43. Bölüm

1.4K 87 15
                                    

ardı ardına bağırıyordum. Sena ve Mediha beni kollarımdan tuttular. "Merve lütfen sakin ol!" Mediha bana bağırıyordu ancak sadece saniyeler önce batlayan silah sesi kulağımdan çıkmıyordu. elimi Kağana ateş edilen yere koydum "KAĞAN! Lanet olsun! Beni duyabildiğini biliyorum!! Tamam mı!! Şimdi kalk ve bana bunun şaka olduğunu söyle!!! çünkü buna ihtiyacım var Kağan..." sesim gittikçe alçalıyordu. "Merve bacağın" Sena bacağımı tuttu. Mediha üzerindeki ceketi çıkartıp bacağıma sardı. "Bora lütfen hastaneye gidelim!" Bora arkasını bize dönmüştü ve saçlarını çekiştiriyordu. Ve hızla arkasını dönüp "götürsek bile o zamana ölür tamam mı Merve!! Kağan öldü! Hemde bilin bakalım kimin yüzünden tabikide Merve nin!!!" hızlı hızlı üzerime yürüyordu. ve bende ağlamaya başladım Sena Borayı sakinleştirmeye çalışıyordu.
Alper yanımıza geldi. "Kaçtı orospu çocuğu" nefes nefese kalmıştı. Bu sefer Mediha Alper e bakıp "hastaneye gitmemiz gerek lütfen Alper haydi!" Alper kafasını tamam' anlamında sallayıp yanıma geldi ve beni kucağına aldı. "Alper lütfen beni bırak siz bora ile Kağan ı alın ben yürürüm" dedim Alper önce hayır desede en sonunda kabul etti bende sena ve mediha ya tutunarak yürümeye çalıştım.
Kağan ölmeyecek.
Kurtarıcılar ölümsüzdür.
Çünkü Kağan benim kurtarıcım... o her seferinde yaşadı ve şimdide yaşayacaktı. hem söz vermişti bana beni koruyacağına. böyle gidemezdi. Kağan ölmezdi.

Arabaya bindiğimizde Kağanı arka koltuğa yatırdılar bende arka koltuğa oturup Kağan ın kafasını bacağıma koydum. "Kağan sen ölmeyeceksin. bunu biliyorsun. biliyoruz. hem sen olmazsan beni kim koruyacak? beni kim sarıp sarmalayıp her canım yandığımda beni ileşttirecek. Kağan lütfen... Sana ihtiyacım var gitme... gideceğin yere... bensiz gidemeyeceğini ikimizde biliyoruz... senin peşinden kuyruk gibi gelirim ben yine... beni tanıyorsun Kağan... Biliyorsun... İzin vermem" Kağan ın duyabileceği fısıltı ile konuşmuştum ancak benimde nefesim tükeniyordu ve gözlerim kapanıyordu Kağan ı sonra kez görebilmek için açık tutmaya çalıştığım göz kapaklarım çok ağırlaşmıştı.

***

Gözlerimi açtığımda hastane odasından olduğumu anladım etrafıma baktığımda Sena ve Mediha vardı. "Kağan!! Kağan nerede!" hızlı nefes alıp verip söylemiştim. Sena ve Mediha nın yerde olan kafaları. bir anda bana kaldırdılar "Merve sakinleşmen gerek" Sena benim aksime daha sakin davranıyordu. yattığım yataktan yavaşça inmeye başladım ama bacağıma giren ağrı ile bir inilti çıkardım. Mediha telaşla kalktı. "merve! hareket etmemen gerek!" dedi ama onu dinlemeden kalkmaya çalışmaya devam ettim. "Kağan ı göremem gerek! Lütfen onu görmek istiyorum!" dedim Sena ve Mediha birbirine bakıp "doktor sana bakmaya geldiğinde ona Kağan ı sorarasın" dedi kafamı 'tamam' anlamında sallayıp yatağa geri yattım. Kağanı görmem lazımdı. onun ölmediğini biliyordum. o ölmezdi. yani ölemezdi. öleceksede beni yanında götürmesi gerekirdi. "Doktor ne zaman geler. gidip baksanıza bir" dedim Sena ve Mediha ya onlarda itiraz etmeden odadan çıktırlar aslında yalnız kalmak için söylemiştim. yatağın yanındaki telefonum titreyince mesaj geldiğini anladım. zorda olsa telefonu aldım.

Gönderen: Özel Numara
O mermi sana isabet edilmesi için bir plandı Merve. ama bu planı yapan kişiye geldi. kendini çok yorma anlayacaksın. ve hastaneden çıktığın anda Bora ve Alper in yanında durma sana zarar verecekler İzara nın evine git.

Mesajı okuduktan sonra ağzım açık kalmıştı. bunları Kağan mı planlamıştı. veya sadece Özel Numara nın oyunuydu. Kağan bana böyle bir şey yapmış olamazdı.
Sanırım.

İçeriye doktor girince suratımdaki şaşkınlık hiç gitmemişti. doktor yanıma yaklaştı. "Kağan iyi mi?" diye atladım soruya. doktor önce Mediha ya sonra Sena ya baktı. "bir şey oldu değil mi?! bana söylemiyorsunuz!!!" dedim bağırarak Kağan ı kaybetmek istemiyorum. Doktor sakince bir şekilde yatağın ucuna oturdu. "Merve hanım... Kağan beyin durumu şu an ağır. yani ümitlenmeyin. kendinizi hazırlasanız iyi olur" dediği anda yatakta oturdum. "Ne demeye çalışıyorsun sen!! Kağan a bir şey olursa önce seni sonra bütün sülaleni si-" derken koluma saplanan iğne ile yatağa tekrar yattım....

Özel Numara (düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin