Štyridsiata

11.1K 606 28
                                    

4 desatiny poviedky. Wow. ♥♥

Glenn

Vidím, ako sa v Graceiných očiach zablýska. Zároveň vidím čepeľ noža a zimomriavky na Zarinej koži.

Takto by to nemalo byť.

Kde je tá Grace, ktorá ma milovala, smiala sa a milovala prekvapenia? Pretože nikde tú Grace nevidím.

Pred očami mám spomienky na ňu, na naše prvé stretnutie.

Mladé, pekné dievča vstúpilo do klubu plných opilcov. Niekde medzi nimi som bol aj ja - mal som za úlohu predať niekoľko gramov trávy.

Zrazu si všimla mňa. Pery sa jej zvlnili do úsmevu a pomaly išla ku mne. Plecia hrdo vystreté. Jej odhalený hrudník napospas svetu.

,,Ahoj," začal som. Usmiala sa ešte viac, ak to ešte šlo.

Nahla sa k môjmu uchu. ,,Ideš si zatancovať?"

Vynikala.

Miloval som ju. Jej vôňu, hlas, dotyky. Každé jej slovo vo mne vzbudzovalo príjemné teplo. Ale teraz? Cítim odpor.

Zrazu to viem. Tá Grace, moja Grace, čo bola kedysi, zmizla. Nezostalo po nej nič, len ľudská schránka, ktorá je schopná zabiť nevinné dievča. Dievča, ktoré milujem. Zaru.

Pozriem sa naposledy na Zaru a spravím to. Skočím na ňu. Grace zavreští ako zranené zviera a švihne nožom naprázdno. Netuším, či je to iba reflex - alebo či chce Zaru naozaj zabiť. Ale niečo v mojom ja sa prebudí. Ovládnu ma inštinkty.

Nevidím nič, len jej krk a moju predstavu udusenia ju. Možno absolvovala Grace pár kurzov sebeobrany, ale nikdy nie také, aké ja.

Zara o mne a o tejto stránke nevie. A nikdy sa nedozvie. Môj život je plný sračiek. Už od detstva ma otec učil bojovať. Mamu fackal, mňa nútil zabíjať za peniaze.

Ja som ale podvádzal a často predával drogy. Vlastne, som ich bral, predával a zabíjal zároveň. Ale tie sračky sú minulosť.

Musia.

,,Vidíš, čo nám urobila?" vysmeje sa mi Grace do tváre. Nebránim sa inštinktom, stlačím jej krk. Je to osvobodzujúce, koža o kožu.

Vidím, ako viditeľne zbledne. Nožík z jej rúk vypadne. ,,G-Glenn... Čo to robíš?" zašepká. Žily na čele jej vystúpia.

Z diaľky ku mne dolieha niečí krik. Je to akoby na mňa niekto kričal spoza zamknutých dverí, ktoré sú odo mňa vzdialené dve izby. Akoby ma niečo stiahlo pod vodu a ten krik ma mal dostať nad hladinu.

Ale ja mám iné plány. V rukách zovieram krk Grace. ,,Prestaň..." zachrapčí. ,,Skap, suk-"

Prosím, prestaň. Glenn! Som tu!  Zara. Robím to pre Zaru... Prestaň, prosím!

Zneistím. Ten hlas je bližšie a bližšie. Zrazu ma niekto buchne po pleci. Svoj stisk povolím.

Zhodí ma na druhú stranu zeme. Už to nie sú dvere, ani hladina, čo nás delia. Je tu, Zara sedí nado mnou a v očiach aj po líciach má slzy. Ale to, čo ma najviac zaujme, je škrabanec na jej ramene. Steká z neho krv.

Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓Where stories live. Discover now