sabah uyandığımda elime telefonu aldım. ve saatin 12:07 olduğunu görünce okula geç kaldığımı fark ettim. kafamı yastığa koyduğumda telefon çaldı arayan 'mediha' idi telefonu açtım. uykulu bir sesle konuştum.
''efendim''
''Merve neredesin sen? herkes seni arıyor bir şey oldu sandık!''
''ya uyuya kalmışım ne var bunda?''
''tamam neyse. Kağan merak etti. seni alamaya gitti engel olmaya çalıştık ama dinlemedi bile.''
"yaaa offf. tamam neyse görüşürüz sağol''
"görüşürüz''tekrar yattığımda tam uyacakken alt kattan takırtı geldiğini fark ettim. ve yataktan yavaşça kalkıp kapımı kitledim. ve banyo ya saklandım. ne yapabilirdim ki başka? kapıma geldiler bir kaç erkek sesi vardı. ama kağan ın sesine benzemiyordu. hiçbiri. annem in çığlığını duydum. ve sesler kesildi ne oldu annem niye çığlık attı? niye sesler kesildi? banyom dan yavaşça çıktığımda odamın camından aşağıya baktığımda 2 lüks araba vardı annemin bindiğini gördüm ve kapısı kapatıl dı evimizin önünden ayrılıyorlardı. ve onu gördükten sonra olduğum yerde oturup ağladım çünkü elimden hiç bir şey gelmiyordu. korktum , ve korktuğumdan dolayı en değerli mi kaybettim
Annem...
yerde oturmuş ağlarken. yanıma o gelmişti oda karşıma oturup bana sarıldı. ben ise ürkektim korkuyordum. ilk kez bir erkeğe güvenmiştim. oda beni 4 yaşındayken terk etmişti. ya kağan a güvenirsem? oda giderse? annemm... oda gitti. yüzünü haftada 1 defa görebildiğim kadın gitti ondan bana tek sesi kulaklarımdan çıkmayan çığlığıydı hatırladığım tek sesi. şimdi ben bunu herkese nasıl anlatacağım 'annem kaçırıldı onu beni sürekli özel numaradan arayan kişi kaçırdı' diyeceğim hah! çok komik. şimdi ben ne yapacağım? bu evde daha fazla tek kalırsam benim başıma da bir şey gelecektir. birinde kalırsam ona da bir şey olacak. bu konuyu kime anlatacağım ben? kime! ben bunları düşünürken kağan bana sıkı sıkı sarılıyordu sanki hiç gitmeyecek gibi.. ama babamda bana böyle sarılırdı ama gitti.
KAĞAN ' DAN
merve ye sarıldığımda ağlıyordu. ne olduğunu bilmiyorum ama ağlıyordu. elimden hiç bir şey gelmiyordu. bize hiç bir şey anlatmazdı ki. yüzünü ellerimin arasına aldığımda gözleri kızarmıştı. kim üzdü seni merve kim?... ''anlatmak ister misin?'' diye sorduğumda kafasıyla reddetti. ''ama lütfen anlat. seni üzülmeni istemem'' merve ayağa kaktı yavaş ve ürkek bir şekilde sanki canı yanıyor gibi ''o gitti'' dedi ve tekrar ağladı. onu yatağa yavaşça yatırıp. saçlarını okşadım. ''hemen geliyorum'' deyip ayaklanacakken kolumdan tuttu. ''gitme. yanımda kal'' deyince bir şey diyemedim. telefonumdan bora ya mesaj attım
Gönderilen: Bora Taner
Merve nin evine gelin. kızları da al. çabuk olundiye mesaj atıp. telefonu cebime koydum. yarım saat boyunca merve nin uyumasını bekledim ve sonunda uyuyunca yavaşça kalktım. bizimkilerin geldiğini görünce aşağıya inip kapıyı açtım. ''nerede merve? bir şey mi oldu? ne oldu? çabuk anlat?'' Sena daha saymaya devam edecekken boraya bir işaret yaptım hemen bora sena nın ağzını kapattı ''şu an uyuyor geldiğimde yere oturmuş alıyordu. sizin bu konu hakkında bir bilginiz var mı. peşine takılan biri veya sevdiği biri falan mı öldü?'' bunu dediğimde sena gözlerini büyüttü ''öt sena'' dediğimde başını olumsuzca salladı. bora hemen olaya girdi ''sena ne biliyorsan anlatacaksın! eyer anlatmayacağım diyorsan , zorla anlattırırım'' sena gözlerini daha fazla büyüttü. ''yaa ama olmaz anlatamam'' dediğinde mediha öksürdü. mediha ya baktığımda gözlerini kaçırıyordu. ve sena ya tekrar döndüğümde anlatmaya başladı. ''işte bir özel numara bunu aramış sapık sapık şeyler söylemiş. bu kadar güzel görünme falan demiş. daha fazlasını bilmiyorum gerçekten'' bende kafamı salladım.ve merve nin odasına çıktım hala uyuyordu. Telefonu alıp karıştırdım ve sürekli 'özel numara' yazıyordu. acaba ağlama sebebi bu olabilir mi tehdit etmiş olabilirlerdi.
MERVE ' DEN
Uyandığımda Kağan başımda telefonumla uğraşıyordu benim telefonum benim! hayır olamaz özel numara yı öğrenecek! "Off kafam ağrıyor ve senin burada ne işin var?" dediğimde "özel numara kim merve ve seni neden arıyor sena bildiği kadarıyla öttü şimdi sıra sende" gözlerimi büyüttüm Sena nın böyle bir mallık yapacağını düşünmemiştim. veya düşünmüştüm "yarın sabah anlatsam lütfen şu an sadece uyumak istiyorum ve olanları unutmak" nasıl anlatacağım ben onlara! "tamam ama elinde sonunda anlatacaksın" dediğinde gülümsedim ve yattım yarın sabah olmasın lütfen lütfen..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel Numara (düzenlenecek)
Mystery / ThrillerMerve'nin küçüklüğünden beri planlanan büyük oyunu 18 yaşına girmesi ile başlar. ve Özel Numara Merve'nin değer verdiği herkesi öldürmeye başlar. ancak Merve tek başına kaldığı zaman hayatına bir anda giren Kağan'a güvenir ve ona sığınır. 'peki ya K...