Štyridsiata druhá

11.2K 543 16
                                    


Zara

Po prílete sme sa presunuli do vestibulu letiska a zavolali si taxík. Následne sme sa ním presúvali až k hotelu, ktorý sme mali dávnejšie zarezervovaný. No, aspoň Glenn.

Práve teraz sme dorazili na izbu. Glenn sa na mňa usmieva a na mám chuť tiež, ale snažím sa nedávať takú radosť najavo. Možno preto, že sa bojím, že sa niečo stane. Netuším čo - ale stane sa.

,,Zdvihni tie kútiky," prejde ku mne a stiahne si ma do náručia. Silno ma objímne a ústami mi prejde po krku. ,,Teraz si len moja," pošepká mi do ucha. Zdvihnú sa mi chĺpky na krku.

Odtiahnem sa a pozriem sa naňho. ,,Akoby to nebolo reálne," zašepkám.

,,Čoho sa tak strašne bojíš? Som tu; sme tu. Máme pred sebou fva týždne neobmedzenej exotiky, samých seba... Všade naokolo je raj a nikto nikam nedochádza."

Ja viem.

,,Máš pravdu," s ľahkosťou sa usmejem a ukážem aj svoje zuby. Zasmeje sa a pobozká ma.

,,Ani nevieš ako rád by som z teba strhol oblečenie a oš-" priložím svoju dlaň na jeho ústa.

,,A čo ti v tom bráni?"

,,Odkedy je slečna tak perverzná?" podotkne a mne zružovejú líca, ,,navyše, čoskoro zapadne slnko a podľa mňa by bolo fér poprechádzať sa po pláži. To ostatné si nechám na večer," zachrapčí.

,,Fajn. Idem sa prezliecť," uchechtnem sa a prejdem ku kufru, nahnem sa a vyberiem si z neho čierne plavky, ktoré mám ihneď na vrchu. Nezabudnem zavrtiť bokmi a vydať sa smerom kúpeľňa.

,,Hej! A striptíz nebude?"

,,Až večer," cmuknem naňho a so smiechom sa zavriem. Tam ma zrazu pochytí panika a pomaličky sa prezliekam.

Dlane sa ki začnú spotiť a moja pokožka naberá odtiene mŕtvoly. ,,Nebuď padavka, veď ťa predsa už videl..." pošepkám si pre seba.

Ale to bolo takmer bez žiadneho svetla...

,,Veľmi sa to nezmení, je takmer západ slnka."

Vonku je krásny slnečný deň.

Povzdychnem si. Vždy si nájdem výhovorku, ale je to smiešne. Prejdem k umývadlu a studenou vodou si opláchnem tvár. Tlesknem dlaňami a usmejem sa.

,,Tak sa do toho pustime."

Vyzlečiem sa a navlečiem na seba tie štyri kusy látky, čo viac odkrývajú ako zakrývajú a s odhodlaním aa načiahnem za oblečením, keď zistím, že pri sebe nemám kraťase a tielko.

To sa môže stať iba mne. Opatrne otvorím dvere od kúpeľne a zbehnem si do kufra pre oblečenie. Keď odchádzam späť do kúpeľne, počujem niečo mumlať Glenna. Zastavím.

Je na balkóne a s niekým telefonuje. Podľa správnosti by som to nemala robiť. Odpočúvanie. Kebyže to urobí mne, rozhodne sa pohádame, čo môže platiť aj v tomto prípade. Ale je mierne nervózny a takmer kričí a kebyže ma neuvidí...

,,... Nie! Ty nič nechápeš, tak sa do nás kurva nestaraj... Už pre teba nerobím, takže-"

Pootvorím ústa. Ničomu nechápem.

Bad Boy? Hot Kiss. [Sk] ✓Where stories live. Discover now