25. Bölüm

1.8K 104 11
                                    

Bora'dan

Kağan sürekli orayı burayı dağıtıyor ve bağırıyordu. ne olduğu hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu. Alper benim yerime dayanamayıp sordu. ''Kağan ne oluyor ne bu halin bir sakinleş lan!.'' Alper de sinirlenmişti. ki haklıydı da ''o kızı orada tek başına bıraktım lan! gitme diye yalvardı! ama siktiğimin aklıma uyup buraya geldim!!'' Kağan bütün evi inletmişti. masanın üzerinde duran vazoyu alıp duvara fırlattı. ''Kağan sakinleş artık. Merve güçlü bir kız ona bir şey olmamıştır eve geri dönmüştür sakinleş artık lan bi!!'' ben Alper den de fazla bağırmıştım. ve Kağan ölümcül bakışları ile bana döndü ve korkmuştum. ilk bir adım geriledim. sonra duruşumu dikleştirip korkmadığımı belli ettim.

bir anda Alper in telefon zil sesi bütün evi sardı ve bütün gözler ona döndü. ''söyle'' ... ''nerede?'' .... ''tamam geliyorum'' dedi ve telefonu cebine koyup önce bana sonra Kağan'a baktı. ''adamı bulmuşlar'' dedi ve Kağan bu sefer arkasını dönüp duvarı yumrukladı. ''sikerim adamını bana Merve nin haberi gerek Mervee!!!'' diye kükredi. Alper önce yere baktı ve sonra tekrar Kağan'a döndü. ''o zaman Kağan sen Merve yi ara. Bora ve bende adamı halledelim. '' dedi ve Kağan bize doğru dönüp kafası ile onayladı.

ceketlerimizi alıp. evden hızla çıktık. Alper şoför koltuğuna geçti ve bende hemen yan koltuğuna geçtim. Kağan ise evde sakinleşmeye çalışıyordu. ''adam nerede?'' diye sordum. Alper pür dikkat yolu izlerken ''depoda'' dedi. ve bende kafam ile onaylayıp yolu izledim.

telefonum çalınca Sena nın aradığını gördüm. ve ister istemez gülümsedim. ''efendim yıfrım'' dedim ve Alper in 'ne diyon amk sen?' bakışları ile karşılaştım. ''Bora buluşalım mı?'' diye sorunca içimden ne kadar da 'evet' demek geçsede bu adamı halletmemiz gerekiyordu. ''olmaz yıfrım işlerim var'' dedim. oda onaylayıp telefonu kapattı.

araba durunca depo ya geldiğimizi anlayıp arabadan indim. ve Alper çoktan yanıma gelmişti bile. depo nun önünde o adam vardı ve onu tutan bizim çetemizden olan Özkan. yanına gittiğimizde adama uzunca baktım. ve sadece piç bir şekilde sırıtıyordu. ''ne sırıtıyon lan sümsük'' aklıma gelen ilk laf ile söylendim. adamın gözleri sadece bir yere bakıyordu. ve kafamı dönüp baktığım yerde bir jeep vardı. iyice arkamı döndüğümde Alper in kolunu dürttüm ve oda benim baktığım yere baktı. ''bunlar kim lan!'' Özkan arkadan bağırdı. ''bilmiyoruz.'' dedim ve Alper dediğimi devam ettirdi. ''ama öğreneceğiz'' dedi jeep e doğru yürümeye başladı. jeep in bütün kapıları açıldı ve 5 kişi çıktı. hepsinin elinde silah vardı ve olduğumuz yerde durduk. ve geldiğimiz yolu geri geri yürüyerek eski yerimize geldik. Özkan arka cebinden silah ı çıkarttı ve adamlara doğrulttu. Özkan bir kaç el ateş etti ve o adamlarda karşılık olarak ateş ettiler ve tekrar arabaya binip gazı köklediler. ''Lan adam nereye gitti!!'' özkan yüksek sesle bağırdı ve etrafına bir kaç tur döndü. Alper ise bir kaç tane küfür savurdu.

depo nun kapısını yavaşça açtım. Alper ve Özkan ise hala adamı arıyorlardı. kapıyı açmam ile işte o en içler acısı halde olan ve yerde yatan Merve yi gördüm. her yeri kalar içindeydi. ve çok yavaş nefes alıyordu. ''Alper!!!'' diye bağırdım. bütün depo benim bağırmam ile yankılanmıştı. Alper koşarak depo nun içine girdi. ve Merve nin yanına gitti. önce nefes alıyor mu diye. ve sonra kollarında olan çiziklere baktı. suratı ise mosmordu. bunu bir kız dövmüş olamazdı. kesinlikle büyük bir ada dövmüştü. Özkan sadece donup kalmıştı. ne olduğunu anlayamamıştı biz gibi. ''Alper. Kağan'ı arıyayım mı?'' diye sordum. ''arasan iyi olur. Merve çok kötü halde.'' dedi. ve hemen cebimden telefonu çıkartım Kağan ı aradım.
"Alo Kağan"
"Ne var"
"Merve..."
"Ne oldu Merve ye!!!!"
"Acilen depo ya gel."
Dedim ve hemen kapattı. ve bende Merve nin yanına gittim. suratımı ellerimin arasına alıp uzunca baktım. gerçekten hiç iyi gözükmüyordu. Alper Merve nin nabzına baktı. "çok yavaş" dedi ve bu sefer ellerim buz kesmişti. Merve ye bir şey olmasına tabiki izin veremezdim.
Merve Biraz Daha Dayan...

Vote ve yorumlarınızı unutmayın..😊❤️

Özel Numara (düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin