20. Bölüm

2.5K 105 9
                                    

Sabah kalktığımda Kağan'ın yanımda olmadığını her zamanki gibi fark ettim. ya daha saat çok erken ne ara gidiyor bu. elime telefonu alıp saate baktım "ohaa" diye mırıldandım saat 12:45 ti. her zamanki gibi camış gibi uyumuşum ya. hemen yataktan kalkıp aşağı kata indim. Mediha ve Sena'da hala uyuyordu. hiç rahatsız etmemek için tekrar odama çıktım. dün olanları birine anlatmak zorundaydım yoksa kafayı yiye bilirdim. ve beni en çok rahatlatan arkadaşlarımdan biri Burak'tı. eğer kızlara veya Kağan'a anlatırsam kızlar Alper ve Bora ya söylerdi tabiki onlarda Kağan'a söylerdi. ve Kağan'da beni öldürürdü.

Hemen Burak'ı aradım.
"Alo Burak"
"Efendim cadı"
"Buluşmamız lazım. Lütfen! önemli şeyleri anlatmam lazım"
"olur okulun ordaki cafe ye gel cadı"
"Tamam"
dedim ve telefonu kapattım. olanları Burak'a anlatmak beni azda olsa rahatlatırdı. hemen altıma mavi kotumu giyip üzerine de beyaz bulüzümü giyip evden sessizce çıktım. evin önüne taksi çağırıp beklemeye başladım. kimse beni görmeden gitmem lazımdı.

On beş dakikada burak'ın dediği yere gelmiştim bile. içeri girince herkesin üzerinde gözlerimi gezdirdim Burak'ın daha gelmediğini anlayınca cam kenarına bir yere oturmuştum.

bir süre daha bekleyince Burak'ın sesi ile onun geldiğini anladım. ''selam. sorry geç kaldım'' dedi ve gülümsedi. tabi bende gülümsemesine karşılık verdim. ''selam'' dedim ve yanıma oturdu. ''ne oldu bakalım. neymiş o önemli şey'' dedi. ve bende hepsini teker teker anlattım. ve yüz ifadesi değişmiş bir şekilde beni dinliyordu.
"Hmm.. şey yani ne diye bilirimki adam tam bir psikopat Merve. bence en iyisi biraz daha dikkatli davranmak her an herşey olabilir. ve en önemliside bu kişi sana yakında olabilir unutma." dedi. bu dediklerini düşünmem gerekiyordu. belki şu an bile izleniyor olabilirdim her şey olabilirdi.
Telefonum çalmaya başlayınca arayan Kağan'dı eyvah! haber vermemiştim!.
"Merve! nerdesin kızım sen! demedim mi benden habersiz bir yere gitmek yok diye! fena ödeyeceksin güzelim fena.."

"Şey.. ben şey etmek için çıktım evden hani şey ettikten sonra gelecektim. hem bak şey ettim geliyorum"

"Nerdesin!?"

"Okulun önünde geziniyordum geliyorum ya şey etme sen"

"Geliyorum bekle orda!"
dedi ve suratıma kapattı.

Salak! çok belli ettin şey etmek ne ya şey etmek ne! açıkla yıfrım ben bile merak ettim açıkcası.

İç ses kapa çeneni! senden tiskiniyorum! benim hemen okulun önüne gitmem gerek hem. "Burak acil durum okulun önüne uçmam gerek Kağan geliyor!" endişeli sesimle diyince Burak güldü. baya komik durduğumun farkındaydım zaten. "ben pek uçmayı tavsiye etmem. istersen benim arabam var ama bir sorun var uçmuyor" dedi ve kahkaha attı. hala dalga geçiyordu ya!. "olabilir aslında. hadi dalga geçmede gidelim götüm tehlikede götüüüümm!!" diye birazcık bağırınca Burak daha çok güldü. masa nın üzerine bir miktar para bırakıp kolumu tuttu ve hızlı adımlarla arabaya bindik.

Okulun önüne gelince endişeli ve yavaş adımlarla arabadan indim etrafa bakınınca Kağan'ı göremedim. telefonum titreyince tekrar irkildim.

Gönderen: özel numara
Oysaki sen Burak denen piçi çok severdin. ne o ölmesini istediğin için mi her boku anlattın! her şey için hazırlan Merve her an her şey olabilir unutma!...

Ne yani nerden biliyordu bu! Burak'a ne yapacaktı! her şeyi öğrenmiş öldürmez değil mi yok yok öldürmez ya!

Boşuna dememişler Merve 'hayat kötü , kolla götü' diye.

Özel Numara (düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin