Oyun yeni başlıyor.. demek bunlar daha hiç bir şey anlamına geliyordu. daha fazlasını asla kaldıramazdım.
Kapıdan kilit sesi gelince kapının açılmasını bekledim. ancak açılmadı. ayağa kalkıp kapıyı açtım. ama kimse yoktu. evde kim var diye bakmak için aşağıya indim. "Kağan?" diye bağırdım evde. ancak ses seda yoktu. iyide evde kimse yoksa benim kapımı kim açtı? ne oluyorsa bu beni çok korkutuyordu. evden çıkmam lazımdı. ancak kanlar içerisindeki kıyafetlerimle yanlış anlaşılacağımdan yukarı çıktım. giyecek tişört bulamayınca atletimi tişört niyetine kullandım. ve kotumu giydim. ama giyinirken gözlerimi kapıdan ayırmadım. her an biri girecekmiş gibi duran kapı korkutuyordu beni.
Yatağın üzerinden telefonumu alıp Kağan ı aradım. ancak meşgul e atmıştı. haber vermem gerekti. ve mesaj attım.Gönderilen: Kağan
Evde biri var. kapımın kitini açtı. ama kendisi yok. korktuğum için dışarıda olacağım.Mesajı attıktan sonra derin bir nefes alıp. odadan koşarak çıktım. aslında evden koşarak çıkmıştım. çünkü fazlası ile korkunçtu. kapım açıldı ancak evde kimse yoktu. evden uzaklaşmak için bir kaç sokak daha koşmuştum. ancak nereye gittiğimi ne görüyordum nede biliyordum. sadece evden uzaklaşmak istemiştim. en donunda nefesim kesildiği için durdum. ve telefonumun mesaj sesini duyunca irkilmiştim. özel numara mesaj atmıştır korkusu ile dolmuştu ancak ben Kağan a da mesaj atmıştım. daha fazla merak etmeden mesajı açtım.
gönderen : Kağan
Merve eve git. hemenben peşimde biri var diyordum Kağan bana eve gitmemi söylüyordu. ancak bu dediğini şu an yapamazdım. o eve tek başıma bir daha gitmezdim. gidemezdim.
Gönderilen: Kağan
o eve bir daha gidemem Kağan. korkuyorumbu mesajı onun gibi odun birinin anlamasını beklemiyordum. zaten. ne kadar gitmemek için dirensem bile Kağan beni o eve ne yapar ne eder sokardı. ancak dediğim gibi o eve gidemezdim. telefonum bu kez melodisini duyunca arayanın Kağan olduğunu anladım.
"Merve sana eve git dedim.''
"bende korktuğum için gidemem dedim''
"Merve eve git.''
"ama Kağan anlam-''
"MERVE EVE GİT DEDİM!!''
"HAYIR!!''
sinirle birbirimize bağırdıktan sonra telefonu yüzünde kapatmıştım. ona bağırdığım için belki şu an sinirlenmişti. ama sözümü kesip bana bağırmasına bende sinir olmuştum. ve nereye geldiğimi bilmediğim yerde gezmeye başladım. burada bütün evler lüks ve güzeldi. ama nedense burası beni korkutuyordu. buradan kaçmam lazımdı. ve Kağan dan da. eyer beni bulursa gerçekten öldürecekti. ve dün aramızda geçen küçük çaplı kavga yüzünden aramıza büyük bir buz dağı vardı. ancak Kağan a ihtiyacım. vardı. ama gitse de bir şey fark etmiyordu. eninde onunda yine biri ölüyordu. veya bana zarar geliyordu. bunun olmasından gerçekten nefret ediyordum. telefonumun mesaj sesini duyunca Kağan a küfür ederek mesaja baktım.gönderen : Özel Numara
Merve bilmediğini sokaklarda yürümen yanlış olduğunu sana kimse öğretmedi mi. merak etme ben öğreteceğim.aaa hadi ama! bu kadar olmaz. gerçekten yeter!. özel numara denen aşşağılık kişinin oyunlarından. gerçekten bıkmıştım. şimdi ise sokağın ortasında durmuş ne olacağını bekliyordum. kafamı sağ tarafa çevirdiğimde tam olarak kro , apaçi , belalı tip karışımı olan 5 kişi bana pis bir şekilde bakarak geliyordu. onları görür görmez. kafamı çevirip koşmaya başladım. tam karşımdan yavaşça gelen 3 araba 4 motor ile durdum. onlarında gözü bendeydi. arkamı döndüm ve tekrar 5 kişi ile karşılaştım. onlardan biri. ''güzelim korkma gel. şu fiziğini bir ölçelim. bana göre mi'' dedi ve pis pis sırıtmaya başladı. şu onlardan iğrensem mi yoksa oturup ağlasam mı arasında kalmıştım. ''ne istiyorsunuz?'' diye sordum aslında sorunun cevabını biliyordum. ve arkamdan gelen araba kapısı kapatma sesi ile arkamı döndüm. ve içinden inen diğerlerinden farksız olan tip. ''gayet açık değil mi güzelim'' dedi. ve üzerime yürümeye başlı. sanırım bu adam diğerlerinden yaşça büyüktü ve bu saçma tipli olanların başıydı.
