Harry
Kráčam po zablatenej ceste. Zase pršalo.
Je to už dva dni, čo som tu a Zara mi nevolala. Neviem, čo od nej čakať. Možno iba nemá moje číslo... Alebo na mňa zabudla.
Občas si vážne myslím, že celý náš vzťah bol iba podvod. Myslím tým, že ja a ona vôbec môžeme mať niečo spoločné. Sme tak rozdielni. A ja viem, že sa jej Glenn páči viac ako ja. Ja nie som jej typ.
Vlastne nepoznám nikoho, koho typ by som bol. Jedine... Ach, je tu ona. Ona jediná sa o mňa zaujíma a vie, kde naozaj som.
Zapípa mi sms-ka.
Chýbaš mi.
Napísala by toto niekedy Zara? Napísala by mi to vôbec niekedy? Teda, určite by mi to napísala, ale určite by to nemyslela ako ona.
Usmejem sa. Ty mne viac.
Takmer ihneď príde odpoveď.
Si múdrejší Harry, než oni. Držím ti palce. Kiežby si tu bol už teraz.
Ďakujem. A prídem o tri dni.
Budem ťa čakať na letisku.
A ja s radosťou prídem.
Odložím mobil do vrecka. Chýba mi. Vážne mi chýba. Možno je to divné, ale chýba mi viac než Zara.
Vymeníme si ešte pár správ, než jej napíšem: Mám ťa rád.
Aj ja teba.
Zara
Nasucho prehltnem. Ignorujem náhly výbuch smiechu na Alexovej tvary. Pred očami mám iba Glenna a to, ako opakuje, že ho chcem.
,,Mu-Musím ísť na vzduch," zamrmlem.
Ryan sa zamračí a Alex si ma starostlivo prezrie. ,,Ja som to myslel zo srandy. Ryanovi by som nikdy nepretiahol sesternicu. Navyše, mám priateľku."
,,Aj tak. Je mi teplo..." vyjdem preč.
,,Čo si jej doriti povedal?" Zasyčí potichu Ryan, keď som na chodbe.
Rýchlo odtiaľ odídem. Potichu za sebou zatvorím dvere.
Ovanie ma teplý septembrový vánok. Pritiahnem si k sebe kabelku, aj keď mi vôbec nie je zima. Sadnem si na schody.
V hlave sa mi prehrávajú útržky zo spomienok.
,,Hah, keď tu robia takéto mini porno mám pocit, že si niekoho zoberiem a potom dotyčnú poriadne ošukám." Glenn na párty.
,,Teba sa to netýka, Zara." Glenn pri hádke s Harrym.
,,Dávam jej mesiac, viac nie." Glenn... Pri pohľade na mňa. Tá znechutenosť z neho bola doslova cítiť.
A potom tá chvíľa ticha pri tej mojej tichej otázke, čo bola vlastne myšlienka. Ale keďže mi alkohol prúdil v krvi, všetko išlo mimo moju kontrolu.
,,Ty žiarliš."
,,Čo? Kurva, jasné, že nie. Iba sa s tebou nechcem vyspať a zajtra dostať na držku od tvojho priateľa."
Prehltnem prichádzajúce slzy. Bože, Glenn, čo mi to robíš? Chudák Harry. Teraz... Je preč. Ale potom príde. Nedokážem sa mu po tom všetkom pozrieť do očí. Proste nie.
Budem sa pokúšať zabudnúť na to. Na Glenna, na prvú cigaretu, proste na celú existenciu človeka, s ktorým som mala svoj prvý sex. Potrebujem ho vymazať.
YOU ARE READING
Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓
Teen FictionIba jeden nenapraviteľný sukničkár. Iba jeden neporaziteľný sexy šprt. A dievča žijúce na internáte. {Warning} Scény gramatických chýb, nadávok, sexu. 《2016》 Best rating - #1 in Teen Fiction. ♥