Když si Remus povídal s Emily, James pošťuchoval s Lil a Peter si všímal jen sám sebe, měl Sirius konečně příležitost, aby si promluvil s Hermionou. Ani nevěděl, co ho na téhle nové dívce tak zaujalo. Něco na ní ale zkrátka bylo. Díky tomu, že si Emily přesedla, bylo teď vedle brunetky volné místo a tak ho Sirius okamžitě zaujal.
„Takže tys chodila předtím na školu v Austrálii? Jaké to tam je? Určitě to není lepší než u nás," začal chlapec konverzaci a Hermiona se tak trochu polekala, že si hned z kraje bude muset tolik vymýšlet. Mohla to ale čekat, vždyť otázky na Australskou školu se přímo nabízejí. Nikdy jí tu totiž neznal.
„Je to tam docela fajn. Ale co je tak skvělé tady? Že jsi si jistý, že je to tu lepší," odpověděla mu vyhýbavě. Doufala, že se třeba rozpovídá a na australskou školu zapomene.
Naštěstí se chlapec opravdu chytl nadhozeného tématu a začal vyprávět o Pobertech a jejich vylomeninách a školních trestech. A to si Hermiona myslela, že jejich trio byli průšviháři! Pověděl jí o jejich tajných nočních výpravách a průzkumech hradu, o tom, jak nejradši trápí Filchovu kočku Paní Norissovou a o tom, jak si pak vždycky musí odpykat trest.
Hermiona ho se zaujetím poslouchala, přikyvovala, smála se a občas něco poznamenala. Bylo pro ni na jednu stranu zvláštní, povídat si se Siriusem, kterému bylo 17. Po chvíli se ale tak nějak přenesla přes to, že zná jeho o téměř 20 let starší já a začala ho brát jako jiného člověka.
Byl totiž hodně rozdílný, ale přitom zároveň v některých věcech tak moc stejný. Každopádně se se Siriusem cítila dobře a tak si říkala, že by z nich mohli být dobří kamarádi. Bude tu někoho potřebovat.
Když už je pobertovské příhody omrzely, začali se bavit i o jiných věcech. Hermiona mu vyprávěla o svých zájmech a některých čistě mudlovských věcech, které Sirius neznal. On jí pak zas pověděl něco málo o své rodině. Všechno o tom, jak své příbuzné nesnáší, už věděla z budoucna. Jedna věc ji však zarazila.
„Jediný, koho mám ze svojí hloupý rodiny opravdu rád, je Kate. Je to moje sestřenka a chodí o ročník níž, taky do Nebelvíru. Taky kvůli tomu měla doma peklo, ale její rodiče aspoň nejsou takový "milujeme Zmijozel a všichni budeme hrdí, čistokrevní a nad všemi nadřazení kouzelníci" fanatici. Občas jsem u nich býval o prázdninách, dokud jsem se nepřestěhoval nadobro k Jamesovi. Určitě tě s ní musím seznámit, je moc fajn. A hlavně není posedlá čistou krví, jako zbytek mojí rodiny."
Cože? Jaká sestřenka? Proč jsem o ní nikdy neslyšela? - probíhalo Hermioně hlavou. Byla z toho úplně zmatená, ale snažila se nedat nic najevo. Naštěstí se zrovna v tu chvíli zvedla jak Lily tak i Em s tím, že jdou do ložnice. A tak se k nim přidala i Hermiona. Všechny tři se rozloučily s chlapci a vydaly se po schodech nahoru do jejich pokoje.
„Volná je támhleta postel," ukázala jí Lily na postel vpravo od okna, které bylo přímo naproti dveřím. Hermiona přikývla a odnesla si kufr k posteli, kterou jí rudovláska ukázala. Em měla svou taky u okna, jen na druhé straně. Lily pak patřila ta, která byla hned vedle té Emily. Byla tu však ještě jedna volná.
„Čí je tahle?" zeptala se Hermiona.
„Ta patří Cassey, naší čtvrté spolubydlící, ale ta tu minimálně první měsíc nebude. Cestuje s rodiči po světě, takže tenhle rok nastoupí později. Je docela fajn, ale někdy se chová tak nějak ... prostě je svá. Ale to sama poznáš, až se seznámíte," objasnila jí Lil. Dál už to dívky neřešily a všechny se daly do vybalování.
ČTEŠ
Vyvolená (HP FF, Poberti)
FanfictionVyvolená, aneb poslední obraceč času. Co kdyby Harry nebyl jediný vyvolený? Co kdyby všichni ti nevinní lidé nemuseli zemřít ? Co kdyby existovala jiná možnost ? Hlavní postavou příběhu je Hermiona , které se přenese do doby Pobertů . "Změň...