Gerçekten bu adamın benden başka düşünecek bir şeyi yok muydu? sanki herşeyi bana bağlıydı. bu çok sinir bozucuydu. istersem götümü açarak gezerdim. niye bu kadar karışıyordu.
Her neyse.
Kağan ın evine doğru yürümeye devam ettim. hava daha yeni aydınlanıyordu. ve insanların araba çalıştırma sesleri geliyordu. her birinin kendi hayatı , ve kendi işleri vardı. belki mutlulardı belki de kendilerini dünyanın en mutsuz insanı ilan etmişlerdi. kendi içlerinde kendilerine hüküm sürüyorlardı. sanırım ben bu kategoride 'dünya nın en mutsuz insanı' ilan etmiştim.bunları düşünürken Kağan ın evine varmıştım. düşünürken nerede olduğumu ve ne yaptığımı hiç bir zaman bilmiyordum. bu aslında bir yandan iyi bir yandan ise kötüydü. "Merve gelsene içeriye ne bekliyorsun" evin terasında olan Sena el sallayarak eve girmemi söyleyince memnuniyetle eve girdim. şimdi ise Kağan beyin cezalarına katlanacaktım. aslında İzara olayından sonra her zamanki gibi yalnız kalmaya ihtiyacım vardı. benim en mutlu olduğum zamanlar yalnız kalıp salak saçma düşünmekti.
"Ooo Merve gelmişiz" Kağan ın ukala konuşması ile suratına baktım ve salak bir şekilde gülümsedim. "Yukarı çık" dedi soğuk sesi ile hiç bir şey demeden yukarı çıktım. ne yapacaktı az çok tahmin ediyordum çünkü her zaman önce tehdit eder ve sonra yapacağı şeyi yapardı.
Kağan ın soğuk tavırları ile odaya girmesi ile ona baktım. ve onunda bana baktığını gördüm ama onun çapkın gülümsemesi herşeyi anlatıyordu bile. "Sanırım dediğim cezayı çekmeye hazırsın" dedi ve üzerime doğru gelmeye başladı. koluma önce yavaşça dokundu ve aniden kolumu tutup sıkmaya başladı. "Kağan canımı yakıyorsun bırak" dedim yüzüne bakmadan ama Kağan gözlerini bana kitlemişti. sıktığı kolumu yatağa fırlatarak bıraktı. yatağa yatar yatmaz kendimi geriye çekmeye başladım. "Kağan iyi misin?" dedim kısık sesim ile Kağan yatağın başında öylece duruyordu. "gayet iyiyim Merve şu an sana yapabileceğim şeyleri düşünmek dışında gayet iyiyim" dedi ve üzerime gelemeye başldı. "Kağan çok değiştin artık seni tanıyamıyorum!" bunu tekrar tekrar demiştim Kağan a ama Kağan ın yüzündeki muzip ifade hiç değişmemişti. "cezanı burada çektirtmek istemiyorum Merve hazırlan dağ evine gidiyoruz" dedi ve çapkınca gülüp odadan çıktı. ne cezasından bahsetiyordu bu psikopat.
Yataktan kalkıp sırt çantamı boşalttım ve içine elime gelen bütün kıyafetleri koydum. zaten Kağan ın evinde pek bir kıyafetim yoktu. o yüzden çanta çokta dolu değildi. çantamı sırtıma taktıktan sonra aşağıya indim ve Sena nın yanına mutfağa gittim. "Merve iyi misin?" dedi kısık bir sesle "Kağan çok değişti Sena. cezamı dağ evinde vereceğinden bahsetiyor ve çok cani bakıyor" aynı kısık sesle cevap verdim Sena ya "Mediha!! yanıma gelsene bi!!" diye bağırdı bir kaç saniye sonra mutfağın kapısında Mediha belirince Sena ya dediğimin aynısını onada dedim. Mediha kendini ve Sena yı göstererek "Bizde dağ evine gidicekmişiz" dedi. sevinmiştim.
Sevinmem saçma.
Çünkü orada cezamı çekecektim. ama olsundu eğer bizim kızlar varsa bir şey yapamazlardı
Umarım.Mutfaktan çıkıp dışarıya erkeklerin yanına gittik. hepsi kendi arabasına binmişti. zaten hepsi aynı arabaydı nasıl ayırt ediyorlardı bilmiyorum. aslında altı kişiydik iki araba yeterdi. ama hepsinin kendine göre ayrı bir egosu olduğu için kendi arabaları ile gitmek gibi bir kuralları vardı.
