem pod mojimi nohami rozbíja. Alex.

,,Nenávidíš ho? Tak to kurva dokáž!" zazjape.

Celá sa zatrasiem. Prejdem k nemu pár krokov, aby som sa pokúsila o bozk, ale odtiahnem sa. ,,Nemôžem. Prepáč," zavzlykám a otočím sa. Schmatnem všetky svoje veci a utekám preč.

Späť na internát.

Vonku prší, rovnako ako som sem došla. Je noc, niečo po polnoci. Uličky sú tmavé... A ja nedokážem uveriť tomu, čo sa pred pár sekundami stalo.

Po lícach mi tečú slzy. Áno, milujem Alexa, ale nie tak, ako by chcel. Nie naozaj. Nie tak, ako Glenna.

Kebyže mi niekto dá papier, na ktorý môžem napísať plusy Glenna, papier ostane prázdny. Ale pri Alexovi? Potrebovala by som minimálne tri. A možno tým to je.

Je pre mňa príliš dobrý.

Raní ma ho tak vidieť. Som príliš zlá, nervózna a... Ani sama neviem, čo chcem. Tak ako by som pre neho mohla byť tá dobrá?

,,Prepáč," zašepkám si. Rozutekám sa do tmy.

Nemôžem ostať.

Chodím nočným Chicagom a potichu plačem. Všade naokolo sú malé kvapky, ktoré sú čoraz hustejšie. Už teraz som celá premočená, takže moje slzy iba splývajú s okolím.

Nechcem si zobrať taxík. Chcem byť sama, akoby to bola moja forma trestu. Trestám sa za Alexa? Pravdepodobne.

O hodinu som na internáte. Celá premočená, premrznutá a roztrasená otvorím bránu a potichu vniknem dnu.

Ale nie som tam sama.

Neviem, čím to je, ale čaká tam práve Glenn. Práve ten, čo za všetko môže a zhodou okolností práve ten, kto mi nedokáže pomôcť.

,,Zara?" zasmeje sa. V ruke zviera fľašku priesvitnej tekutiny. Mám šťastie, že prší, takže netuším, ako veľmi z neho razí.

Tvárim sa, akoby som ho nepočula. Pokračujem ďalej.

,,Zara, ja viem, že si to ty... Taká dokonalá si iba-" nedopovie to mizerné klamstvo, pretože sa nahne a obsah svojho žalúdka vyvráti pred moje nohy.

,,Daj mi pokoj," precedím cez zuby. Nedokážem to ovládať, proste naňho nadávam, akoby... Pre mňa nič neznamenal.

,,Vedel som to," uškrnie sa na mňa, keď zdvihne hlavu.

Pri pohľade do jeho očí strácam dych. Zahreje ma starý dobrý teplý pocit lásky, ktorý sa mi rozleje po orgánoch.

,,Kedy sa to všetko takto skomplikovalo?" napadne ma. Svoje myšlienky vyslovím nahlas.

,,Vieš, že neviem? Asi keď som to všetko posral... Nie, keď som ťa stretol. Mal som si vypichnúť oči, alebo vieš čo by bolo lepšie?" Potáca sa z jednej nohy na druhú.

Mlčím. Sledujem jeho opité kroky, ktoré vedú ku mne.

,,Mal som sa s tebou hneď vyspať, dať si pár litrov alkoholu do krvi a všetko... By som do rána zabudol," zašepká, tesne pri mojej tvári.

Zmätene sa mu pozriem do tváre.

,,A zabudol by si na mňa. Čo by si z toho mal?"

,,Svoje staré ja." Pri slove staré sa veselo uchechtne a zrúti sa sadnúť si na obrubník na zemi. Chvíľu váham, ale sadnem si aj ja s vedomím, že budem určite chorá.

,,Nemala som sem nikdy prísť," zamumlem. Bum! Ďalšie slzy kotúľajúce sa po mojich lícach.

,,Možno. Ale nič už nezmeníme. Mám ťa rád, vieš, Zara?" pozrie sa mi hlboko do očí. Opití ľudia hovoria pravdu.

,,Aj ja mám veľa ľudí rada," protirečím mu. Cítim, ako zabúdam. Na hádku, na lampu, na nemocnicu.

,,Nenúť ma to vysloviť."

,,Vysloviť čo?" Nemôžem. Predstavte si srdce. Ľudské srdce obyčajného človeka. Bije pre seba, pre život, pre ľudí, ktorých má rád. Lenže čo moje? Nebije pre mňa. Nebije pre život. Bije pre ľudí, ktorých mám rada.

A medzi nimi, dokonca až na prvom mieste, je Glenn.

,,Že ťa milujem," zašepká zlomene.

Mýlil si sa, Alex. Aj Glenn má srdce.

Lenže nie vždy to dáva najavo.

Možno aj to nás raz rozdelí.

Hello,

ten song sa volá Inception - Time. Všetci vieme o čo sa jedná, že? :D

#RomanticGlenn.

Milujem vás, moje srdce bije aj pre vás!

A PRE ĽUDÍ KTORÝCH BEZVÝHRADNE MILUJEM. Vy viete, kto. :D

♥,

- Lolik.




Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓Where stories live. Discover now