Ahoj, vítám vás u další kapitoly! Tentokrá jí posílám kackac252 do Irska ♥♥♥ Doufám, že tě potěší :)))
Užijte si čtení, budu ráda za jakýkoliv komentář:))
„Známe totiž jednu možnost, jak donutit kohokoliv říct pravdu. Je na čase, udělat si výlet do kabinetu profesora Křiklana."
Kate zůstala na Rema překvapeně koukat.
„Do kabinetu profesora Křiklana," zopakovala. „Počkej!" vykřikla najednou, když jí začalo všechno docházet. „Ty myslíš, ty myslíš," nahnula se až k Removi. „Veritaséru?" zašeptala, jako by se bála, že jí někdo uslyší, přesto, že byli ve společence sami.
„Přesně tak," přikývl Rem.
„Ale vždyť, vždyť to nejde, ne? Jak to chceš provést? Jak se tam dostaneme? Myslíš, že si ho profesor nijak nezajišťuje?"
„To nevím, jestli zajišťuje. A nediv se tolik, jsi snad sestřenka Poberty, ne? Měla bys být na podobné akce připravená," řekl Rem a při slově akce udělal ve vzduchu uvozovky.
„A nebojíš se, že nás chytne Filch?" zeptala se pořád nevěřícně Kate.
„Nás? Ne, ne, Kate, do tohohle tě zatahovat nebudu. Půjdu sám. Víš, jaký bys z toho měla průšvih, kdyby nás opravdu chytnuli?" opáčil jí Rem.
„Zato tebe by se Filch zeptal, jestli nechceš přeleštit prefektský odznak," odsekla mu Kate. „Aby byl dokonalý, než ti ho McGonagallová sebere, viď?"
„Kate," povzdechl si Rem a složil hlavu do rukou. Bylo mu jasné, že bude chtít jít s ním a nic jí nepřesvědčí o opaku. Ale on ji nechtěl zatahovat do problémů. Tak nějak mu na ní poslední dobu začalo hodně záležet. „Sirius mě zabije, jestli kvůli mně budeš mít problémy," poznamenal, když konečně zvedl hlavu a znovu se na ní podíval.
„Tak to promiň, ale Siriho názor je mi celkem volnej," odfrkla si Kate. „A navíc – neděláme celou tuhle šaškárnu pro něj a Miu? Takže konec řečí, jdu s tebou," prohlásila odhodlaně a už se zvedla z křesla, rozhodnutá vydat se do útrob hradu.
„Počkej," vyskočil hned Rem a zachytil jí za ruku. Kate zamrzla uprostřed pohybu. Místo, kde se chlapcova ruka dotýkala její holé kůže, jako by hořelo. Cítila, jak se z předloktí, kde se jí jeho bledé prsty dotýkaly šíří podivné mrazení do celého těla. „Počkej tady, hned přijdu," vytrhnul jí z toho podivného stavu chlapcův hlas.
ČTEŠ
Vyvolená (HP FF, Poberti)
FanfictionVyvolená, aneb poslední obraceč času. Co kdyby Harry nebyl jediný vyvolený? Co kdyby všichni ti nevinní lidé nemuseli zemřít ? Co kdyby existovala jiná možnost ? Hlavní postavou příběhu je Hermiona , které se přenese do doby Pobertů . "Změň...