Wattpad mi blbne. Nešla mi dva dni zverejniť táto časť.Harry
Nežne prejdem prstami po rozhorúčenej pokožke Pattie, ktorá vedľa mňa pokojne spí. Zo sna sa na mňa podvedome usmieva a mrmle moje meno.
Je toto láska?
Musí. Určite je, som z nej mimo. Presne tak, ako som nikdy z nikoho nebol. Nikdy to totiž nebola láska.
Teraz je. S ňou, s Pattie, mi príde život jednoduchší. Milujem sa na ňu pozerať, keď zaspí a usmieva sa. Milujem dýchať vôňu jej vlasov a zo všetkého jej pobozkať kútiky úst, keď sa na mňa usmeje.
Lenže každá minca má aj druhú stranu. Táto zlá v našom prípade sa volá Zara a jej život. Nenarúša naše súkromie, ale stále sú tam isté nevysvetlené veci.
Po ďalšie, je tu Glenn a v neposlednom rade Alex. Ani netuším, čím to bude, ale Zara priťahuje a je priťahovaná chlapcami, ktorí nie sú čistí. Nikdy.
Buď sú to drogy, špinavé peniaze alebo vraždy. Ako o tom viem?
Ryan mi to v zúfalosti vyziapal na nemocničnej chodbe, keď na chvíľu Zaru uložili do kómy. Vydržala dva dni a potom ju odpojili, spala.
V zúfalosti mi vysvetľoval, prečo je také dôležité chrániť ju. Potom došiel Alex a vysvetlil mi to ešte raz. Ale ani Alex nie je čistý.
Má prsty v iných... Obchodoch. No rozhodne je menšie nebezpečenstvo ako Glenn.
,,Harry?" zamrmle o niečo hlasnejšie Pattie. Spozorním, toto rozhodne nie je mrmlanie zo sna. Stisnem jej ľadové telo do zovretia. Trasie sa.
,,Pššt, som tu. Čo sa stalo?" spýtam sa. Celá sa trasie a je to horšie zo sekundy na sekundu. Jej sny sa zmenili na nočnú moru.
,,Opäť... Opäť sme išli do izby. Z-Zara tam ležala... Ale nepodarilo sa mi ju oživiť. Ani tebe. Dýchala som do mŕtvoly, m-mŕtvoly mojej kamarátky," šepne a rozplače sa.
Pattie nikdy neplače. Plače iba vo veľmi silných momentoch, keď nedokáže ovládať svoje city.
,,Nestihli sme to."
Prejdem jej po vlasoch. Pobozkám ju na čelo. Veľmi dobre viem, aké sú sny hrozné. Oprava - nočné mory. Ja sám som sa kedysi utápal v tom, že som nenávidel tmu. Spánok samotný. Bál som sa zaspať, pretože tam na mňa číhali iba nočné mory. Boli tak realistické...
,,Pattie, som tu. Nemusíš sa báť, už sa nič nestane," snažím sa upokojiť jej trasľavé telo svojimi horúcimi dlaňami.
,,Harry... Ja... Ľutujem, že som kedy Zaru zoznámila s Glennom. Neznášam ten moment," povie a rozvzlyká sa. Ostro sa nadýchnem.
Vedel som, že sa spoznali cez Pattie, ale netušil som, že ich sama zoznámila.
Keď tam už päť minút tak ležíme, obklopuje nás tma a zelené svetlo z hodiniek na nočnom stolíku, jej niečo šepnem. Snáď to zabráni tomu, aby sa nebála a zaspala.
,,Milujem ťa, Pattie," nakloním sa a šepnem jej do ucha. Nikdy som nič nemyslel vážnejšie.
Stuhne. Cítim, ako sa jej na rukách a po chrbte rozširujú zimomriavky. Potrebuje ešte jedno uistenie? Má ho mať. ,,Iba teba, chápeš? Milujem ťa. Nechápem ako, všetko sa to zomlelo strašne rýchlo a..." Som umlčaný jej perami, ktoré sa obtrú o tie moje.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓
Ficção AdolescenteIba jeden nenapraviteľný sukničkár. Iba jeden neporaziteľný sexy šprt. A dievča žijúce na internáte. {Warning} Scény gramatických chýb, nadávok, sexu. 《2016》 Best rating - #1 in Teen Fiction. ♥