46. Bölüm

1.7K 101 12
                                    

Utku nun ve İrem in dediklerinin etkisinde kalmış ve şaşırmıştım. şimdi ise beni mi öldüreceklerdi. bu çok korkunçtu. irem e döndüm. ''şimdi ne yapacağız İrem?'' dedim İrem sevecen bir tavırla elini omzuma koydu. ''endişelenme'' dedi. ne kadar içimi rahat tutmaya çalışsam da bir türlü başaramıyordum. Kağan ı daha yeni tanımıştım. şimdi öldüğüne sevinmeli miydim. yoksa üzülmeli miydim bilmiyorum. size demiştim ben sadece bir erkeğe güvenmiştim oda 7 yaşımda gitmişti. bakın şimdi de Kağan a güvendim. ve...

her neyse...

''utku nereye gidiyoruz?'' diye sordum. beni nerede güvende tuta bilirlerdi ki. utku yerine İrem konuştu. ''Oğuz un evine gidiyoruz'' dediği anda nasıl bir tepki vereceğimi bilemedim. Oğuz u son gördüğümde ona küfürler yadırmıştım. şimdi ise ondan özür dilemek istemiyordum. aslında yanında utançtan yerin dibine gireceğime bahse bile gire bilirdim.

Oğuz un evine uzun yola geldiğimizde anladım. zaten bu yolun sonunda Oğuz un evi var.
evet Merve şimdi nefes alış verişini yap. az sonra geberip gideceksin..

stersten nefes dahi alamıyordum. kafamı arkaya çevirdim. ve peşimizde olan 2 siyah arabayı gördüm. uzaktalardı. ama yetişe bilirlerdi de. araba aniden durunca önüme baktım ve Oğuz un evine gelmiştik bile. tekrar derin bir nefes alıp arabadan indim. ve evin önünde durup evi ınceledim. gerçekten buraya ilk geldiğimde pekte güzel şeyler yaşamamıştım. omzumda bir el hissedince İrem olduğunu anladım. ''hadi Merve'' dedi gülümseyerek. bende yarım da olsa gülümsedim ve İrem in arkasından yürümeye başladım. kapı açılınca Oğuz un yüzüne bile bakmadım , bakamadım. sadece yeri inceledim. Oğuz 'içeriye girin' demesi ile içeriye girdik. ve salona oturduk. zaten evin en alt katı komple salondu bütün odalar iki , üç ve dört üncü kattaydı. yanıma biri oturunca yüzüne dahi bakmadım. ve arkama yaslanıp kotundan kim olduğunu buldum. Oğuz du. onun yanıma oturması ne kadar rahatsızlık verse de ses çıkartamadım. aniden İrem ve Utku ayağa kalkıp ''Oğuz biz gidelim. adamları oyalarız. Merve seninle'' dedi. 'Merve seninle' demesi ile gözlerimi büyütüp Utku ya baktım. Utku aldırış etmese de İrem gülümsedi ve yanıma gelip sarıldı. kimsenin duyamayacağı bir sesle kulağıma fısıldadı. ''sakin ol bir şey olmayacak'' dedi. ve benden ayrılıp Utku nun yanına gitti.

