Kağan ' dan
Merve yi sürekli arayan kişi bulmak istiyorum. Onu üzen şerefsizi bulmak istiyorum. şu an merve odanın kapısında durmuş bizi seyrediyor. korkmuştu ve korkmakta da haklıydı.Onu fazla korkutmuş ve zorlamış olabilirim. ama anca öyle anlatıyordu ne yapabilir ki? aslında Merve nin hakkında her şeyi biliyordum. babasının neden gittiğini , küçükken neler yaşadığını onun kendi hakkında bilmediği çoğu şeyi biliyordum işte. ama özel numara dan arayan kişiyi bilmiyordum. ve öğreneceğim.
"Merve otur şuraya" ona tekli koltuğu işaret ettim. Oda itiraz etmeden oturdu. ve onunda korktuğu belliydi. ama benden değildi buna eminim başka bir şeyden korkuyordu. "Özel numara seni ne zamandan beri arıyor?" bu sorunun cevabını az çok biliyordum. emin olmak istedim "bir hafta falan oldu." bunu derken sesi titriyordu.
Merve ' den
Beni fazla korkutuyordu. sanki beni dövecek gibi. ama ben kızım bana bir şey yapamaz ki. ama Kağan ' a belli olmaz. fazla dengesiz.Bir anda kapı çaldığını duyunca içimden 'Allahım çok teşekkür ederim' dedim.
Kapıyı açtığımda polisler vardı. yanıma Kağan ın geldiğini hissettim "Merve sen salona git" emredersiniz Kağan bey. tamam bu sefer itiraz edemem çünkü sonuçta gelen polisler annem hakkında şeyler diyeceklerdi. ve ben daha fazla üzülmek istemiyorum.
İçeriye oturduğumda Mediha ve Sena korkak gözlerle beni izliyorlardı. onlar niye korkuyordu? "Mediha , Sena odama çıkalım mı? Lütfen?" deyince onlarda kafalarıyla onayladı.
Odama çıktığımızda onlara 'ne oldu' bakışı attım. Mediha ve Sena birbirlerine baktılar. hadi ama bana da söyleyin ki moralim daha çok bozulsun Sena hemen anlatmak için konuştu "sen uyurken Kağan çalan telefonunu açmaya çıktı odana" zaten bunu biliyordum ki "bunu biliyorum sesleri duydum" mediha hafif gülmüştü bu dediğime "sen uyurken telefonunu alıp aşağıya indi" deyince aklıma geldi. ben uyandığımda Kafamın baş ucumda telefonla uğraşıyordu?. "Ama uyandığımda başımda bekliyordu?" Dedim ve tekrar birbirlerine baktılar.
"aşağıya inip telefonu açtı. 'Merhaba Kağan. Hatırlıyor musun bilmem ama sen benim en değerli mi almıştın. Şimdi sıra bende' deyip kapattı. ve sanırım seni artık dışarı bile çıkartmamayı düşünüyor. telefonu kapattıktan sonra etmediği küfür kalmamıştı.ve sen anlama diye odana çıkıp sanki telefonu eline yeni almış gibi davrandı"
Mediha bunu deyince sinirlendim ama kime sinirlendim? O özel numaradan arayan Şerefsiz e sinirlendim. "bir bu eksikti" bora ve alper odaya dalınca "kızlar siz bittiniz. Mediha ve Sena düşün önümüze!" Alper fazla sinirliydi. ne oldu ki şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel Numara (düzenlenecek)
Mystery / ThrillerMerve'nin küçüklüğünden beri planlanan büyük oyunu 18 yaşına girmesi ile başlar. ve Özel Numara Merve'nin değer verdiği herkesi öldürmeye başlar. ancak Merve tek başına kaldığı zaman hayatına bir anda giren Kağan'a güvenir ve ona sığınır. 'peki ya K...