Kağan ın yastığı atmasıyla Bora nın sarsılması bi an oldu ''Kızların olduğuna dua et Bora! bir daha kine bu kadar şanslı olmayacaksın!'' Kağana bunu derken fazla ciddiydi. aslında o her zaman ciddiydi ki Bora küçük bir kahkaha attı. Bora Kağan nı hiç iplememişti bile.
Bora ayağa kalkıp kızların ellerini sıktı ve teşekkür etti. ''Siz olmasanız ne yapardım ben Kağan ağabeyciğim beni döverdi.'' Bora dalga geçiyordu. ve bunu yapmak onu fazla eğlendiriyordu. Bora benim elimi sıktığında Kağan ın Bora ya ters bir bakış atığını gördüm. Bora Mediha nın elini sıkarken de Alper e göz ucuyla baktığımda Kağan la beraber Bora yı öldürecek gibi bakıyorlardı.
Bora nın işi bitmişti kesinlikle.
Bora yerine oturduğunda Kağan ve Alper in öldürecekmiş gibi bakan gözleriyle karşılaştı.
Bora bunu fark edince ''kalk gidiyoruz. daha ölmek için çok gencim'' Bora sena nın kolundan tutup kaldırdı. Sena baya şaşırmıştı yüz ifadesi de fazla komikti. Ben ve Mediha ise çılgınlar gibi gülüyorduk. Bora bana ve Mediha ya göz kırptı. ''o gözünü oydurtma bana Bora!'' Kağan bağırarak söyledi bunu ama bora yine siklememiş ve çapkınca gülmüştü. ''siktir git. senle sonra görüşeceğiz'' bu sefer bunu Alper söylemişti sakin ama sinirli. ve bora nın çapkın gülüşü hiç yüzünden eksik olmadı. Sena yı da alıp evden çıkmıştı. ama biz halaa gülmeye devam ettik.
bu sefer Kağan ve Alper in bakışları bize döndü. bu kadar kötü bakmak zorundalar mıydı? ''giyinmek için 5 dakikanız var'' bunu Alper demişti ama sert söylemişti bide dövse tam yeriydi. ''neden ki ya'' mediha benim diyeceğimi demişti. mediha ya içten teşekkürlerimi gönderiyorum. ''5 dakika!'' kağan bunu bağırarak söylemişti. tamam giyinmek zorundayız sanırım mediha yı dürttüğüm de anladı ve ayağa kalktı.
üst kata çıkıp mediha nın giyebileceği şeyler verdim. bir kot şort ütüne yarım beyaz tişört tam olmuştu. zaten neredeyse bedenlerimiz aynıydı. bende kendime beyaz bir şort ve üstüne vişne rengi tişört giydim. hafif bir makyaja hayır diyemedik tabi.
kapıyı açtığımızda Kağan ve Alper kapının önünde bekliyorlarmış. ''12 dakika oldu'' ne yani alper dakika mı tutuyorsun. Mediha Alper e bakıp gözlerini devirdi. alper ise çapkınca gülüyordu.
Kağan ın gözleri üstümdeydi. sanırım kıyafetlerimi inceliyordu. ve sanırım kıyafetlerime karışacaktı. bi saniye ya! o benim kıyafetlerime bakmıyor ki! açıkta kalmış çıplak bacaklarıma bakıp çapkınca sırıtıyordu! ''Kağan suratım bacaklarımda değil! burada. bak!'' yüzümü ellerimle gösterdiğimde Kağan aramızdaki mesafeyi bir adımda kapattı. ve gözlerime derin derin baktı.
''sizin yiyişmenizi daha fazla izlemiyeceğim oğlum. biz arabada bekliyoruz istediğinizi yaptıktan sonra gelirsiniz'' Alper bunu söyleyince ufak bir kahkaha attı. Kağan Alper in karnına yumruk attı. Alper ise gülmeyi aniden kesti. canı acımıştı sanırım. ''iyi be ben sevdiceğimi alıp gidiyorum ne bok yerseniz yiyin ama fazla yiyişmeyin bekleyemeyiz'' Alper Mediha nın elini sıkıca tutup merdivenden koşarcasına inmişlerdi.
telefonumun çaldığını hissettiğim de elimi tam arka cebime götürecektim kki Kağan daha erken davranıp elini şortumun arka cebine sokup telefonumu aldı. ve arayan yine 'özel numara' Kağan ın yüz hatları gerilmişti fazla sinirlendi.
''ne var lan! koduğumun karaktersizi''
''sana da merhaba kağan''
''sikti lan!''
''kızma hemen kağan. küçük sevdiğceğine şans dilemek istediğim için aradım. fazla tahrik edici görünüyor.''
bu sefer Kağan telefonu yüzüne kapattı. ''git üstüne adam gibi bir şey giy merve!'' bunu derken gözlerinden alev çıkıyordu resmen. eğer ona 'neden' dersem sanırım kötü şeyler olurdu. acaba denesem mi? hayır hayır. yada evet ya. ''neden?'' acaba bunu neyime güvenerek dedim. zaten sinirliydi. ''değiştirmeyecek misin merve hanım?!'' sert cevap vermemişti. ''böyle rahatım aslında.'' bunu dediğim anda kolumdan tutup yatağa atmıştı dolaptan siyah kot ve mavi bir tişört çıkarmıştı ve üstüme çıkıp. tişörtümün eteklerinden tutup yukarı çıkartmaya başladı. ''hayır!! tamam ben giyinirim.!'' çapkınca gülüp üstümden kalktı ''ne zaman itiraz edeceksin diye bekledim afferim cici kız.'' bunu dedikten sonra odamdan çıktı.
giyinip odadan çıktığım gibi kolumdan tutup aşağıya sürükledi. kolumu sıkıyordu ve hızlı yürüyordu merdivenleri hızlıca indikten sonra evin kapısını hızlıca kapattı. sanki çok acelemiz varmış gibi. beni arabanın arka koltuğuna oturturdu.
önümüzdeki Alper in arabasıydı. bir şeyler söyledi. ve Alper ve Mediha arabadan indi. Alper arabayı kitleyip Kağan ın arabasının ön koltuğuna oturttu. Mediha da yanıma oturdu ben ise dışarı izliyordum. Kağan da arabaya binince bana baktı. hissettim bana baktığını ama ben ona bakmak istemedim. ne kadar yüzüne bakmaya doyamasam da bakmadım.
''Kimse tek başına dışarı çıkmıyor hanımlar. ya bizle yada hiç'' Alper bunu derken ciddiydi. evde kapalı kalmak istemiyordum. ve mediha inatlaşıp konuştu ''niyeymiş o? bırakın da özgürlüğümüzü yaşayalım.'' hadi be mediham yaparsın. ''eyer edilmek istiyorsanız çıkabilirsiniz tabi. o sizin kararınız ama eğer götünüzü seviyorsanız dışarı çıkmazsınız!!'' bunu Kağan söylemişti ve bağırmıştı da. Mediha ile birbirimize baktık. gözlerimiz kokudan büyümüştü. korkmamak elde mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel Numara (düzenlenecek)
Mystery / ThrillerMerve'nin küçüklüğünden beri planlanan büyük oyunu 18 yaşına girmesi ile başlar. ve Özel Numara Merve'nin değer verdiği herkesi öldürmeye başlar. ancak Merve tek başına kaldığı zaman hayatına bir anda giren Kağan'a güvenir ve ona sığınır. 'peki ya K...