Zara
Nový školský rok sa začal pred dvomi dňami - a od toho incidentu na izbe nebavíme. Myslím tým ja a Pattie.
Harry sa tiež nejako nepozastavil a... Viac ako trištvrte ľudí v škole sa so mnou nerozpráva. Akoby ma naschvál obchádzali a ignorovali ma.
A mne to bolo celkom jedno.
V mojom živote sa udialo príliš veľa vecí, takže strata záujmu troch ľudí v mojom terajšom živote nebola oproti tomu nič. Teda...
Ten spýtavý pohľad na Glennovej tvári mi nedával spávať. A ako aj dnes a vlastne teraz, sa mi ako aj minulé noci snívalo práve o ňom.
Sedeli sme na lavičke - pre mňa na neznámom mieste - a každý bol na inej strane.
Bolo teplo. Oprava, neznesiteľné teplo. Tričko sa mi lepilo na chrbát a šortky mi odhaľovali značnú časť zo stehien. On mal na sebe však rifle a košeľu, čo som tak celkom nechápala.
,,Vieš, že na mňa nemusíš zízať," podotkne odrazu. Rýchlo odvrátim pohľad a sledujem zem.
,,Ja na teba nezízam."
,,Vôbec," uchechtne sa. Nadvihnem obočie.
,,Chceš mi snáď povedať, že vidíš všetko?"
,,Všetko všade a na všetkých. A aj teba," konečne sa ku mne otočí. Nestihnem sa mu pozrieť do tváre - v rýchlosti blesku je pri mne a spojí naše pery.
Ale to už sa zobudím na kričanie Pattie.
,,Čo je?" zamrmlem.
Pokrúti hlavou. ,,Doriti, už som sa zľakla. Zara, ty si vážne sprostá - večer sem dôjdeš, natrepeš do seba nejaké lieky a potom kričíš zo sna... Preboha... A nedáš sa prebudiť."
,,To sú moje lieky na astmu, vieš? Zle sa mi dýchalo. Občas. Je to slabé... A vôbec, kedy si sa so mnou rozhodla opäť rozprávať?"
,,No, ja som sa s tebou neprestala rozprávať. To len ty so mnou."
,,Tak to zvaľ všetko na mňa zase, dobre?" odujem spodnú peru a ľahnem si späť.
,,Dobre, Zara. Chcela som sa len spýtať - ty si mi kedy chcela opýtať o Glennovi?"
Ďakujem Bohu, zato, že je noc. Pretože sa červenám. Dosť. ,,Ehm... Neviem o čom hovoríš?"
,,Otázka. Ty chodíš s Harrym a virtuálne spávaš s Glennom. Ty si blbá," ozrejmí mi.
Fakt, veľmi si mi pomohla. Ale vieš čo? Ja ti ich pokojne oboch dám, nech sa páči. Bohužiaľ, tu nie je povolený obchod s orgánmi, ale kebyže už, pokojne ti ich predám za polovičnú cenu na čiernom trhu.
Trikrát potlesk pre Zaru!
,,Ehm... Tak za prvé, Harry sa so mnou dlho nerozprával-"
,,Tri dni," odvrkne.
,,Za druhé," pokračujem bez povšimnutia, ,,vôbec nespávam s Glennom a ani virtuálne... A za tretie - prečo doriti Glenn?!"
,,Hou-hou. Nekrič na mňa," uzemní ma rýchlo.
,,Ja ti nerozumiem. Koľko je vlastne hodín?"
,,Tri ráno."
,,V tom prípade dobrú noc."
YOU ARE READING
Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓
Teen FictionIba jeden nenapraviteľný sukničkár. Iba jeden neporaziteľný sexy šprt. A dievča žijúce na internáte. {Warning} Scény gramatických chýb, nadávok, sexu. 《2016》 Best rating - #1 in Teen Fiction. ♥