evden gittikleri anda. içime daha da korku basmıştı. Oğuz biraz olsun yerinden kıpırdamamıştı. ve bana baktığını hissediyordum. kıpırdanınca ne yaptığına baktım. masanın üzerinde olan sigara paketini alıyordu. kafamı çevirip. açık olmayan beyaz duvarın yarısını kaplayan siyah televizyona baktım. bu şekilde sessiz kalmak çok sıkıcıydı. kafamı çevirip Oğuz a göz ucuyla baktığımda bir yandan sigara içiyor bir yandan da bana bakıyordu. gözlerimi hemen çevirip halı ya baktım. bana bakması çok rahatsız ediyordu. bir anda ''sana söylemiştim.'' dedi. afallayarak Oğuz a baktım. ''neyi?'' dedim. aslında anlamıştım. ama anlamazlıktan geliyordum. ''geri geleceğini biliyordum. ve söylemiştim de'' dedi. Oğuz Kağan dan daha yakışıklı duruyordu. aslında aralarında kı tek fark. Oğuz kaşında dikiş izi olmasıydı. aslında onları ayıran bir şey daha vardı. Oğuz daha da kalıplıydı. ''şey.. ben sabah ki olay için özür dilerim.'' dedim. şu an tam istediği şeyi veriyordum. Oğuza baktığımda yüzünde 'demiştim' bakışı oluştu. ''her neyse'' dedim. ve ayağa kalktım. ''lavabo nerede?'' dedim salak saçma bir tavırla. ''kabul et Merve oraya sadece sinirini atmak için gideceksin.'' dedi ve çapkınca gülümsedi. ''aynnnen öyle! şimdi lavabo nerede?'' dedim. Oğuz da ayağa kalktı ve karşıma geçti. ''sinirini çıkartmak istiyorsan. benden çıkart'' dedi ciddi bir tavırla. Oğuz bunu diyince şaşırmıştım ve öylece baktım "hayır. istemiyorum" dedim ve geliştirdim Oğuz a sinir olmak.istemiyordum o iyi biriydi
Sanırım.
"Merve hep.böyle mi olacak?" dedi bıkkın bir sesle gözlerimin içine bakarken söylediği için hemen gözlerimi çekip yere baktım. "Ne gibi?" dedim suratına bakmadan "hep böyle soğuk mu davranacaksın?" dirseklerimden tutup kendine yasladı yerde olan gozlerim bir müddet Oğuz un gözlerine kaydı. hiç tepki vermeden bakmaya devam etti. "bilmiyorum en azından bana zaman ver" dedim. yine umursamaz bir sesle Oğuz sesli bir nefes verdi ve dirseklerimde olan ellerini çekti. arakasını dönüp üst kata çıktı. ne yapıyor anlamamıştım. ve bende tekrar koltuğa oturdum. Açık olmayan televizyona benim hayat filmi koydum. neler yaşamışım izledim. zihnimde canlandırıp televizyonda izlermişçesine bakttım.

                    ***
Açık olmayan televizyonu seyrederken uyuya kalmıştım. uyandığımda üzerimde inci bir pike vardı. üzerimden pike yi kaldırıp koltuktan kalktım. bir anda kalkınca başıma saplanan ağrı ve baş dönmesinin geçmesi için gözlerimi kapatıp olduğum yerde durdum. omzumdaki el ile gözlerimi açıp arkama döndüm. "Gitmemiz gerek" dedi uykulu olan sesim ile cevap verdim "neden ve nereye?" dedim Oğuz önce kapıya sonra bana baktı. elimden tutup koşmaya başladık. ayık olmayan vücudum sarsılmama neden oluyordu. ama son gücüm ile koşmaya devam ettim.
Evin otopark ına geldiğimizde siyah bir jeep e bindik. "Nereye gidiyoruz Oğuz cevap verir misin!?" bağırmıştım. sanırım oda Kağan gibi bağırılmasından hoşlanmıyordu. gaza daha çok yüklendi.
Bilmediğim dağ yollarına geldik. yolun ucu yoktu bile
Burası uçurumdu!!
"Oğuz lütfen dur!!" diye bağırdım. daha da yaklaşınca "Oğuz yalvarırım Lütfen!!" tekrar bağırdım. Oğuz ani bir fren yaptı ve durdu. Uçuruma sadece 1-2 metre kalmıştı. Oğuz arabadan indi ve benim kapıma gelip açtı. kolumdan tutup sürükleyerek uçurumun kenarına sürükledi. "Oğuz lütfen" dedim ağlayarak "Oğuz yapma ne olursun!" tekrar ağlamaya devam ettim.
"Sen benim Kardeşimin katilisin senin için öldürdüm!! ama değmezmiş bile" dediği her kelime boğazıma düğümlenmişti. Tam cevap verecekken omuzlarımdan tutup uçuruma ittirdi. "Hayır!!!"

