Przypominam wam, że informowałam was o tym, że będę poprawiać wszystkie rozdziały po kolei ! Jednak niektórzy albo nie czytają ze zrozumieniem albo nie czytają w ogóle informacji pod rozdziałami. ( nie chce tu nikogo urazić ! ) Jak na razie poprawiłam 6 rozdziałów, więc zostało mi jeszcze 35 :) Robię to stopniowo a nie wszystkie na raz, więc co jakiś czas będzie wam wyskakiwać, nowa część bądź uaktualnienie danego rozdziału. Nie zmieniam nic w treści tych rozdziałów, więc nie trzeba ich czytać :)
Robię tak ze względu na to, że czyta to opowiadanie coraz więcej osób i są osoby, którym przeszkadza brak przecinków albo błędy ortograficzne, sama należę do tych osób. Opowiadanie może być super, treść może mnie powalać, ale błędy ortograficzne i interpunkcja mi psują opinię o tym dziele. Dlatego to robię. Wyjaśniłam?Wiem, że dużo osób woli, żebym napisała nowy rozdział niż poprawiała stare, ale proszę zrozumcie mnie. Pojutrze mam ostatni egzamin i od poniedziałku 15 lutego ( dodam w piątek jeden rozdział i może w niedzielę jeden- rozumiecie walentynki :d które wolę spędzić z ukochaną osobą, niestety nie jestem tą szczęściarą i nie mam go na co dzień) jestem już całkowicie wasza!! Zrobię może mały maraton, co wy na to?
Mam nadzieję, że nadal jesteście ze mną !!
Przy okazji mam parę pytań:
1. 1 czy 2 części?
2. Jak bardzo macie dosyć opowiadania? ( Ile jeszcze byście chcieli rozdziałów- długości jak te ostatnie)
3. Co wam się nie podoba w 'Pomimo Wszystko' ?
4. Co wam się podoba?
5. Jakieś sugestie co do dalszych losów Vicky?
6. Dlaczego nie komentujesz?
7. Dlaczego nie dajesz gwiazdek?
8. Będziesz czytać moje kolejne opowiadania?Jeżeli nie pasuje Ci jakieś pytanie omiń ;d nie zmuszam ! Ale chcę poznać wasze opinie bo komentarz 'super' albo 'czekam na next' cieszy mnie, ale nie wiem co sądzicie o opowiadaniu.
CHCIAŁAM KRÓTKĄ INFORMACJĘ A TU PRAWIE REFERAT MI WYSZEDŁ ;D !!
say_why_no
CZYTASZ
Pomimo wszystko
RomantizmNic nie będzie już takie jak kiedyś... Ale zawsze warto próbować! Pomimo bólu.. Pomimo ran.. Pomimo krzywd.. Pomimo wszystko..