Merhaba Arkadaşlar!!
Öncelikle kitabın ilk bölümleri her kitapta olduğu gibi biraz sıkıcı olabilir. Çünkü Özel Numara kitabi ilk yazıldığında deneğim amaçlı yazıldı.
Ama bazıları ilk bölümlerin sıkıcı olduğunu düşünüyor ki bende öyle düşünüyorum ama diğer bir kaç bölüm sonra her bölümde başka heyecan başlıyor
Bu kitap ın %30 u benim gerçek olaylardımdan esinlendim. bende hayal gücümü kullanarak size sunmak istedim umarım beğenirsiniz. Ve yazım yanlışlarını maruz görün...
yeni bir kitap ve ayrı bir Dünya ya dalmaya hazırsanız başlayalım 😘
Herkesin bildiği gibi erkenden kalkıp okula gitme kuralları vardı. sabah kalktım ve okula gidilmesi gerektiğini biliyordum ve annemin zoruyla yataktan zorda olsa kalktım. uyuşuk uyuşuk kıyafetlerimi giydim. ve iyi ki okul formamız olmadığı için serbest giyiniyorduk hemen altıma siyah kot giyip üstüne de siyah beyaz bir t-shirt giyip evden hızlıca çıktım. servisi beklemeye başladım ve sanırım erken çıktığım için uzun süre bekledim. telefonu cebimden çıkartıp oynamaya başladım.
servisin geldiğini çalan kornası ile fark edince kimsenin suratına bakmadan yerime oturdum yanına oturduğum benim yaşlarımda bir erkekti ''Günaydın Merve'' dedi ona baktığımda gülümsüyordu bende karşılıksız kalmadım tabi ''Günaydın'' dedim. ve gülümsemeye çalıştım. servis okulun önünde durunca ilk ders matematik olduğu aklıma geldi. ve içimden bir 'ohh' dedim çünkü her zaman matematik dersinde uyurdum. en arka sıraya geçip kafamı sıraya koydum ve biri bana yaklaşıp ''güzellik'' dedi ve kafamı kaldırıp baktığımda bu Burak tı en yakın arkadaşım diye bilirim. gülümsedim ve tekrar kafamı sıraya koydum.
zil çaldığında ayaklandım ve yanıma en yakın arkadaşlarımdan olan Sena gelmişti ve bana sarıldı ''Merve seni gören ateist namaza geç kaldım diye kaçar kızım tipinden haberin vardır umarım?'' dedi ve hunharca gülünce ona gözlerimi devirerek baktım ve tekrar kafamı sıraya yatırdım.
....
işte be sonunda son ders şu an kızlarla en arka sırada oturmuş her kızı gurubunun yaptığı gibi gıybet yapıyor ve okulun en salak saçma konusu olan popülergilleri konuşuyoruz. Sena hemen konuya atlayıp ''kızlar. şu Kağan larin gurubu komple yakışıklılar. tam gıybet edilecek konu değil mi?'' deyince gerçekten fazla gıybet edelicek birileriydi. Kağan uzun boylu kumral dı ve gerçekten de yakışıklıydı ama bana göre pek değildi.
Yalan.
Kağan sanırım grubun başıydı okulda kimse onlara yaklaşamazlardı. bazılarına göre fazla korkunçlar dı ve birde Alper ve bora vardı bunlar süper 3 lü diye bilirim. Sena Bora dan hoşlanıyordu sürekli onun dedikodusunu yapardı ben ve Mediha ne kadar sıkılsak ta dinlemek zorunda kalırdık. bu sefer Mediha konuştu "Sena Yeter!" dedi bende kendimi tutamadım kahkaha attım. "Dinlemeyin o zaman bana yakışıklı prensim Bora yeter" dedi Sena. kendince trip atıyordu
Okul çıkışında Burak , Ben , Sena ve Mediha beraber eve yürümeye karar verdik ve okula fazla evim diğerlerine göre uzaktı onlarınki daha yakındı. tabi onlar evlerine dağıldı benim daha yarım saatlik yolum vardı.
Yolda yürürken Kağan ve grubu ile karşılaştım onlar bana bakıyordu ama ben onlar yokmuş gibi davranmaya çalıştım. tam yanlarından geçerken birinin kolumu tuttuğunu hissettim. ben kurtulmaya çalıştıkça daha çok sıkmıştı. bende her zamanki ego mu kullanarak "ne var be! bırak kolumu!" diye bağırmıştım. gerçekten neyime güvenip de bağırmıştım ki? korkumdan gözlerine bakamıyordum bile. zorla da olsa gözlerine baktım ve sinirliydi hemde fazlasıyla. bana sakin ama fazla kızgın bi şekilde "Bir daha. Bu. Sokaktan. Geçmeyeceksin." her kelimenin üzerine basa basa söylüyordu. ve Gözlerimin içine bakıyordu benimde tek dediğim şey "Bırak kolumu" demiştim ve daha fazla sıktı "Tamam mı Merve?" Demişti bi saniye? Benim adımı nereden biliyordu! Bende umursamayarak "hı hı" dedim nefesini hızla dışarıya verip kolumu bırakmıştı.
Eve 15 dakika falan kalmıştı. Bir anda 'özel numara' arıyordu bende böyle şeylere bayılıyorum. hemen telefonu açtım "bu gün çok güzel görünüyorsun Merve. Ama dikkat et bu kadar güzel görünürsen dayanamam" demişti ve suratıma kapatmıştı acaba kimdi bence şaka yapmıştı ya yapmadı ise? bir sapığım vardı. Ve bende kız gücü olarak hemen Sena yı aradım
"Alo sena"
"Efendim yavrrumm"
"Beni özel numaradan biri aradı 'bu gün çok güzel görünüyorsun Merve. Ama dikkat et bu kadar güzel görünürsen dayanamam' dedi"
"Ooo demek yeni sapık"
"Aynen"
"Mervecim ben kapatıyorum bir işim var. hadi öptüm dikkat et"
"Tamam canım bay bay"
Sena ya anlatmıştım ama ciddiye almamıştı? ve şu kağan neden bana buradan geçme demişti. bu işte bir şeyler vardı.Evin kapsını açtım annem yoktu acaba neredeydi. Annemin olmamasının verdiği mutluluk ile. hemen üst kata odama çıkıp üstümü değiştirdim pijamalarımı giyip aşağı oturma odasına indim ve televizyonu açıp oturdum bir anda kapı çaldı yavaş adımlarla gittim ama endişelendim annem işten bu saatte gelmezdi ki? hemen kapının deliğinden baktım serseri tipler vardı. ses çıkarmadım yavaşça odama çıkıp saklandım. ne olur ne olmaz. acaba kimdi bunlar ve neden buradalar. hiç bunları görmedim ne okulda nede sokakta. kapıyı bir kaç kez çaldılar ben yine olduğum yerde duruyordum ve camdan görünmeden baktığımda gidiyorlardı. ne kadar kalabalıklar böyle!
2 saat sonra kapı çaldı bu sefer annemdi eminim kapının deliğine bakmadan kapıyı açtım ve karşıma Burak çıktı. "Burada ne işin var?" çapkınca güldü "merak etme bir şey yapmaya gelmedim. Annen bu gün gelemeyecekmiş işi çıkmış beni yolladı" bende güldüm ve sonra içeri geç diye elimle işaret ettim aslında Burak ın gelmesi çok normal şirketimiz onunların şirketi ile ortak kesin ya toplantı vardır yada bir işleri çıkmıştır Burak ta evde yalnız olunca yanıma gelmiştir. İkimiz bir film izledik saatin geç olduğunu fark edince "yarın okul var. ben senin yatağını hazırlayayım yatalım" oda kafası ile onayladı oturma odasına iki koltuğu yatak yaptım tabiki odamda yatamazdım. bu gün ki olanlardan sonra asla. acaba bunu Burak a anlatmalı mıydım bence anlatmayayım ne olabilirdi ki yatağını hazırladım ve ışığı kapattım. "İyi geceler Merve" dedi bende esneyerek "iyi geceler Burak" deyip uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel Numara (düzenlenecek)
Mystery / ThrillerMerve'nin küçüklüğünden beri planlanan büyük oyunu 18 yaşına girmesi ile başlar. ve Özel Numara Merve'nin değer verdiği herkesi öldürmeye başlar. ancak Merve tek başına kaldığı zaman hayatına bir anda giren Kağan'a güvenir ve ona sığınır. 'peki ya K...