daha da yaklaşınca nefesimin düzeni kalmamıştı. elini boynuma götürüp kendine yaklaştırdı. öpeceğini anladığımda özel bölgesine tekme attım. ve yere yığıldı. ettiği küfürleri duymazdan gelmeye çalıştım. arkamı dönecekken bir kol beni armadan tutunca çırpınmaya başladım. ve bu el artık 6 el olmuştu. ve beni sarmaya başladıklarına çığlık attım. biri karnıma bıçak ile derin bir yara açmışlardı. tekrar çığlık atmamam için 5 kişiden biri ağzımı kapattı. elini ıssırınca küfür savurdu. ''korkma küçük kız o kadar acımaz'' dedi ve gülmeye başladı. suratına iğrenircesine baktım. ''pislik herif bırak beni!!'' son gücümle bağırdım. ve ellerini dahada sert bastırmaya başladıklarında tekrar çığlık attım. ve bir kız sesi. ''kızı duydun bırak onu'' dedi sakin bir şekilde ellerinde sahiplerdi. üzerimden çekilince ''bırakmazsak ne olur?'' dedi. dalga geçercesine. kız bir kaç adım yaklaştığını duydum. ''bunu merak etmek istemezsin. he eyer çok merak ediyorsan söyliyeyim. siker atarım. 5 saniye içerisinde kaybolmazsanız. bunu size yaptırırım.'' dedi kendinden emin bir şekile. duyunca inanması zor oluyordu. kafamı kaldırıp kıza baktığımda dışı bile korkunç duruyordu. adamlar önce bana sonra kız baktılar. ve tekrar bana dönüp. ''bu iş burada bitmedi küçük kız.'' dediler. herkes araba ve motorlara binip gitmişlerdi. kız yanıma gelip. ''iyi misin?'' dedi bende yarım olsa bile gülümseyerek. ''sanırım. evet'' dedim ve kızdan destek alarak ayağa kalktım. ''niye buradasın?'' dedi gözümün içine bakarak. ona özel numarayı anlatabilirdim. ancak bir sorun vardı i. ölecekti. ''güvenli bir yere gitsek?'' dedim utanarak. kız tamam anlamında kafasını sallayıp. belime elini sardı. ve yürümeme yardım etti. "Bu arada ben Merve" dedim gülerek oda gülümseyerek "bende izara" dedi. sanırım yabancı bir isimdi. hiç duymamıştım. ama kız kıskanılacak kadar güzeldi. ve korkutucu. keşke onun gibi olabilsem...
Küçük bir eve girdik. sanırım İzara nın eviydi. ve gerçekten kendisi gibi evide korkunçtu. evin içerisine ışık girmiyordu. bütün camlarında gazete sarılıydı birde siyah perde vardı. eve göz gezdirirken İzara beni oturma odasına götürmüştü. ve odadan çıkmıştı. bende koltukta oturup gözlerimi kapattım. yanıma biri daha oturunca gözlerimi azda olsa açtım bu İzara ydı. elinde bir pansuman , su , sargı bezi ve pamuk vardı. "yaran kötü görünüyor." ded ve tişörtümün eteklerinden tuttu. "tişörtün kanlar içerisinde yaran ile ilgilendikten sonra sana yeni bir tişört getireceğim" dedi. bende kafam ile onayladım ve tişörtümü çıkarttı. yaramı su ile temizledi. ve sonrasında pansuman yaptı. küçük bir çığlık atmıştım. ancak İzara yaptığı işe devam etti. ve sonra sargı bezi ile sardı. eşyalarıda alıp odadan çıktı. elimi yaramın üzerinde gezdirdim. yanıyor ve acıyordu. İzara tekrar odaya geldiğinde dediği gibi tişört getirmişti. yanıma tekrar oturdu. elindeki tişörtü aldım ve giydim. "bana neden yardım ediyorsun?" iki dakika ağzımı yine tutamamıştım. direk sormuştum kız hiç yargılayıcı bakmamıştı bile rahat bir tavırla. "Başından geçenleri biliyorum" dedi. ve sustu. "Nasıl biliyorsun?" dedim şaşırarak. o zaman neden beni kurtardığında ne oldu diye sormuştu ki. "Biliyorum. çünkü bende bu plan ın parçasıyım. seni oradan kurtaracak ve arkadaş olup diğer arkadaşlarını öldürecektim" dedi tekrar rahat bir tavırla. yapacaklarını ve planı söylemişti ama ne için "neden bana bunu anlatıyorsun? bu bir plansa plana sadık kalman gerekmiyor muydu?" dedim kız önce yandan güldü. ve sonra bana baktı. "seni çok önceden tanıyorum Merve. ve tahmin edemeyeceğin şeyleri şimdi. şu anda yapabilirim." dedi soğuk bir tavırla. bende ayağa kalktım gerçekten bu kız beni korkutuyordu. "korkma Merve. sana zarar vermem." dedi bu sefer soğuk değildi. ama yinede korkmuştum. ve bu kız benden büyüktü. "Neden?" Diye sordum. İzara da ayağa kalktı.
"Çünkü ben senin peşinde olan Özel Numara nın kardeşiyim. ve sana yapacağı şeyler hiç iyi değil sana yardım edeceğim."
Vote ve yorumlarınız unutmayın...😘❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel Numara (düzenlenecek)
Mystery / ThrillerMerve'nin küçüklüğünden beri planlanan büyük oyunu 18 yaşına girmesi ile başlar. ve Özel Numara Merve'nin değer verdiği herkesi öldürmeye başlar. ancak Merve tek başına kaldığı zaman hayatına bir anda giren Kağan'a güvenir ve ona sığınır. 'peki ya K...