Dvadsiata tretia

13.7K 635 53
                                    


Aby sme medzi sebou mali jasno, vyššie je Pattie. ↑ ♥ Btw, užívajte!

Zara

Zamrkám.

Po chrbte mi prechádza mráz - moja perina je totiž obmotaná okolo môjho nahého tela ako had, avšak je mi stále zima.

Zachvejem sa, keď si spomeniem, čo sa pred pár hodinami dialo. Ty si ihneď zaspala, uškrnie sa moje podvedomie.

Usmejem sa nad ním. Po tom, čo sa stalo pred hodinami, mi príde svet ľahší. Rozhodne som sa cítila lepšie, ako keď to bolo po prvýkrát. Glenn bol... Viac citlivejší? Rozhodne sa v niečom zmenil.

Nedokážem pochopiť, odkiaľ tá zmena prišla. Avšak viem, že sa mi páči.

,,Glenn?" zamrmlem do ticha. Načiahnem sa rukou na druhú polovicu, ale tam nič okrem chladného, rozhádzaného paplónu nenachádzam.

Opatrne sa posadím. Pretiahnem sa zo strany na stranu (ehm...) a rozlepím svoje viečka naplno. ,,Glenn!" zakričím, aby ma počul.

Snáď ma nenechal samú... A hlavne po tom, čo sme robili... Zamračím sa. Odpoveď nedostávam. Čo sa dočerta deje?

Obmotám si okolo pŕs paplón a postavím sa na bosé nohy. Aj drevená dlážka je chladná. Akoby všetko pohltila zima.

Opatrne, na špičkách prejdem do kuchyne. Zarazím sa, keď zistím, že som tu sama.

Začnú mi slzavieť oči. On ma nechal samú? Oh, vážne, Zara? A nehovorilo ti tvoje milé podvedomie, že po tom, ako sa s tebou vyspí, ťa zvysoka oserie?

Zahryznem si do pery, aby mi z úst nevyšiel tichý povzdych spolu so vzlykom.

Prejdem do spálne a rýchlo sa oblečiem. Rukou si prehrabnem vlasy. Prejdem na chodbu, obujem sa a pozriem sa do zrkadla.

,,No tak. Si v poriadku, si v poriadku," zašepkám si do svojho odrazu. Vyzerám... Rozžiarene a zároveň smutne. Je to možné?

Bez premýšľania otvorím dvere a zatvorím ich za sebou. Až potom ma napadne, že som ho mohla vymknúť. Ale čo? Kašľať nato.

Nervózne šlapem z nohy na nohu na schodoch. Chvíľu zvažujem predný východ - je najrýchlejší k našej izbe -, ale napokon si vyberiem zadný. Je tam menej ľudí.

A ja nemienim počúvať klebety typu: ,,Vyspala sa s Glennom, podvádza Harryho!" Pichne ma v hrudi, keď si vzápätí uvedomím, že toto je naozaj pravda.

Už dávno je tma. Koľko som vlastne spala?

Ešte rýchlejšie kráčam smerom k budove C. Pred ňou si vyberiem kľúče a už idem dovnútra. Tiež šlapem po schodoch, až napokon zastavím pred izbou a vstúpim do nej.

Zarazím sa, keď vrazím do Pattie.

,,Ou," zamumle. Zabuchnem za sebou. Ako dlho som ju nevidela? Niečo cez tri dni to bude určite.

Rýchlo ju objímem. Na jazyku pocítim nutkavú chuť všetko jej vyrozprávať. V tom mi však dôjde, že niekam ide.

,,Ahoj, Pattie... Kam ideš?" zamrmlem.

Prevráti oči. ,,Kam ideš? Vážne Zara?" zasmeje sa. ,,Uvidím ťa po niekoľkých dňoch a tvoja otázka je tak hrozná... Ale idem pre Harryho, samozrejme. Písala som ti. Som rada, že ten mobil vôbec používaš," uškrnie sa.

Otvorím ústa. ,,H-Harry sa vracia?" vydýchnem.

Povzdychne si. Nezabudne nakrčiť obočie. ,,Ja neviem, čo berieš, ale nech je to čokoľvek, hlavne to neber od Nicholasa. Je hrozný díler," zasmeje sa. Prejde okolo mňa a otvorí dvere.

Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora