Kağan böyle bir şey yapmış olabilir mi diye düşündüm ama yapmışta olabile. durduk yere beni gelip sevmesi... saçmaydı zaten hemde fazlasıyla saçma.
Kağan tekrar odaya girince sadece suratına baktım hiç bir tepki vermedim. gözlerimin dolduğuna emindim. yatakta otuyordum ve kalkmak için hamle yaptım her yerim acıyordu ama kalkıp gitmek istiyordum. ayağa kalmayı başardığımda Kağan anlamayan gözler ile bana bakmaya devam etti. "beni eve götürür müsün?" dedim soğuk bir sesle Kağan düşünüyordu ne için böyle bir şey yaptığımı düşünüyordu sanırım. "ne oldu?" soruma soru ile cevapladı. "eve gitmem lazım" dedim "hayır." dedi daha soğuk bir sesle "gitmek istiyorum" dedim bu sefer inatlaşmak istiyordum ve eve gitmek istiyordum "hayır." dedi daha da sinir oldum "neden?" sebebini biliyordum ama yinede sormak istedim "kolun dikişliyken ve dudağın hiç bir yere gidemezsin" dedi bence saçma bir sebepti. "olsun. eve gitmek istiyorum" dedim Kağan sinir olmuş olmalı ki hızlı ve büyük adımlar ile yanıma geldi. ve önümde durdu. ondan kısa olduğum için yukardan bana bakıyordu. Ellerini omzularıma koydu ve tekrar yatırdı. ve üzerime çıktı. tepkisiz duruyordum ve Kağan ise yüzümü inceliyordu. "neyin var?" dedi ve ben ise bakmaya devam ettim. omuz silktim "hiç" dedim tekrar soğuk sesimle. "anlatmacaksın yani öyle mi?" dedi ve gerçekten sinir ediyordu "bir şey olmadı ki neyi anlatmamı bekliyorsun?" Dedim biraz tersleyerek konuşmuştum. gözleri dudaklarıma bakıyordu. ama dikiş olduğu için öpmüyordu. bu sefer elini kolumdaki dikişlere yavaş yavaş götürdü.
dikişlere dokununca "anlat" dedi bende "hayı-" kolumdaki kişilere bastırdı. ve çığlık attım. çok canımı acıtmıştı. "Anlat" dedi ısrarla bütün nefrettimi Kağan'a kusmak istercesine suratına baktım. oda aynı şekilde sinirlenmişti.
dikişleri hafif biraz daha sıkmıştı bu sefer dişlerimi sıktım. Kağan üzerimde olduğu için haraket dahi edemiyordum.
Kağan kulağıma eğildi.
"konuştuklarımı duyduğunu biliyorum." dedi ve kolumu biraz daha sıktı bir inilti çıkarttım. "sen duy diye kapının önünde konuştum" dedi soğuk sesi ile hiç bir şey demeden öylece dinledim "gerçekleri bilmen için" dedi tekrar soğuk sesi ile. Kafasını kaldırdı. ve dudaklarımın üzerinde konuşmaya devam etti "ama sonra seni gerçekten sevdim. onlara bu işi yapmak istemediğimi söyledim. ama beni senle tehdit ettiler. hiç bir şey diyemedim" dedi ve üst dudağımı öptü. "inan bana lüfen" dedi ve kolumu sıktığı elini gevşetti. benim bir şey dememi bekledi. ama sadece gözlerin içine bakıp öldürmek istercesine bakıyordum "eve gitmek istiyorum." tekrar aynı cümleyi tekrarladım. ve Kağan daha çok sinirlendi. üzerimden hızlıca kalktı ve kapıya yöneldi "ben izin vermedikçe hiç bir yere gidemezsin!" dedi ve kapıyı kapattı. kapıdan kilit sesi gelince gözlerimi büyüttüm. gerçekten onun yanında durmak istemiyordum fakat o zorla beni burda durmam için zorluyor. pencerden dışarı baktığımda zaten 2. Kattaydık her yerim acımasaydı atlaya bilirdim ama Malesef ki kollarımda dikiş vardı. kapının dışından sesler gelmeye başlayınca yatağa oturdum. bağdaş kurdum. ve sesler kesildi ve gevşeyip yattım. telefonuma mesaj geldiğini duydum ve telefonum nerde diye bakmaya başldım. çalışma masasının üzerinde duruyordu. yavaş haraketler ile ayağa kalktım. Telefonu elime aldım ve uzun zamandır mesaj atmayan Özle Numara mesaj atmıştı.Gönderen: Özel Numara
Biraz fazla canın yandı kabul et Merve. ama bu acı daha hiç bir şey. Kağan'ı kaybetmene az kaldı.Ne yanı Kağan'ı da mı öldürecekti. Ve şu an ben Kağan ile kavga etmiş bulunmaktaydım. ayağa tekrar kalkıp dikiş li olmayan elim ile kapıya vurdum ayağım ile tekmeledim. "Kağan!!" tekrar tekmeledim "Kağan lütfen! Aç kapıyı!!" tekrar tekmeledim. "Sana inanıyorum nolur aç kapıyı!!!" aşağı kattan bir kaç ses duyunca gelecek sanmıştım. geri geri adım attım ve yatağın ayağına takılıp yere düştüm. fazlasıyla ses çıkmıştı. kapının tam önünden gelen ses ile Kağan ın uzun süre orada oturduğunu anladım. kapı çok hızlı bir şekilde açıldı gelen Kağan'dı. hemen yanıma geldi "iyi misin?" dedi canım yanmıştı evet ama cevap vermeden boynuna sarıldım ve ağlamaya başladım. Kağan anlamamıştı. ama oda bana sarılmıştı. "evet. evet. iyiyim." dedim. "dışarı çıkalım mı ister misin?" dedi önce düşündüm ve sonradan vaz geçtim belki Kağan ı dışarıda öldüre bilirlerdi. "Hayır. hala her yerim acıyor başka zaman çıksak?" dedim vaz geçirmek için kendimi ele vermiştim. Hemde Kağan'ın beni kullandığını ve görevi üzerine beni sevdiğini unutmadım. belki de beni 'dışarı' diye başka bir yere götüre bilirdi. artık Kağan'a güvenemiyordum. Kağan da gözümün içine bakmıştı. "bir anda neden bana inanma kararı aldın birazda bu dan bahsedelim" dedi ikimizde yerde oturuyorduk ayağa kalkmaya çalışıp "aslında biliyor musun acıktığımı hissetim" dedim Kağan hala bana sert bir şekilde bakıyordu. bileğimden tutup tekrar oturttu. "önce benim soruma cevap vereceksin." dedi emir vererek. diyecek hiç bir şey bulamadım. eyer anlatırsam ölürdü anlatmazsam ben ölürdüm. "ben... benim... şey..." dedim Kağan tek kaşını kaldırıp hala bana sert bir şekilde bakmaya devam ediyordu. "çünkü benim yanımda sadece sen kaldın. ne bok yersen ye ben yine sana güvenirim. biliyorsun" dedim aslında biraz yalan söylemiş olabilirdim ama bir yanada doğruydu yani evet tekçe o kaldı ama güvenme şeysi hmm.. hayır kesinlikle yalandı. Kağan ın sert bakan bakışlarından vaz geçti. "artık yemek yiyebilir miyiz?" dedim bıkkın bir sesle. Kağan ayağa kalktı ve sonra beni kaldırdı. "o zaman ben dışarı çıkıp bir şeyler alayım" dedim tam arkasını döndüğü anda bu sefer mecburen tek elim ile kendime döndürmeye çalıştım. ve biraz olsada başarmıştım. "gitme. eyer gidiceksek beraber gidelim. nolurr" dedim çocuk gibi yalvarmıştım resmen Kağan gözlerini devirip "iyi tamam. banyomda senin bir kaç kıyafetin var. ve evet evden getirdim" dedi sorucağım ama sormadığım soruya bile cevap vermişti. gülümseyip yavaş haraketlerle banyosuna girdim. ve sonra Kağan ın odada bekliyeceğini düşünerek banyodan çıktım ve yatağın üzerindeki telefonumu aldım tekrar banyo ya girdim. Kağan koyu mavi yırtık kotumu getirmişti üzerine ise Kağan ın siyah tişörtünü giydim. saçımı yaparken telefonuma mesaj geldiğini gördüm ve hemen açtım.
Gönderen: Özel Numara
Dışarı çıkıyormuşsunuz :) ne mutlu. ama dikkat et. bir. Şey olmasın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel Numara (düzenlenecek)
Mystery / ThrillerMerve'nin küçüklüğünden beri planlanan büyük oyunu 18 yaşına girmesi ile başlar. ve Özel Numara Merve'nin değer verdiği herkesi öldürmeye başlar. ancak Merve tek başına kaldığı zaman hayatına bir anda giren Kağan'a güvenir ve ona sığınır. 'peki ya K...