                  ***
"Merve uyan"
"Ben yanındayım uyan lütfen"
"Merve her şey yolunda bir tanem"
"Ben yanındayım uyan!!"
Ani bir şekilde nefes alıp verip yattığım yerden kalktım. kanter içinde kalmıştım. hemen yanımda beni uyandırmaya çalışan Oğuz a sarıldım. "Özür dilerim Oğuz hepsi benim yüzümden... Özür dilerim" diyerek ağlamaya başladım. Oğuz bir eli ile sırtımı sıvazlarken bir eli ile saçlarımı okşadı. "Her şey yolunda Merve bir şey yok. Özür dilediğine göre ya benim hakkımda yada Kağan hakkında bir rüya gördün çünkü 'yapma oğuz' diye sayıklıyordun" dedi ondan ayrılınca yüzüne baktım. " Sen beni uçurumdan atıyordun ama sebebi ise Kağan ı ben yüzümden öldürmüşsün ve sende 'değmezmiş' diyip atıyordun işte" dedim yataktaki yorganı oynayarak. Oğuz a baktığımda gülümsüyordu.
çok güzel gülüyorsun be adam...
Oğuz yanıma biraz daha yaklaştı elini yanağıma koyup okşadı. "Sen başından beri benimdin. sadece Kağan oyun oynadı. ama sen benimsin Kağan ın değil" dedi ve alnımdan öptü.

Beraber aşağı kata salona indik. bu sefer açık olan televizyonu izliyorduk. taki Oğuz un telefonu çalana kadar.
"Ne oldu?"
...
"Tamam"
Dedi ve telefonu kapattı. Oğuz a 'ne oldu' der gibi bakış attım. elimden tuttu. "Gitmemiz gerek Merve geliyorlarmış. seni tek başıma koruyamam" dedi
Rüyam gerçek mi olacak tı.
Hayır tabikide! böyle bir şey olmaz.
Sanırım.

Evden çıktık. Rüyamda gördüğüm jeep e binip evin önünden çıkan yol yerine yolu olmayan araziye girdik. arakama dönüp baktığımda Bora nın ve Alper in arabası vardı. birde 2 tane daha farklı arabalar vardı. Oğuz ne kadar gaza basarsa bassın bize yetişe biliyorlardı. "Oğuz korkuyorum" dedim. Oğuz elini elime koydu. "Korkma ben yanındayım" dedi ve gülümsedi. cebinden telefonu çıkarttı birini aradı.
"Peşimizdeler. şimdilik arazi yolundayız adam yolla"
Dedi ve telefonu kapattı. kapatması ile önümüzde duran araba ile bizde durmak zorunda kaldık. arabadan Alper çıktı ve diğer arabada yanında durdu ondan da Bora çıktı. ve ardından Sena ve Mediha. sonrada tanımadığım bir kaç adam. "Merve ve Oğuz arabadan inin!!!" diye kükreyen Alper e baktım. sonra Oğuz a baktım o benim aksime rahattı. "Merve inmezsen arkadaşlarına veda et!!" tekrar bağıran Alper e baktım Sena ve Mediha nın kafasına silah tutuyordu. Oğuz a baktım. "İn" dedi ve bende indim ardımdan oda inip ikimizde arabanın önünde durduk. Alper zevk almış bir şekilde güldü. Arkamdan biri beni tutunca hemen haraket etmeye başladım. "Merve yi ellemeyin lan Orospu Çocukları!!" Oğuz un Kükremesi ile gözlerimi kapattım. ve geri açtığımda adamlardan biri Oğuz un yüzüne yumruk attı. dudağı patlayan Oğuz bana baktı. içim acımıştı. Bir anda Oğuz un kafasına silah Dayanınca gozlerimden istemsizce akan yaş ile gözlerimi tekrar kapattım gözlerimi ne kadar açmak istemesemde açtım ve Oğuz un yanına Sena ve Mediha yı getirmişlerdi. Sena ve Mediha nın kafasında silah dayamışlardı. Alper önüme geçti

"Birini seçme zamanı Merve. merak etme zamanın var. ama çok bekletme yoksa bende kararsız kalır hepsini vururum."


Vote ve yorumlarınızı unutmayın 😘

Özel Numara (düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin