Oğuz duymuştu. hissetmişti Merve nin canının yandığını ama bir şey yapamıyordu. Oğuz da bir o kadar halsizdi. arkadaşlarına baktı. duymamışlardı. bir kez daha derin bir nefes aldı. "Merve..." dedi kısık olan sesi ile. ama duyuramamıştı dediğini. Utku dan destek almak in koyduğu kolunu çekti ve olduğu yerde durdu Oğuz. bunu fark eden Utku da anlamayan gözlerle baktı. tekrar derin bir nefes aldı Oğuz "Merve..." dedi bu kez anlamıştı Utku arkasını döndüğünde Merve nin olmadığını fark etti. bu kez Merve nin yardımına gidiyorlardı. Oğuz un kolunu tekrar omzuna koydu Utku ve yine küçük ve güçsüz adımlarla yürürdüler.Aşağı kata indiklerinde Merve yerde yatıyordu. Oğuz son gücünü kullanarak Merve nin yanına diz çöktü. bir kez daha canı yanmıştı. bir kez daha koruyamamıştı sevdiğini. vücudunda olan yaralardan daha çok acımıştı hemde. elini bıçağın üzerine koydu. bir eli ile saçlarını okşadı. bedeni soğumaya başlamıştı. yada kendi vücudu soğuktu Oğuz un nereden bile bilirdi ki. omzunda hissettiği el ile arkasını döndü İrem Oğuz u yerden kaldırıp elini omzuna attırdı. Utku ise Merve nin bedenini yerden kaldırdı. Oğuz hala ne olduğunu anlayamamıştı. yavaş yavaş halsizliği artıyordu Oğuz un gözlerindeki ağırlığı hafif olan çakıl taşları kayalara dönüşmüştü sanki açamıyordu gözlerini. ama Merve için dayanacaktı.
MERVE'DEN
Bazen öyle bir an gelir ki ölüm ile yan yanayken bir anda hayatın önemini anlarsınız. hayatın ne kadar güzel bir yer olduğunu anlarsınız. bir kez daha yaşamak istersiniz onun için yaşamak istersiniz...
ölümden önce sevdiğiniz adam ve sonra yaşantınız geçer gözlerinizden tıpkı bir film gibi.. diğer Dünya da hayat filminizi izlerken onunla olan bölümü gelince yanınızdaki meleğe dönüp "Buraları yavaş geçin. en güzel bölüm burası" dersiniz. bir kez daha canınız yanar en içten.
Bir anda aklınıza gelir "acaba şu an ne yapıyor" dersiniz.
Belki Ağlıyordur...
Belki canı yanıyordur.
ama onun üzüldüğünü bilipte yardım edememek...
Keşke böyle olmasaydı.. ama ben mutluyum sevgilim... son gördüğüm yüz seninki olduğu için mutluyum... sende mutluydun sevgilim... herşeyinle mutluydun... ama acı çekiyordun. bunu görememek mümkün değil. acı çekiyordun içten içe.
korkuyorum sevgilim. seni hissediyorum , duyuyorum ama bir daha açamazsam gözlerimi diye korkuyorum. elin saçlarımı okşuyor sevgilim...
hissediyorum.
ses tonun sevgilim acı çekiyor. konuşmak için zorlanıyorsun.
Duyuyorum.
Burası karanlık... Çok karanlık aynı hayat kadar zifiri karanlık...
üşüyorum sevgilim. burası çok soğuk...
etrafımda binlerce küçük beyaz ışık var. yıldızlar kadar küçük ve parlaklar. ama gittikçe büyüyorlar sevgilim.
Korkuyorum. kurtar beni ne olursun...
artık yaşamak istiyorum.
sana kavuşmak istiyorum.
Her şeyimle senin olmak istiyorum.
Gitme sevgilim.
Sesin gittikçe yok oluyor.
Dokunuşlarını hissettmek zorlaşıyor.
Gitme...
Beni bu karanlık yerde tek bırakma...
beni duy...
Lütfen beni duy...
Korkuyorum...
Bırakma beni ne olursun...Devam edecek...💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel Numara (düzenlenecek)
Mystery / ThrillerMerve'nin küçüklüğünden beri planlanan büyük oyunu 18 yaşına girmesi ile başlar. ve Özel Numara Merve'nin değer verdiği herkesi öldürmeye başlar. ancak Merve tek başına kaldığı zaman hayatına bir anda giren Kağan'a güvenir ve ona sığınır. 'peki ya K...