Dvadsiata piata

12.7K 631 14
                                    


Harry

Zoberiem si do svojich rúk kufre. Pattie ide predo mnou a odomyká auto. Následne otvára kufor a pomáha mi dostať do nich svoju batožinu.

,,Ďakujem," usmejem sa na ňu, keď ich tam všetky narveme a sadáme si do auta.

,,Nie je zač," prehovorí neutrálne a strčí kľúčiky do zapaľovania.

Trasľavou rukou ich pootočí, ale moja ruka jej nedovolí naštartovať, lebo ich doslova vytrhnem zo zapaľovania a zovriem ich v dlani.

,,Čo si myslíš, že robíš?" oborí sa na mňa naštvane.

,,Uhm... Si naštvaná. To je prvý fakt. Nechcem naraziť do najbližšieho múru, len preto, že..." Nechám vetu otvorenú. Snažím sa nespôsobiť jej bolesť.

Naozaj. U nej mám pocit, že je krehká a pri tvrdšom a radikálnejšom pohybe sa mi v rukách rozpadne. Moja krehká Pattie.

Moja ešte nie.

Povzdychnem si.

,,Ty si myslíš, že je to ľahké?" spýta sa ma so slzami v očiach. Môj pohľad zmäkne. Po celý čas som bol s ňou v kontakte, práve s ňou.

Už od začiatku. A Zara? Je nezainteresovaná osoba. Akoby všetko, čo som k nej cítil, vyprchalo. A ono sa tak asi naozaj stalo.

,,Ja som sa do teba zamilovala, Harry. A ja... Ja sa nevládzem pozerať nato, ako si ťa neprávom privlastňuje, dobre?"

Nevnímam jej slzy na lícach, ktoré dopadajú na jej odhalený krk. Namiesto toho sa mi v hlave ozve veta Ja som sa do teba zamilovala, Harry.

Vrhnem sa jej na pery. Zaskočene mi zahryzne do spodnej pery, ale následne mi venuje povzdych.

Na toto som čakal. Na úprimné Milujem ťa od osoby, ktorá ma naozaj miluje. Viem to, cítim to.

Pobozkám ju nežne. Tak, aby chcela viac. V skutočnosti týram samého seba, ale musím vydržať.

,,Ja chcem viac," povie so slzami v očiach. Prikývnem. Práve preto som si tesne pred odchodom prenajal byt v centre. Nechcem byť na tom internáte, odkedy ničí všetko, na čo natrafí.

,,Mám... Byt v centre. Pôjdeme tam?"

Pozrie sa na mňa spopod mihalníc. ,,Pôjdeme tam," odpoviem si sám pre seba.

,,Pustíš ma za volant?" spýtam sa jej. Pustí sa ho a rýchlo si prestúpi. Ja taktiež. Do zapaľovania dám kľúče.

Rozídeme sa, ani neviem ako. Naraz sme pred tým činžiakom. Na nič nečakám, rýchlo auto vypnem a aj zamknem, keď je Pattie vonku. Batožinu nechám v kufri.

Venujem sa len jej a jej. Dostanem nás do vchodu, až kým schodmi neprejdeme do bytu.

Po otvorení je mojim cieľom iba ona. Asi... Asi ju milujem? Tá otázka tam nemá byť. Nie, ja ju milujem.

A to sme chceli byť priatelia.

Zara

Zastavíme pred domom. Ihneď vystúpim a Alex nezaostáva.

,,Tak kde je môj bratranček?" zakričím na celý dom, keď mi Alex rýchlo odomkne. Hodím pohľad typu tak kde je keď ma tak veľmi potrebuje na Alexa. Pobavene mykne plecami.

Prevrátim oči.

,,Čo- Zara!" zakričí na mňa Ryan zo schodov.

Zvedavo nadvihnem obočie. ,,Čo mala znamenať tá záchranná akcia s názvom Zachráňme Zaru 2016? Huh?" zamračím sa naňho.

,,Ježiš, Zara! Ja som sa zľakol, že ťa niekto uniesol alebo čo... Veď ten magor..."

,,Volá sa Glenn, mimochodom," pípnem s takto malou dušičkou. Nenávidím, keď Ryan kričí. Nikdy sa mi to nepáčilo.

Ako menšia sa môj otec raz opil a strašne kričal. Odvtedy sa za prvé bojím opitých ľudí a za druhé, kriku.

Celým mojim telom prejde zachvenie, ale obstojím to.

,,To je jedno!" zavrčí miernejšie. Asi zbadal môj tupý výraz a chvenie. Aj on vie o tejto menšej traume.

,,Dôležité je, že ťa ten kokot ohrozuje," zamrmle.

Alex sa ku mne nahne. Cítim jeho horúci dych na mojom krku. ,,Tvár sa, že si prepočula tú nadávku," uškrnie sa.

Napodobním ho. Ihneď nato sa otočím na Ryana a dám si ruky v bok. ,,Ja sa ale snažím vyhýbať čomukoľvek, čo sa o neho obtrie, fajn? Lenže je to môj spolužiak. Má aj so mnou hodiny, vieš? A býva so mnou na internáte a proste..." Rukami naznačím niečo gigantické.

,,Pozri, hodiny sa dajú prehodiť, spať môžeš pokojne aj tu... A do jedálne z vás ani jeden nevpáchol od začiatku roka. Nevidím problém," mykne ľahostajne plecami.

Čože?

,,Dovolím si nesúhlasiť," zamľaská vedľa mňa Alex. V rukách drží kúsok obhrýzaného jablka. Ako ten dočerta stihol jesť?

,,Podľa mňa sa až po polroku dajú zmeniť hodiny. Aj my sme to tak mali."

,,Drž hubu, Alex a radšej dožer to jablko," prevráti očami pre zmenu Ryan.

,,Má pravdu!" obraňujem ho.

,,To preto, že chceš. Inak by nebolo nič," zamumle.

Pff. Ale prečo by ma mal Glenn ohrozovať? Doteraz mi nič nespravil. Alebo áno? Sám hovoril o tých "sračkách", čo ho napádali. Čo mu urobila rodina.

A prečo odišla Grace.

Oh môj Bože. Grace je jedna z hrozieb, do ktorých ma dostal Glenn.

,,Je jedna hrozba. Ale netýka sa Glenna... Aspoň nie naozaj," poopravím svoju verziu pravdy. Ani neviem, prečo Glenna kryjem.

,,Som samé ucho," zloží ruky na hrudi Ryan a vyloží si nohy na stôl. Popritom si vedľa neho sadne Alex a zapne niečo v televízii.

,,Volá sa Grace. A niečo na mňa chystá. Čo spravíš s reálnou hrozbou?"

Úprimne ani ja sama neviem, čo od nej očakávať. Neviem, či ju podceňovať, alebo, naopak, sa jej báť.

,,Budem tri krát hádať. Jeho bývalá," poznamená Alex. Obidvaja s Ryanom sa naňho pozrieme. Zasekne sa uprostred prežúvania.

,,Povedzme... Že som si ho trošku preklepol. Ryan, sám si ma tým poveril, takže na mňa nepozeraj ako nechápavé kurča. No... Ale aj on si prezeral moju a Ryanovu databázu. Sme si kvit."

,,Počkať. Ako vieš o bývalkách?" Ryan. On sám nechápe, že nechápe. Asi nikdy nezažil ten pocit, keď ho niečo obchádza.

,,Ja ti to vysvetlil, dobre? Ale dôležité je, že si teraz musí dávať Zara pozor. A nemyslím iba to typické sleduj zem pod nohami a nikomu cudziemu nenastupuj do auta za cukríky. Je to horšie."

Je toto to, čo mi Glenn tají? Je toto práva stránka Grace? Napnem sa. Chcem počuť pravdu.

,,Ako veľmi je to hrozné?" Môj hlas zaniká v zbesilom rozprávaní komentátora, ktorý komentuje lakrosový zápas v televízore.

,,Ako smrť."


Hello,

dve po sebe. Komu som splnila priania? :)

Ugrh. Alex, prinášaš zlé správy! Podľa mňa teraz začnete všetci útočiť na Grace. :D

Btw, Harry a Pattie sú spolu. Ja im to hrdličkám prajem. ♡.♥

♥,

- Lolik.

Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt