Nejdražší Siriusi,
Jak se máš? Co škola? Už se učíš na OVCE? Měl bys, vím, že jsi přirozeně chytrý, ale nepodceňuj to.
Děkuju za tvůj minulý dopis. My se máme se skvěle, spíš pohádkově. Ještě nikdy jsem ve svém životě nebyla tak šťastná, opravdu ne Siriusi. Malá roste jako z vody a musím ti říct, že je to strašný nemehlo. Věřil bys, že když necháš čtyřleté dítě pět minut samo v obývacím pokoji, že ho dokáže půlku zdemolovat? Naše Nymphadora to totiž umí.
Nechtěl bys k nám přijet na velikonoční prázdniny? Samosebou můžeš vzít jak Hermionu, tak tvé kamarády, místa máme dost. Těším se, až hlavně potkám tu úchvatnou slečnu, co dokázala ukradnout srdce a jakž takž zkrotit chování samotného Siriuse Blacka.
Také jsem tě chtěla požádat, jestli bys moje pozvání vyřídil i Kate a Regovi. Předpokládám, že naše malá Katie snad přijede, pokuď nebude muset domů. S Regem ale nevím, je to asi beznadějné, že?
Každopádně bych byla ráda, kdybys to zkusil, chybí mi můj druhý bratraneček.
Odepiš mi co nejdřív, budeme se na vás těšit.
Andromeda.
Když Sirius dočetl dopis od jeho oblíbené sestřenice Andromedy, potěšil se. Měl ji moc rád, i jejího manžela Teda a malou Doru. Andy pro něj byla v podstatě vzorem, dokázala se vzepřít rodině, oprostit se od ní a vzít si chlapce z mudlovské rodiny. Přesně to on plánoval udělat s Hermionou.
Proto hned vyběhl z ložnice, kam mu sova dopis doručila, za Miou aby se jí zeptal, jestli pojede s ním.
Měl štěstí, protože ji našel hned ve společenské místnosti. Navíc tu seděla s Jamesem, Lily, Remusem a Emily, takže se mohl zeptat rovnou i jich.
„Hermionko," volal už ze schodů, čímž na sebe přitáhl pozornost půlky společenské místnosti. Jako by si toho ani nevšimnul, doběhnul až ke skupině svých kamarádů a skočil na sedačku, přesně mezi Herm a Jamese. „Že semnou pojedeš na Velikonoce k Andy?" zeptal se hned.
„Hmm," schválně svou odpověď natahovala Hermiona, i když věděla přesně, co chlapci odpoví. Snažila se zachovat si vážnou tvář, ale neudržela se. „Myslím, že pojedu," odpověděla svému příteli s úsměvem. Sirius se rozzářil jako sluníčko a hned si ukradl jeden sladký polibek.
„Andy zve i vás ostatní a Kate," usmál se pak na své kamarády. „A Rega," dodal s ironickým úšklebkem. Bylo mu nad slunce jasné, že Regulus nepojede. Určitě se ho ale zeptá, jak chtěla Andromeda.
„Slyšela jsem snad svoje jméno?" objevila se u nich z ničeho nic Siriusova sestřenice, Kate Blacková. Přisedla si do jednoho z volných křesel a podívala se na černovlasého chlapce s otázkou.
„Andy nás zve k nim. Určitě pojedeš, viď?" zeptal se. Kate jen přikývla. „A vy ostatní?" obrátil se na zbytek.
„Já nemůžu, slíbila jsem rodičům, že přijdu domů, když jsem tam nebyla na Vánoce," omluvila se jako první Emily.
„Já a tady Evansová pojedeme k nám," ozval se jako další James.
„Pokuď si to nerozmyslím, Pottere," odpověděla mu se smíchem Lily.
„Slíbilas to!" ohradil se hned brýlatý mladík.
Rudovláska se na něj usmála. „Já vím," zašeptala mu a vtiskla drobnou pusu na jeho tvář, což mu očividně stačilo k tomu, aby se uklidnil.
ČTEŠ
Vyvolená (HP FF, Poberti)
FanfictionVyvolená, aneb poslední obraceč času. Co kdyby Harry nebyl jediný vyvolený? Co kdyby všichni ti nevinní lidé nemuseli zemřít ? Co kdyby existovala jiná možnost ? Hlavní postavou příběhu je Hermiona , které se přenese do doby Pobertů . "Změň...