A je to tady, oficiálně úplně poslední příspěvek k prvnímu dílu Vyvolené ( a v této větě už můžete hledat odpověď na vaši nejčastější otázku :D). Děkuju za vaší trpělivost, že jste vydrželi - čtvrťák na gymplu mi prostě nedovolil trávit psaním téměř žádný čas. Ale teď konečně (!!!) mám maturitu zasebou a až do září, než se vydám na vysokou, prázdniny. Než odpovím na vše otázky, které jste mi pod poslední kapitolou pokládali, chci vám neuvěřitelně moc poděkovat!
Hrozně moc si vážím každého jednoho komentáře, který jste mi během celé té dlouhé doby, co jsem Vyvolenou tvořila, napsali. Věřte mi, že kolikrát to byly právě vaše zprávy, co mě donutilo Vyvolenou dokončit. A proto vás chci poprosit - pokud čtete příběh, který se vás zaujme, komentujte a dejte autorovi vědět, že se vám příběh líbí. Protože psát bez odezvy není nic moc (i když ze začátku si tím projde každý :)).
A teď už k odpovědím na vaše otázky, doufám, že minimálně některé z vás hodně potěší (znovu ta první věta tohohle příspěvku říká hodně :D) a některé vám určité věci z Vyvolené objasní. A jenom upřesnění - při minulých otázkách a odpovědích jsem vždycky uváděla celou vaší otázku a k tomu váš profil. Tentokrát, protože se otázky hodně opakují, tak vždycky váš dotaz parafrázuju a odpovím jednou.
Tak jdeme na to!
Dozvíte se, jak to bude dál? / Bude další díl? / Kdy bude pokračování?
ANO!! Dozvíte se, jak to bude dál a tím pádem bude další díl. Maličko se ale pozmění naše zaměření, těmi nejhlavnějšími hrdiny totiž nebudou Sirius a Hermiona (ale já je tak miluju, že bez nich by to samozřejmě nešlo, navíc jsou to teď hrdinové kouzelnického světa, že). Neprozradím zatím, o kom hlavně to bude - každopádně, děj se bude odehrávat hlavně v Bradavicích (a to by stačilo :D). Pokračování tedy bude, kdy přesně vám neřeknu, protože chci nejdřív podrobit Vyvolenou korektuře a napsat si alespoň pár prvních kapitol, každopádně během léta to tu je.
A teď už otázky k ději .... chci vás jen upozornit, že jsou občas trochu vyhýbavý, protože logicky nechci prozradit všechny zápletky dalšího dílu.
Navštíví Mia svoje rodiče?/ Jak rodičům Mia vysvětlí celou situaci?
Ano, Mia svoje rodiče navštíví, protože je to její velké přání a nedokáže nechat svoji minulost (aka budoucnost, tohle je trošku zmatený :D) být. Neříkám tím ale, že by jim nutně musela říkat, jak to celé bylo. Podrobnosti se dozvíte v druhém díle.
Proč nakonec nebyl šťastný i Remus?
Máte pravdu, Remus svoje štěstí tak úplně v této knize nenašel. Hodně bojoval sám se sebou a se svými očekáváními. Ale možná je to jeho neštěstí přítomné teď taky proto, že ho v budoucnu čekají skvělé věci. Slíbit můžu, že v druhém díle dostane dost prostoru.
Jak to dopadlo s Regulusem a Emily? Skončily spolu Regulus a Emily?
Regulus a Em spolu zatím jen bydlí a jsou kamarádi, ale jejich vzájemné sympatie jste pravděpodobně vycítily. Každopádně je jasné, že jejich situace určitě není, nikdy nebyla a nikdy nebude jednoduchá. I u těchto dvou postav slibuju, že jim bude věnován prostor v pokračování - už jen proto, že Regulus je stále teprve v posledním ročníku Bradavic a právě tam se má odehrávat většina děje pokračování.
Narodí se Hermiona znovu? Pokud ano, co se stane s Hermionou starší?
Ne, ta stejná Hermiona se už nenarodí - vyložila jsem si "hrátky s časem" po svém a vy všechno pochopíte, až se Hermiona setká se svými rodiči.
Bude Harry slavný? / Vezme si Harry Ginny, i když nebude "vyvolený" ?
Harryho životní cesta bude úplně jiná a rozhodně nebude obsahovat tu část, kdy jako batole přežil smrtící kletbu Voldemorta. Každopádně to neznamená, že se nemůže slavným stát nějak jinak. Co se týče Ginny, já osobně věřím, že nebyla s Harrym primárně proto, že je slavný zachránce kouzelnického světa, tím pádem věřím, že je tu šance, že spolu budou i tak. Každopádně Mia pozměnila minulost natolik, že je možné, že všechno bude úplně jinak.
Jak dopadl vztah Remuse a Emily?
Momentálně je komplikovaný a to z mnoha příčin. Remus má velký problém se zvládáním svých pocitů a Emily stále trpí ztrátou Magnuse. Je ale faktem, že než začalo tohle jejich problémové období, byli skvělými přáteli a to jen tak nevyprchá.
Skamarádí se Ron a Harry ve škole? / Budou Harry a Ron chodit do školy s přesnou kopií Hermiony?
Jestli se skamarádí až ve škole, to těžko říct, protože Harry nebude žít mimo kouzelnický svět, že? Určitě tenhle vývoj naťuknu v pokračování. Co se týče "přesné kopie" Mii, tak ta samozřejmě nebude.
Jak bude pokračovat vztah Siriuse a Hermiony? / Budou mít Sirius a Hermiona děti?
V tuhle chvíli už si troufám říct, že Sirius a Hermiona jsou prostě spojení napořád. Velmi pravděpodobně jim ještě osud pár pořádných zkoušek připraví, ale jejich láska už s nimi bude pořád. Děti by určitě oba moc chtěli, jak se jejich rodinnému životu bude ale skutečně vést, na to si počkejte.
Otázka na Siriuse a Hermionu: Co byste dělali kdybyste měli dceru, která by se narodila přibližně ve stejnou dobu jako Hermiona a chodila by tedy do Bradavic ve stejnou dobu jako Harry a Ron? Co kdyby se do Rona zamilovala? Rozmlouvali byste jí to (vzhledem k tomu, že k Mie se zachoval velmi špatně) ?
Bylo by to určitě svým způsobem zvláštní. V kamarádství bychom určitě nebránili. Je pravda, že vzhledem k Hermionině velmi špatné zkušenosti by tam byl určitý blok, pokud by se naše dcera (ve kterou oba moc doufáme), někdy do Rona zamilovala. Minulost se ale změnila natolik, že Ron i Harry můžou být úplně jinými lidmi. A konec konců, Ron nebyl jen špatný, dlouhou dobu to byl Hermionin skvělý kamarád a kdyby nakonec jejich vztah neztroskotal, nemuselo by být nic tak, jak je to teď.
A to by bylo z mých odpovědí všechno! Moc doufám, že se vám líbily a hlavně že se těšíte na další díl Vyvolené:) Jen co provedu korekturu tohoto díla, hned se pustím do psaní a doufám, že to nepotrvá tak dlouho a bude na světě. Jako vždycky platí, že si ráda přečtu všechny vaše komentáře - můžete mi třeba napsat, o kom byste nejraději četli v pokračování.
Zatím vám všem přeju, ať se máte krásně!
K.
ČTEŠ
Vyvolená (HP FF, Poberti)
FanfictionVyvolená, aneb poslední obraceč času. Co kdyby Harry nebyl jediný vyvolený? Co kdyby všichni ti nevinní lidé nemuseli zemřít ? Co kdyby existovala jiná možnost ? Hlavní postavou příběhu je Hermiona , které se přenese do doby Pobertů . "Změň...