Omlouvám se, že jsem vás nechala tak dlouho čekat, slibuju, že se polepším:D
Doufám, že se díl bude líbit, budu ráda za každý vote a komentář:) Užijte si čtení.
Do podkrovního pokoje začaly dopadat první sluneční paprsky a zapříčinily to, že černovlasý chlapec se už dál nemohl věnovat svým snům. Ani mu to ale moc nevadilo, když se probudil, všechno, o čem kdy snil, leželo přímo v jeho náruči.
Ano, řeč je o hnědovlasé čarodějce, která spokojeně oddechovala v náruči Siriuse Blacka. Na tváři jí pohrával úsměv. Její husté vlasy sice trochu chlapce škydlaly, mladému kouzelníkovi to ale ani v nejmenším nevadilo. Zbožně na ní koukal a v hlavě si přehrával minulou noc. Pravděpodobně tu nejlepší noc v jeho životě.
Miloval ji. Tak moc ji miloval. A nedovedl si představit, že by je mělo někdy něco rozdělit.
Sirius sice nechtěl Hermionu probudit, nemohl si ale pomoct. Odhrnul jí vlasy z obličeje a jemně jí políbil na rty. Nejdřív to vypadalo, že se brunetka ještě neprobudí, po chvilce ale otevřela oči. Když uviděla co, nebo lépe řečeno kdo, zapříčinil její probuzení, široce se usmála.
„Dobré ráno," řekl jí Sirius typickým, raním hlasem. Nahnul se k ní a ukradl si pro sebe ještě jeden polibek.
„Dobré," odpověděla mu Mia, když se od ní odtáhl.
„Dneska se mi vůbec, ale vůbec nechce vstávat," ušklíbnul se chlapec.
„Ani mě," zasmála se brunetka. Tentokrát to byla ona, kdo spojil jejich rty v dlouhém polibku.
***
Na snídani se dostali až po hodné chvilce. Když ruku v ruce vešli do jídelny, zářili jako dvě sluníčka. Zbytek osazenstva chaty už tu byl. O něčem diskutovali a jedli při tom snídani- pečivo se vším možným. Na stole byly vyložené sýry, šunka, marmelády, burákové máslo i další různé pomazánky.
„Dobré ráno," pozdravil nově příchozí jako první James. Pak sjel pohledem, dosud zakotveným na jejich obličejích trochu níž, konkrétně na jejich spojené dlaně. Okamžitě zvednul dva zdvižené palce směrem k jeho kamarádovi. „Páráda," naznačoval mu neslyšně a culil se u toho. Sirius mu úsměv oplatil a stejně jako James před chvilkou neslyšně ústy naznačil: „Teď je řada na tobě."
Mezi tím se už Mia i Sirius posadili ke stolu. Lily si je ihned začala přeměřovat zkoumavým pohledem. Za chvilku se jí ale rty zformovaly do širokého úsměvu.
„Takže vy dva,vy-" začala rudovláska.
„Jsme spolu," přerušil jí Sirius. „Teď už oficiálně," zazubil se a stisknul Hermioninu dlaň, kterou stále držel v té svojí.
„Blahopřeju Tichošlápku," zasmál se Remus sedící hned vedle Siriuse a poplácal kamaráda po ramenou.
„Konečně," usmívala se na ně i Emily. Lily jí vehementně přikyvovala. Všichni měli radost, že se tihle dva dali konečně dohromady.
ČTEŠ
Vyvolená (HP FF, Poberti)
FanfictionVyvolená, aneb poslední obraceč času. Co kdyby Harry nebyl jediný vyvolený? Co kdyby všichni ti nevinní lidé nemuseli zemřít ? Co kdyby existovala jiná možnost ? Hlavní postavou příběhu je Hermiona , které se přenese do doby Pobertů . "Změň...