Kağan ın arabasına bindim ama Kağan ın suratına bile bakmamıştım. Kağana göz ucuyla baktığımda bana baktığını gördüm. "Yine ne oldu Kağan?" dedim bıkkın bir sesle Kağan her zamanki gibi çapkınca gülüp. "İlk cezanı belirledim." demesi ile kaşlarımı kaldırdım. "Neymiş ilk cezam" dedim Kağan biraz daha yaklaştı. "dediğim her şeyi yapacaksın. hmm mesela şu an beni öpmeni istiyorum" gözlerimi kocaman açıp saçma bir ifade takıldım Kağan küçük bir kahkaha attı. Kağan tam kahkaha atarken öptüm
Gülüşlünden öpmüştüm sevdiğim adamın.
ve bir anda gülmekten vaz geçti ve oda karşılık verdi. geri çekilip camdan dışarıyı izlemeye devam ettim.
Seni seviyorum.
Senden nefret ediyorum.
Seni sevmekten nefret ediyorum.
Bu döngü arasında kalmıştım bana zarar vermesinden dolayı Kağan dan ölesiye nefret ediyorum ama ondan vaz geçemeyecek kadar çok seviyorum. bu şekilde yaşamaktan çok yorulmuştum.Kağan arabayı çalıştırısıya kadar dışarıyı izledim. yol boyunca ikimizde hiç konuşmamıştık. yol bu şekilde çok sıkıcı olucağını bildiğimden radyoyu açtım. ve her çıkan şarkıda sesimin iğrençliciğine aldırmayarak bağıra bağıra söyledim. taki Kağan ın radyo yu kapatmasına kadar. "Yaa niye kapatıyorsun!" çocuk gibi mızırdandım. "Sesinin ne kadar detone olduğunu biliyorsundur umarım. hadi bunu geçtim bendekide kulak yani Merve" diyerek aklınca benle dalga geçmeye çalışıyordu. ama Kağan a aldırmayıp. radyo yu tekrar açtım. Kağan ters bir bakış atınca. "Tamam söylemiyeceğim. sadece şarkı dinlemek istiyorum" dedim ve radyo nun sesini biraz daha açtım. çıkan yabancı şarkıların hepsini biliyordum ancak içimden söylemiştim.
Kağan bey rahatsız olduğu için.
Şarkı söylemeyi seviyordum ne yapabilirdim ki.***
Arabada uyuya kalmıştım. ama Kağan ın 'Merve kalk' demesiye güzelim uykudan kalktım ve Kağan a salak saçma bakışlar atarak "benim ponçik uykumdan uyandırmanın sebebi güzel bir sebepi vardır umarım" dedim Kağan bana gözlerini devirerek baktı. "eğer dağ evinde hiç bir şey yemek istemiyor ve aç kalmak istiyorsan uyuya bilirsin." dedi. kafamı kaldırıp baktığımda kocaman bir markete gelmiştik. Kağan a hiç bir şey söylemeden arabadan indim. Sena ve Mediha önceden arabadan inmişti. ve onların yanına gittim. Mediha erkeklere dönüp. "Biz yiyecek işini hallederiz siz isterseniz dışarıda durun" dedi Alper Bora ve Kağana baktı. ve cevap verdi. "bizde gireriz bir şey hoşumuza giderse alırız" dedi ve markete girmişti bile. bizde aldırış etmeden kızlar olarak markete girdik.
Reyonlardan bir şeyler alırken Sena bana bakıp. "bir şey oldu mu?" dedi bende 'hayır' anlamında kafamı sallamakla yetindim. ve reyonda gördüğüm nutellayı sepetin içine tıktım. cebimden gelen titreme ile mesaj geldiğini anladım ve açtım.Gönderen: Özel Numara
Merve dağ evinde Kağan'a dikkat et. Lütfen!. sana zarar vermek için bir şeyler düşünüyor!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel Numara (düzenlenecek)
Mystery / ThrillerMerve'nin küçüklüğünden beri planlanan büyük oyunu 18 yaşına girmesi ile başlar. ve Özel Numara Merve'nin değer verdiği herkesi öldürmeye başlar. ancak Merve tek başına kaldığı zaman hayatına bir anda giren Kağan'a güvenir ve ona sığınır. 'peki ya K...