6. Bölüm

3.9K 151 10
                                    

Sena ' dan
 onlar bize 'merve nin haberi olmayacak eyer anlattığınızı duyarsak işte o zaman korkun bizden' demişti. bizde anlattık duymazlar diye. ama duymuşlardı. ama merve nin de bilmeye hakkı vardı.

Bizi zorla bile olsa araba bindirdiler. arabayı Bora kullanıyordu. yanına da Alper oturmuştu. ben ve Mediha ise arka koltuğa oturduk. acaba bize ne yapacaklardı? yani biz kızız sonuçta demi? bir şey olmaz. Mediha ya baktığımda oda camdan dışarı bakıyordu.

Arabayı depo gibi bir yere çektiler. ama burası terk edilmiş evler vardı. yanı fazlasıyla tenha bir yerdi.

Bora kolumu tuttuğunu hissettiğim de sıkıyordu. ve Alper de Mediha nın kolunu tutmuştu. bizi hızlı adımlarla bir depo ya sürüklediler. ve fazla kızgındılar. ya ne var bunda? alt üstü Merve ye bir şey anlattık dimi?

İçeriye girdiğimizde işkence yeri gibi bir yerdi burası.

Üst kata çıktık. ve bizi ikili koltuğa oturttular Alper Mediha nın ellerini başlıyordu. Mediha çırpındı ama hiç bir işe yaramamış tı bile. Bora ya baktığımda dudağını kıvırmış bir şekilde yandan gülüyordu. fazla tehlikeli ve yakışıklı görünüyordu.

Ayağa kalkmak için hamle yaptığımda bora üstüme çıktı. ve ellerimi bağladı. sonrada ayaklarımı.

Ellerimizi arkamızda bağladıkları için hareket edemiyorduk. Mediha ile göz göze geldiğimizde ikimizde korktuğumuz belliydi.

Bir araba sesi geldi aşağıdan. Alper çapkınca gülüp "Geldi." dedi. ne geldi ya! merdivenlerden öfkeli biri geliyordu ve bu hareketlerinden de anlaşıla biliyordu. tabi ki bu Kağan ' dı işte şimdi bitmiştik. Kağan kimseye acımaz dı ki. kimseye!

Kağan ' dan
Yukarı çıktığımda iki aptal kızı gördüm. ne bok yere söylerlerdi ki onların yüzünden Merve yi evde Burak ile bıraktım. şu an ikisininde korktuğu her hallerinden belliydi. biz demiştik söylerseniz korkun bizden! acaba şimdi onlara ne yapsam.

"Sena ve Mediha şu andan itibaren bizim elimiz desiniz. şimdi size burada istediğimi yapabilirim. İstediğimi!!" gerçekten bunu derken içim fazla fesattı. ama tabi ki öyle bir şey yapmayacaktım. daha iyi bir planım vardı. Onların çok sevdiği şeylere zarar vermek istedim.

Sena fazla asosyal bir kız. telefonun başından ayrılmaz. ve gerçekten onun için en değerli şeylerden biri. işte buldum ya!

Bora nın kulağına eğilerek "Sena nın telefonunu ver bana" bunu kızların duyamayacağı bir sesle söylemiştim. ve bunu dedikten sonra Bora bana bakarak gözlerini büyüttü. ona sert bir bakış attıktan sonra itiraz edemeyip Sena nın ceplerine ellerini soktu. Sena ne kadar kıpırdasa da Bora telefonunu aldı.

"Sena. sen telefonunu çok seviyorsun dimi? en değer verdiğin şey?" Dediğimde gözelerini büyüttü.ve kekeleyerek
"e-e-evet" dedi.

Bora ya çekici getirmesini söyledim oda istemeyerek getirdi. Sena ise hayretle bizi izliyordu telefonu masaya koyarak çekiçle vurdum bir kaç vurduktan sonra telefon bilmem kaç parçaya ayrıldı.
Sena ağlamaya başladı.
"Vee gelelim Mediha ya"
"Yok gelmeyelim hiç gerek yok vallaha bak"
"Bence gelmeliyiz" deyip sırıttım onların kokması benim hoşuma gidiyordu.

mediha nın ise en değer verdiği şey saçları evet evet saçları. zaten saçları beline yaklaşıyordu bir karış falan kessem bir şey olmaz bence. Mediha nın arkasına geçim saçlarına dokundum. "saçların ne kadar güzelmiş mediha" deyip biraz kötü şekilde güldüm ve bu sefer Alper den makası istedim "başka bir şey yapsak olmaz mı?" Alper bunu deyince sinirlendim "Siktir. eyer makası vermezsen o makası senin bir yerlerine sokarım!" Bağırınca kızlarda irkilmişti ve Alper makası getirdi. Mediha nın saçlarını göğüs seviyesinde kestim. çok fazla kesmedim. şimdilik bu kadar yeterdi. depo dan çıktım onlarda ne bok yerlerse yesinler.

Merve ' den
Kağan acil bir işi çıktığını söyleyip gitmişti. ve onun yerine Burak gelmişti.

Kağan gelesiye kadar Burak ile film seyrettik. çünkü kimseyle konuşmak istemiyordum. oda bunu anlayıp sessiz sessiz kalacağımıza film seyrederiz daha iyi dedi ve film açtı.

Birinin saçlarımı okşaması çok hoşuma giderdi. babam küçükken saçıma oynayarak uyuturdu beni. ve bu benim fazla hoşuma giderdi Burak ta bunu biliyordu Burak ın kucağına yatmıştım. saçlarımı oynaması beni bütün düşüncelerimden uzak tuttu.

Annem in kaçırılması. Babamın olmaması. bunları düşünmekten çok yorulmuştum. Ve uykuya dalmıştım
***
1 veya 2 saat sonra kapı çaldı.sesi duydum ama uyanmak istemedim. çünkü sadece uyurken mutluydum. Burak ayağa kaktı ve beni yavaşça koltuğa yatırdı kapıyı açmaya gitmişti. gelen Kağan dı

Beni kucağına alıp tekrar oturdu. bebek tutuyormuş gibi tutuyordu. "Merve uyumadığını biliyorum" ya uyuyorum ben ya! "Merve!" ya ne bağırıyorsun anladık sinirlisin de kucağına ben uyuyorum ben! "Ya uyuyacağım ben" deyince sinir oldu "kızım senin uyuman ayı nın kış uykusuna yatmasıyla aynı be! iki dakika uyuma" evet sinirlenmişti ama bana değil zaten sinirliydi. "ya ne var be!" iki kolumdan tutup kucağına oturturdu "bana bağırma" bir kerede emir verme be! hızlıca kollarının arasından kurtulmaya çalıştım ama bırakmıyor ki hayvan!

kapı tekrar çalınca Burak kapıyı açtı ve bizi bu pozisyonda gören Mediha , Sena , Bora ve Alper ağızları açık kaldı. ve nedense Mediha nın kafasında şapka vardı. saçları gözükmüyordu. sanırım saçları ıslak ve hasta olmamak için olabilir. hep böyle yapardı.

Kağan çapkınca güldü "Oha! biraz yavaş olun be!" bunu diyen sena idi "sizi de görüyoruz Sena hanım ve Mediha hanım eve el ele giriyorsunuz bakıyorum da" bunu dediğimde kahkaha attım.

Ve en sonunda Kağan beni kucağından indirdi.

kızlarla yemek yapmak için mutfağa gittik.

Ama bu mutfakta ben ve arkadaşlarım değil Annem ve benim olmam gerekti... ama annem... yoktu.....

Bunlar aklıma gelince mutfaktan çıktım odama girip kapıyı kitledim ve bunu fark eden Kağan kapımın önüne gelmiş "merve kapıyı aç!" bunu dediğinde sesi sert geliyordu ve ona ihtiyacım olduğu için kapıyı açtım ve sıkı sıkı sarıldım.

Özel Numara (düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin