Odpovědi!

7.3K 347 66
                                    

Ahoj, dneska tu pro vás mám odpovědi na otázky, které jste mi psali buď do komentářů, nebo do zpráv :) Plánovala jsem je vydat trochu později, ale zjistila jsem, že kdybych nejdřív vydala další kapitolu, tak bych některé musela zase přepisovat .. takže je tu máte už dneska :D Za všechny otázky děkuju a jdeme na ty odpovědi :)

kackac252

Sirius: Proč vlastně nosíš dlouhé vlasy? A proč je pro tebe Hermiona "Ta výjimečná"?

Protože je to cool. A líbí se to očividně nejen mě, ale i holkám :p A Hermiona .. to je prostě zlatíčko. Vždyť se na ní podívejte, jak je krásná, chytrá, milá. A navíc není tuctová, jako všechny ostatní holky tady.

Hermiona: Co si myslíš, že k tobě cítí Sirius? A jak to bez tebe zvládá Harry s Ronem?

S celé situace se Siriusem jsem zmatená. Podle toho, jak se ke mě choval na moje narozeniny mi přijde, že mě má i víc než kamarádsky rád. Ale bojím se, abych nedopadla jako zbytek holek, co si s ním něco začaly...

Ron a Harry? Ti jsou beze mě stoprocentně ztracení :D Ale ne, dělám si srandu. Harry má teď Ginny a s Ronem, s tím jsem od našeho rozchodu stejně nebyla moc v kontaktu.

James: Jak to děláš, že jsi tak úžasný? ♥♥♥ A tvoje oblíbená barva? :D

Konečně někdo rozumný, né jako Evansová! Děkuju Ti a k odpovědi na tvoje otázky. Dokonalý jsem přece už od přírody, jednoduše jsme se tak narodil. Oblíbená barva je červená , přece jen jsem Nebelvír tělem i duší.

Lily: Proč nechceš úžasného Jimmyho? ♥

Promiň, žádného úžasného Jimmyho neznám :)

Kate Black: Jsi dobrá... :D Co ti říkal moudrý klobouk při zařazování?

Děkuju ti :D Rozhodoval se mezi Havraspárem a Nebelvírem, přičemž se nakonec ( naštěstí) přiklonil k Nebelvíru s přihlédnutím k mému přání. Taky mi řekl, že je rád, že mě může poslat za mým bratránkem a ať se doma držím, že bude asi peklo, že nejsem Zmijozel, ale že tam mě poslat prostě nemůže. Zhruba nějak tak :)

kelsieMc

Otázky na Hermionu- Chceš se ještě vrátit do budoucnosti?? Chceš porazit Voldemorda??

Já ani nevím, jak bych se zpátky dostala. A vlastně bych asi ani nechtěla. Tady jsem našla dvě absolutně skvělé kamarádky a taky je tu Sirius ... ale chybí mi rodiče, Harry .. je to těžké. A Samozřejmě, že ho chci porazit! Proto jsem tu.

Otázky na Siriuse-Jak dlouho jsi nespal z holkou??Měl jsi někdy něco z Lily Evansovou??

To ti snad ani nemůžu říct. Ta doba není vůbec podle standartů Siriuse Blacka! Ale tak prozradím, že co jsem poprvé spatřil Hermionu, nemám zájem s žádnou jinou holkou spát. Chtěl bych jen tu jednu. A mít něco s Evansovou se rovná sebevraždě, obzvlášť pokuď je váš nejlepší kamarád James Potter. A ne, nejsem sebevrah.

Otázka na Jamese-jak ses zamiloval do Lily??

Jednoduše na první pohled. A čím víc mě odmítá, tím víc se zamilovávám. Je hrozně roztomilá, když se vzteká, všimli jste si toho někdy?

Otázka na Remuse-Bolí tě moc když se o úplňcích proměňuješ??

Samotná bolest při přeměně není to nejhorší na celé téhle "vlkodlačí záležitosti." Daleko horší je ten strach, že někomu ublížím.

Vyvolená (HP FF, Poberti)Kde žijí příběhy. Začni objevovat