Štyridsiata prvá

11.9K 577 31
                                    

Hneď na začiatok, veľmi sa ospravedlňujem za týždeň neaktivity. Ale mala som bo strašne dlhý, dokonca minulý týždeň cez víkend som bola v hoteli smer prezident (ak čítate moje poznámky mali by ste vedieť), a síce tam bola wi-fi, našla som si tam úžasných kamarátov z východu a nechcela som čučať na izbe a písať, radšej som bola v "partií". :D

A čo sa týka pracovných dní, bol to nával. No a teraz som síce u babky, ale je 6 hodín ráno a ja som sa kvôli vám obetovala a píšem. Dúfam, že ma chápete. :D

Taktiež chcem zhrnúť, že ešte najviac 5 kapitol a kniha končí! (Ale... No, asi bude aj 2 séria.) Mňa sa len tak nezbavíte. xD

Zara

Sedím na letisku, v rukách držím letenku na nejaký ostrov, ktorého názov nedokážem vysloviť. Vedľa mňa mám tri kufre - dva moje a jeden Glennov. Tvrdí, že aj ten veľký kufor je veľa.

A... Ideme na dovolenku?

Presvedčil ma. Nie tým, ako to znelo ani nič podobné, ale v jeho očiach bol zúfalstvo a strach. Neviem síce z čoho, ale nie som slepá a ani hlúpa. Viem, že tu niečo je, niečo, čo nás ohrozuje. Pretože nie je možné, aby za necelý týždeň bol schopný vybaviť dovolenku so všetkým. Absolútne. Vybavil to v škole, samotnú dovolenku a všetko platil.

Uteká. Chcela by som vedieť pred čím. Vo mne sú dve časti - to úplne oddané ja a potom to obyčajné, čo ešte patrí mne. To oddané ja tvrdí, že ma chce ochrániť pred Grace. Možno.

Ale to obyčajné ja vie, že je za tým niečo viac. Grace je hlúpa a naivná, Glenn ju odhodil ako špáratko z jedného konca izby na druhý. Nemohla by byť hrozba. Jedine, ak by si so sebou niekoho priniesla a ja veľmi silno pohybujem, že je až taká hlúpa. No a tiež by som dala ruku do ohňa, že nevie strieľať.

Nenávidím svoje vlastné domnienky. Je to ešte horšie ako samotný satan a nemčina dohromady.

,,Zara?" ozve sa za mnou. Nakloním hlavu a uvidím Glenna v čiernom tielku a rifliach. Áno, síce ideme na dovolenku,kde bude denne 40 stupňov celzia, ale u nás sa schyľuje k zime. Je už október.

Keď si zhrniem, koľko vecí sa stalo od septembra... Je to divné. Myslím, že táto škola a samotný internát zo mňa urobil na jednej strane odvážnejšieho človeka, ale na tej druhej nerozhodnú osobu.

Zrazu si uvedomím, že za mnou stojí Glenn a čaká na odpoveď. ,,Áno?" zvlním svoje kútiky do úsmevu.

Pomalými krokmi mi ptejde za chrbát, skloní sa ku mne a pobozká ma na krku. Potom sa odtiahne, obíde ma a sadne si vedľa ma. Usmievam sa.

,,Lietadlo nám letí o polhodinu. Mohli by sme už ísť," zašepká mi do pier. Pozriem sa mu do očí a prikývnem.

,,To by sme teda mohli."

Vstanem a dám si do rúk jeden kufor, ale ten druhý už nestihnem, lebo ho spolu so svojim drží Glenn. Bod preňho, nepovedala by som, že je gentleman. No, ale ani to, že ešte pred tromi týždňami spal s každou a práve teraz namotal mňa a miluje ma.

Je to neuveriteľné. Možno som naivná, ale tá naivita sa ki páči. Odcestoval totiž s nejakou na dovolenku? Myslím, že nie.

Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora